Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Син пушек при Браво 2.0 20V,причина?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Син пушек при Браво 2.0 20V,причина?

    Значи проблема е следния.Наскоро се прибирах от почивка в планината и след продължително спускане (10-15 мин без да пипна педала на газта)забелязах син пушек отзад.Форсирах 2-3 пъти изпуши още повече,но след малко изчисти(спря да пуши).Иначе нямам проблем с работата на двигателя,колата си върви перфектно.Някакви идеи от какво може да е и трябва ли да се притеснявам?
    155_20V

    #2
    Може да е разход на масло-казвам го от собствен опит, не съм специалист, но този цвят и особено миризмата не могат да се сбъркат.
    Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
    FIAT PUNTO 2 (18

    Коментар


      #3
      син пушек = маслочерен пушек = гориводълго спускане - възможно е ако имаш теч от някоя гарнитура да е капало вурху изходящите колектори и от там - син пушек.или пък - наистина си имаш разход на масло и като ти е работил ДВГ на спускането на принудителен ПХ - си е проличало повече - като не е имало гориво за горене -- личало е като е горил масло....само за това се сещам, но колите не са ми професия , не забравяй - виж какво ще каже Хит-ко или някой от другите

      Коментар


        #4
        А на място като форсираш пуше ли? Според мен ще трябва да се смебят поне гумички, но ако пшека е доста, може и сегменти да се наложи да смениш. Колко масло ти гори колата между смените?
        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
        Powered by Total & Fobos LPG

        Коментар


          #5
          Маслото го сменях преди 3000 км.Нивото не е мраднало и милиметър.А колата на място не пуши,в движение също.Единствено след спускане.
          155_20V

          Коментар


            #6
            Infamous написа:
            Маслото го сменях преди 3000 км.Нивото не е мраднало и милиметър.А колата на място не пуши,в движение също.Единствено след спускане.
            а при изкачване? ако - не --> пробвай това - спри я под наклон - все едно ще се спускаш , с муцуната надолу демек.остави я така поне 30 -120 минути - отвори капака и виж дали някъде не е протекло -- това може и да го направиш и с пуснат ДВГ - по-бързо ще се разбере.

            Коментар


              #7
              u_bo написа:
              Infamous написа:
              Маслото го сменях преди 3000 км.Нивото не е мраднало и милиметър.А колата на място не пуши,в движение също.Единствено след спускане.
              а при изкачване? ако - не --> пробвай това - спри я под наклон - все едно ще се спускаш , с муцуната надолу демек.остави я така поне 30 -120 минути - отвори капака и виж дали някъде не е протекло -- това може и да го направиш и с пуснат ДВГ - по-бързо ще се разбере.
              Най-вероятно е "протекло" в цилиндрите през гумичките на клапаните.

              Коментар


                #8
                А след като е стояла повече на едно място (вечер), сутрин не изпушва ли веднага след запалване?
                Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                Powered by Total & Fobos LPG

                Коментар

                Working...
                X