Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Fiata, работи на газ, а на бензин гасне.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Fiata, работи на газ, а на бензин гасне.

    Колеги здравейте, моля за помощ. Fiata работи на газ, а на бензин гасне. Снощи пробвах бензиновата помпа, като и подадох ток и видях, че не работи, затова днес взех друга, смених я и автомобила запали на бензин. Няколко пъти палех, гасех и нямаше проблеми, дори палеше от "докачането" на ключа. Прибрах се от работа, като преди това запалих на бензин, обърнах на газ и нямаше проблеми. По късно тръгнах да излизам и до тук, на бензин неможеше вече да запали. Като тръгнех да паля първоначално автомобила държеше някакви променливи обороти от 300 до 700, глъхнеше и гаснеше, даже при натискане на педала на газта, гаснеше. В резервоара имам някъде около 10 л. бензин. Къде да търся проблема. Утре ще подам пак ток на помпата ще видя дали работи, но тази вечер просто не ми остана време. Гледах бушоните под волана, но всичките са здрави. С предната помпа един път палеше, един път не палеше, даже на моменти се чуваше много ясно, от шофьорското място, че помпата работи. Дали има някъде на друго място бушон за помпата, или пък ако има реле, къде се намира. Възможно ли е да е запушен горивния филтър и от там да идва проблема. Автомобила е Fiat Brava 1.6 16V 103 к. с.

    #2
    Бушона на бензиновата помпа се намира в жабката ти. Пусни едно търсене, че е много дълго да обяснявам пак. Там е и релето, до колкото знам. Напълно е възможно проблема да бъде в запушения филтър. Вероятно за това ти е изгоряла старата помпа.EDITтук съм обяснил как да намериш бушонаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=305735#305735

    Коментар


      #3
      tomny написа:
      Бушона на бензиновата помпа се намира в жабката ти. Пусни едно търсене, че е много дълго да обяснявам пак. Там е и релето, до колкото знам. Напълно е възможно проблема да бъде в запушения филтър. Вероятно за това ти е изгоряла старата помпа.
      А дали е възможно да е изгоряла и тази помпа?

      Коментар


        #4
        Възможно е, ти най-добре можеш да отговориш на този въпрос . Виж, редактирал съм си първия пост, дал съм ти линк как да намериш бушона.

        Коментар


          #5
          tomny написа:
          Възможно е, ти най-добре можеш да отговориш на този въпрос . Виж, редактирал съм си първия пост, дал съм ти линк как да намериш бушона.
          Благодаря за отговора.

          Коментар


            #6
            коя година е колата

            Коментар


              #7
              може да му прави проблем релето което командва бензиновата помпа и подаването на ток към бобините дето е свързано към ECUто поне на Пунто го има за другите коли несам сигорен но можеби и те имат такова реле.
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                u_bo написа:
                коя година е колата
                1995 г. е колата.

                Коментар


                  #9
                  marto_gp написа:
                  1995 г. е колата.
                  Значи има горивен филтър, провери го задължително

                  Коментар


                    #10
                    tomny написа:
                    marto_gp написа:
                    1995 г. е колата.
                    Значи има горивен филтър, провери го задължително
                    След малко ще ходя в гаража на един приятел и първо ще проверим дали работи помпата. Интересува ме дали, ако е запушен филтъра, може да го изчистя и за да мога да го използвам докато взема нов. Чрез service manual намерих схема на разположението на бушонита и релето. Как може да се провери дали ми работи релето.

                    Коментар


                      #11
                      Проверихме помпата и тя си работи. Търсих бушони в жабката но такива няма, има само релета. Даже след като закачихме кабелите на помпата автомобила взе пак да пали от всеки път. Лошото е че след 30-ина минути, като тръгнах да си ходя пак се появи проблема. Решихме, че може проблема да идва от копчето на газовата, но сложихме същото и пак не искаше да запали. явно някъде из системата на газовата прави проблеми. Пуснах една тема и в раздела за газови уредби. Приятеля който ми даде копчето каза, че когато се подаде на контакт диода на бензина прябва да остане да свети и като запаля на газ да угасне, но като дам на контакт или светка за моменти и гасне, или изобщо не светка. Преди 10-ина дена прокарахме през дупчицата през която минават кабелите от двигателния отсек към копчето, други кабели с помоща на тел (защото дупката е тясна) - възможно ли е да се забелили някакъв кабел от тези за бутона и от там да идва проблема.

                      Коментар


                        #12
                        Днес проверих всички кабели. Резултата е, че всички са здрави. Просто незнам къде да търся проблема. А и бушон на помпата не намерих. След като проверих кабелите опитах да запаля на бензин, но не запали. Махнах капака на бенз. помпа за да проследя кабелите. Сложих капака и след около 10 мин. пробвах да запаля и запали на бензин. Дали не ми прави проблеми устройството което е под шофьорската седалка.

                        Коментар


                          #13
                          Fiat_Punto11 написа:
                          може да му прави проблем релето което командва бензиновата помпа и подаването на ток към бобините дето е свързано към ECUто поне на Пунто го има за другите коли несам сигорен но можеби и те имат такова реле.
                          Провери ли си релето,както те съветва колегата?Напълно възможно е контактите да са нагорели и в резултат на това-ту имаш бенз.помпа,ту не.
                          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                          Коментар


                            #14
                            lu40 написа:
                            Fiat_Punto11 написа:
                            може да му прави проблем релето което командва бензиновата помпа и подаването на ток към бобините дето е свързано към ECUто поне на Пунто го има за другите коли несам сигорен но можеби и те имат такова реле.
                            Провери ли си релето,както те съветва колегата?Напълно възможно е контактите да са нагорели и в резултат на това-ту имаш бенз.помпа,ту не.
                            Показаното в service manual най крайно реле го провери един приятел и каза, че е наред, но не съм 100 % сигурен че това е релета но бенз. помпа. То е показано и че има два бушона под релетата, но такива няма.

                            Коментар


                              #15
                              Вчера вечерта карах само на бензин, прибрах се и нямаше проблеми. Днес сутринта като изкарах колата забелязах, че тече бензин. Като отворих капака на бензиновата помпа видях, че беше "гръмнала", т. е. там където влизат маркучите се беше спукало. Смених цялото тяло с работещата помпа и досега нямам проблем. Само немога да разбера защо е стаало така с помпата. Може целия проблем да идва не от АГУ-то а от самата бензинова система. Забелязах, че капачката на резервоара не беше затегната докрай, но незнам това дали има значение. Казаха ми че може да ми прави проблеми самата капачка на резервоара.

                              Коментар

                              Working...
                              X