Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Fiata, работи на газ, а на бензин гасне.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    имам същия проблем с бензиновата помпа , ама аз изобщо немога да запаля , като подам постоянен ток тогава пали .... а за релето на помпата мисля че е тва на снимката ... в момента търся да си взема едно да пробвам .... ако има развитие ще пиша ... щото аз съм така от месец и нещо ...
    Прикачени файлове

    Коментар


      #17
      marto_gp написа:
      Вчера вечерта карах само на бензин, прибрах се и нямаше проблеми. Днес сутринта като изкарах колата забелязах, че тече бензин. Като отворих капака на бензиновата помпа видях, че беше "гръмнала", т. е. там където влизат маркучите се беше спукало. Смених цялото тяло с работещата помпа и досега нямам проблем. Само немога да разбера защо е стаало така с помпата. Може целия проблем да идва не от АГУ-то а от самата бензинова система. Забелязах, че капачката на резервоара не беше затегната докрай, но незнам това дали има значение. Казаха ми че може да ми прави проблеми самата капачка на резервоара.
      радвам се че си разрешил проблема. аз бях заложил на кабели, ама се оказа помпата. добре че си се оправил. замери все пак налягането на горивото в системата. трябва да е 2.5-3 атм. зависи от регулатора. а освен това замери го и на помпата директно там трябва да е малко над 3 атмосф. Ако бъркам нека някой колега ме поправи.Маркуча може да се е скъсал от високо налягане или са се повредили при предишен монтаж
      F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
      F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

      Коментар


        #18
        marto_gp написа:
        tomny написа:
        marto_gp написа:
        1995 г. е колата.
        Значи има горивен филтър, провери го задължително
        След малко ще ходя в гаража на един приятел и първо ще проверим дали работи помпата. Интересува ме дали, ако е запушен филтъра, може да го изчистя и за да мога да го използвам докато взема нов. Чрез service manual намерих схема на разположението на бушонита и релето. Как може да се провери дали ми работи релето.
        къде е бушона и кое е релето ????

        Коментар


          #19
          chaikata написа:
          имам същия проблем с бензиновата помпа , ама аз изобщо немога да запаля , като подам постоянен ток тогава пали .... а за релето на помпата мисля че е тва на снимката ... в момента търся да си взема едно да пробвам .... ако има развитие ще пиша ... щото аз съм така от месец и нещо ...
          Дано да е това, че не намерих инфо къде се намира ререлто. но не виждам никаде бушон.

          Коментар


            #20
            bbw написа:
            marto_gp написа:
            Вчера вечерта карах само на бензин, прибрах се и нямаше проблеми. Днес сутринта като изкарах колата забелязах, че тече бензин. Като отворих капака на бензиновата помпа видях, че беше "гръмнала", т. е. там където влизат маркучите се беше спукало. Смених цялото тяло с работещата помпа и досега нямам проблем. Само немога да разбера защо е стаало така с помпата. Може целия проблем да идва не от АГУ-то а от самата бензинова система. Забелязах, че капачката на резервоара не беше затегната докрай, но незнам това дали има значение. Казаха ми че може да ми прави проблеми самата капачка на резервоара.
            радвам се че си разрешил проблема. аз бях заложил на кабели, ама се оказа помпата. добре че си се оправил. замери все пак налягането на горивото в системата. трябва да е 2.5-3 атм. зависи от регулатора. а освен това замери го и на помпата директно там трябва да е малко над 3 атмосф. Ако бъркам нека някой колега ме поправи.Маркуча може да се е скъсал от високо налягане или са се повредили при предишен монтаж
            Поне за сега всичко работи нормално, да видим до кога ще издържи. То не само маркуча, но и пробката на която зе закачат маркучите. А и в момента бензиновата ми помпа мисля че е от Брава 1,4 (но не съм сигурен), за която е 85 л./ч и 1,1 бара, а за моят двигател трябва 3 бара и 110 л./ч. (по данни от axm-auto.com).

            Коментар


              #21
              Замери го налягането на готивото. тая помпа вдига над 1.1 атм. защото инжекторите отварят над 2 . няма начин да работи на бензин при по ниско налягане.трябва да вземеш мерки и за маркучите за да не се повтори. иначе една помпа с кошницата е ~100 лв по моргите.
              F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
              F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

              Коментар


                #22
                бушоните на помпата поне при мен са отстрани релето .. това което съм показал на снимката .. 2 са ... единия 25 амп другия 5 .... незнам кои за какво точно е ..

                Коментар


                  #23
                  Да се включа и аз в темата, тъй като днес си инсталирах реле изключващо помпата при преминаване на газ се рових из електрическите схеми. От схемата се вижда че релето не превключва само бензиновата помпа ими и инжекторите и бобината. От това следва че бушона е не само за помпата ами и за всички останали. Със зелено съм оцветил бушона а със червено релето. Както каза колегата "chaikata" бушона и релето се намират отпред под пластмасовата кутийка. Ако бъркам нещо моля да бъда поправен.
                  Прикачени файлове
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    #24
                    maskarata написа:
                    Да се включа и аз в темата, тъй като днес си инсталирах реле изключващо помпата при преминаване на газ се рових из електрическите схеми. От схемата се вижда че релето не превключва само бензиновата помпа ими и инжекторите и бобината. От това следва че бушона е не само за помпата ами и за всички останали. Със зелено съм оцветил бушона а със червено релето. Както каза колегата "chaikata" бушона и релето се намират отпред под пластмасовата кутийка. Ако бъркам нещо моля да бъда поправен.
                    В тази предната част имам едно реле и явно е то, но имам два бушона.

                    Коментар


                      #25
                      Тъй де виж над тоя 20-амперовия бушон дето съм го оградил има един малък 5 амперар който е за не знам кво си. Бушоните са два защото релето е е двойно. Теб те интересува онзи 20 амперовия. Имай певдвид че ако тоя бушон липсва няма палене нито на газ нито на бензин - ЕКУ-то се усеща че го няма.
                      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                      Коментар


                        #26
                        така и аз да се включа с допълнителна информация .... намерих си реле същото като моето .... резултат никакъв проблема не идва от релето .... къде да го търся сега ..... мамка му ... колко време стана карам само на газ ... не е добре

                        Коментар


                          #27
                          chaikata написа:
                          така и аз да се включа с допълнителна информация .... намерих си реле същото като моето .... резултат никакъв проблема не идва от релето .... къде да го търся сега ..... мамка му ... колко време стана карам само на газ ... не е добре
                          Виж някъде маса да не ти се губи. Масата на помпата се взима през инерционния ключ под седалката провери да не се е случило нещо там. Другия вариат е да е станало нещо с дюзите или бобината.
                          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                          Коментар


                            #28
                            виж сега не разбирам много , даже нищо ... ама става дума че ми се губи тока до помпата .... импулса си го има но само пържоначално и не е достатъчно да ми надуе хубаво маркучите .... не слабо (нормално) ами слабо (почти го няма)

                            Коментар


                              #29
                              Щом като подадеш директно жици към помпата и бачка, а като дадеш контакт и бачка ама слабо значи ти се губи или маса или +, аз като вързвах помпата през реле с допълнителни жици ставаше същото едва-едва се чуваше помпата. Провери си жиците там където се свързват към помпата и релето да не са окислени.
                              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                              Коментар

                              Working...
                              X