имам същия проблем с бензиновата помпа , ама аз изобщо немога да запаля , като подам постоянен ток тогава пали .... а за релето на помпата мисля че е тва на снимката ... в момента търся да си взема едно да пробвам .... ако има развитие ще пиша ... щото аз съм така от месец и нещо ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Fiata, работи на газ, а на бензин гасне.
Collapse
X
-
marto_gp написа:Вчера вечерта карах само на бензин, прибрах се и нямаше проблеми. Днес сутринта като изкарах колата забелязах, че тече бензин. Като отворих капака на бензиновата помпа видях, че беше "гръмнала", т. е. там където влизат маркучите се беше спукало. Смених цялото тяло с работещата помпа и досега нямам проблем. Само немога да разбера защо е стаало така с помпата. Може целия проблем да идва не от АГУ-то а от самата бензинова система. Забелязах, че капачката на резервоара не беше затегната докрай, но незнам това дали има значение. Казаха ми че може да ми прави проблеми самата капачка на резервоара.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
marto_gp написа:tomny написа:marto_gp написа:1995 г. е колата.
Коментар
-
chaikata написа:имам същия проблем с бензиновата помпа , ама аз изобщо немога да запаля , като подам постоянен ток тогава пали .... а за релето на помпата мисля че е тва на снимката ... в момента търся да си взема едно да пробвам .... ако има развитие ще пиша ... щото аз съм така от месец и нещо ...
Коментар
-
bbw написа:marto_gp написа:Вчера вечерта карах само на бензин, прибрах се и нямаше проблеми. Днес сутринта като изкарах колата забелязах, че тече бензин. Като отворих капака на бензиновата помпа видях, че беше "гръмнала", т. е. там където влизат маркучите се беше спукало. Смених цялото тяло с работещата помпа и досега нямам проблем. Само немога да разбера защо е стаало така с помпата. Може целия проблем да идва не от АГУ-то а от самата бензинова система. Забелязах, че капачката на резервоара не беше затегната докрай, но незнам това дали има значение. Казаха ми че може да ми прави проблеми самата капачка на резервоара.
Коментар
-
Замери го налягането на готивото. тая помпа вдига над 1.1 атм. защото инжекторите отварят над 2 . няма начин да работи на бензин при по ниско налягане.трябва да вземеш мерки и за маркучите за да не се повтори. иначе една помпа с кошницата е ~100 лв по моргите.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Да се включа и аз в темата, тъй като днес си инсталирах реле изключващо помпата при преминаване на газ се рових из електрическите схеми. От схемата се вижда че релето не превключва само бензиновата помпа ими и инжекторите и бобината. От това следва че бушона е не само за помпата ами и за всички останали. Със зелено съм оцветил бушона а със червено релето. Както каза колегата "chaikata" бушона и релето се намират отпред под пластмасовата кутийка. Ако бъркам нещо моля да бъда поправен.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
maskarata написа:Да се включа и аз в темата, тъй като днес си инсталирах реле изключващо помпата при преминаване на газ се рових из електрическите схеми. От схемата се вижда че релето не превключва само бензиновата помпа ими и инжекторите и бобината. От това следва че бушона е не само за помпата ами и за всички останали. Със зелено съм оцветил бушона а със червено релето. Както каза колегата "chaikata" бушона и релето се намират отпред под пластмасовата кутийка. Ако бъркам нещо моля да бъда поправен.
Коментар
-
Тъй де виж над тоя 20-амперовия бушон дето съм го оградил има един малък 5 амперар който е за не знам кво си. Бушоните са два защото релето е е двойно. Теб те интересува онзи 20 амперовия. Имай певдвид че ако тоя бушон липсва няма палене нито на газ нито на бензин - ЕКУ-то се усеща че го няма.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
chaikata написа:така и аз да се включа с допълнителна информация .... намерих си реле същото като моето .... резултат никакъв проблема не идва от релето .... къде да го търся сега ..... мамка му ... колко време стана карам само на газ ... не е добреBravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Щом като подадеш директно жици към помпата и бачка, а като дадеш контакт и бачка ама слабо значи ти се губи или маса или +, аз като вързвах помпата през реле с допълнителни жици ставаше същото едва-едва се чуваше помпата. Провери си жиците там където се свързват към помпата и релето да не са окислени.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар