Значи проблема е следния.Наскоро се прибирах от почивка в планината и след продължително спускане (10-15 мин без да пипна педала на газта)забелязах син пушек отзад.Форсирах 2-3 пъти изпуши още повече,но след малко изчисти(спря да пуши).Иначе нямам проблем с работата на двигателя,колата си върви перфектно.Някакви идеи от какво може да е и трябва ли да се притеснявам?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Син пушек при Браво 2.0 20V,причина?
Collapse
X
-
u_bo
син пушек = маслочерен пушек = гориводълго спускане - възможно е ако имаш теч от някоя гарнитура да е капало вурху изходящите колектори и от там - син пушек.или пък - наистина си имаш разход на масло и като ти е работил ДВГ на спускането на принудителен ПХ - си е проличало повече - като не е имало гориво за горене -- личало е като е горил масло....само за това се сещам, но колите не са ми професия , не забравяй - виж какво ще каже Хит-ко или някой от другите
Коментар
-
А на място като форсираш пуше ли? Според мен ще трябва да се смебят поне гумички, но ако пшека е доста, може и сегменти да се наложи да смениш. Колко масло ти гори колата между смените?Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
u_bo
Infamous написа:Маслото го сменях преди 3000 км.Нивото не е мраднало и милиметър.А колата на място не пуши,в движение също.Единствено след спускане.
Коментар
-
u_bo написа:Infamous написа:Маслото го сменях преди 3000 км.Нивото не е мраднало и милиметър.А колата на място не пуши,в движение също.Единствено след спускане.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар