колега, не ми стана ясно с кой ДВГ си? ако си с 1.6 - има лоши новини за тебе - виж в тематаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Стефане, ти си като Марк Порции Катон Старши и неговото "Carthaginem esse delendam"
Това твое мнение ме хвърли в размисли :
u_bo написа:
тука малко се откланяме от темата, но това което трябва да провериш ти са стойностите наламбдата на газ и съответните на бензин,става като просто ги наблюдаваш на газ, превключиш на бензин - пак гледаш , превключиш пак на газ и сравниш- важно - прави се на загрял ДВГ - над 70 гр. поне- следиш за аномалии и резки промени непотдаващи се накорекцияако са налице--> проблема е ясен - зато ва и ти дава проблем самоадаптация - не може да коригира сместа
Така.... На мен не ми работи термостата и колата не загрява повече от 45 градуса..... съответно и настройките са правени предполагам на същата температура на двигателя, като нали там с всички истории в движение с превключване на газ / бензин и т.н. Обаче това не съм го споменал на момчетата в сервиза.. Та въпроса ми е може ли това да е оказало влияние на грешните настройки ?
Когато изчистя грешките от компютъра и изключа ГИ (демек карам на бензин само) проблеми няма нито при запалване нито в движение.
Ами колега,ти си стигнал до истинското решение сам в резултат на експериментите които провеждаш.Ясно е че трябва да караш само на бензин за да нямаш проблеми.Ако искаш Газ ще се правиш че не ги забелязваш.Тако и Вако няма да стане,не се ли убеди.
Та въпроса ми е може ли това да е оказало влияние на грешните настройки ?
Колега,настройките на газ ще са винаги грешни за бензин.Ако не веднага след настрийките,то след кратко време.Още ли не си се убедил че това е проблема на всички газомъченици с ГИ.
Та въпроса ми е може ли това да е оказало влияние на грешните настройки ?
Колега,настройките на газ ще са винаги грешни за бензин.Ако не веднага след настрийките,то след кратко време.Още ли не си се убедил че това е проблема на всички газомъченици с ГИ.
Та въпроса ми е може ли това да е оказало влияние на грешните настройки ?
Колега,настройките на газ ще са винаги грешни за бензин.Ако не веднага след настрийките,то след кратко време.Още ли не си се убедил че това е проблема на всички газомъченици с ГИ.
Почнах вече да се замислям честно казано....
слушай го ти Стефан , ако махнеш ГИ - обади ми се - аз искам да се САМОИЗМЪЧВАМ карайки на газ ще го взема твоя ...ако ти държи до 45 гр. може да не работи коректно ламбдата.... но очевидно е че не ти е настроен ГИ точно и от това ти разцентрова настройката на колата,защото ЕКУ се адаптира към лошо настроената АГУ горивна смес това ти е проблема,а ти с кое ЕКУ си? това от темата ли?
Та въпроса ми е може ли това да е оказало влияние на грешните настройки ?
Колега,настройките на газ ще са винаги грешни за бензин.Ако не веднага след настрийките,то след кратко време.Още ли не си се убедил че това е проблема на всички газомъченици с ГИ.
Почнах вече да се замислям честно казано....
слушай го ти Стефан , ако махнеш ГИ - обади ми се - аз искам да се САМОИЗМЪЧВАМ карайки на газ ще го взема твоя ...ако ти държи до 45 гр. може да не работи коректно ламбдата.... но очевидно е че не ти е настроен ГИ точно и от това ти разцентрова настройката на колата,защото ЕКУ се адаптира към лошо настроената АГУ горивна смес това ти е проблема,а ти с кое ЕКУ си? това от темата ли?
Когато си настрои ГИ точно ,и бензиновия инжексион работи точно и продължително време без проблеми ,ме викни да ми се похвалиш.
Та въпроса ми е може ли това да е оказало влияние на грешните настройки ?
Колега,настройките на газ ще са винаги грешни за бензин.Ако не веднага след настрийките,то след кратко време.Още ли не си се убедил че това е проблема на всички газомъченици с ГИ.
Почнах вече да се замислям честно казано....
слушай го ти Стефан , ако махнеш ГИ - обади ми се - аз искам да се САМОИЗМЪЧВАМ карайки на газ ще го взема твоя ...ако ти държи до 45 гр. може да не работи коректно ламбдата.... но очевидно е че не ти е настроен ГИ точно и от това ти разцентрова настройката на колата,защото ЕКУ се адаптира към лошо настроената АГУ горивна смес това ти е проблема,а ти с кое ЕКУ си? това от темата ли?
Нямах предвит, че се замислям дали да махна газовата, а дали изобщо има правилни настройки за безпроблемна работа За ЕКУ-то не разбрах въпроса... Не го знам какво е... Като за Браво 1.8 ГТ сигурно
Коментар