Здравейте колеги от скоро време забелязвам, че като изгася бравото на лек наклон и го оставя на скорост без да дръпна ръчната колата не стои много добре на едно място . Това го забелязах преди няколко дни като седях в колата и чаках един познат. Седя си на изгасен двигател и колата е на 1ва и се чува едно отпускане на колата и леко се помръдва. Наклона не е някакъв голм минимален. Искам да попитам това имали общо със съединителя тъй като забелязах, че педала на съединителя е на по-високо ниво от този на спирачката, а до колкото знам трябва да са на едно ниво. Друго което съм срещал във форума, но немога да намеря темата е, че съединителя на бравото може да се регулира. Какво ще ми препоръчате да го натегна ли малко или да си го оставч така. Искам да отбележа също, че понякога скоростите влизат малко по-трудно, говоря за 1ва , 2ра и 3та основно, но понякога си влизат много добре, не мога да си обясна от какво се получава така уж еднакво си натискам съединителя . Всичко това се отнася за Браво 1,2 16VПоздрави и благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
на скорост без ръчна!?!
Collapse
X
-
Re: на скорост без ръчна!?!
coko написа:Здравейте колеги от скоро време забелязвам, че като изгася бравото на лек наклон и го оставя на скорост без да дръпна ръчната колата не стои много добре на едно място . Това го забелязах преди няколко дни като седях в колата и чаках един познат. Седя си на изгасен двигател и колата е на 1ва и се чува едно отпускане на колата и леко се помръдва. Наклона не е някакъв голм минимален. Искам да попитам това имали общо със съединителя тъй като забелязах, че педала на съединителя е на по-високо ниво от този на спирачката, а до колкото знам трябва да са на едно ниво. Друго което съм срещал във форума, но немога да намеря темата е, че съединителя на бравото може да се регулира. Какво ще ми препоръчате да го натегна ли малко или да си го оставч така. Искам да отбележа също, че понякога скоростите влизат малко по-трудно, говоря за 1ва , 2ра и 3та основно, но понякога си влизат много добре, не мога да си обясна от какво се получава така уж еднакво си натискам съединителя . Всичко това се отнася за Браво 1,2 16VПоздрави и благодаря предварително!Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
-
coko написа:Това го забелязах преди няколко дни като седях в колата и чаках един познат. Седя си на изгасен двигател и колата е на 1ва и се чува едно отпускане на колата и леко се помръдва. Наклона не е някакъв голм минимален.coko написа:Аз врътката я знам, но не знам колко е нормално да я навия ...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Значи това го забелязах тогава, но сиг защото аз винаги дърпам ръчната като спирам, това ми е по навик . Колкото до съединителя той си отделя добре аз съм му свикнал вече . Колата обаче вчера я спрях на паркинга пред нас и не дръпнах ръчната (там е абсолятно равно) и като ч побутна отзад добре се лушка даже имам чуството, че ако я залюлея повече може да помръдне .
Коментар
-
coko написа:Значи това го забелязах тогава, но сиг защото аз винаги дърпам ръчната като спирам, това ми е по навик . Колкото до съединителя той си отделя добре аз съм му свикнал вече . Колата обаче вчера я спрях на паркинга пред нас и не дръпнах ръчната (там е абсолятно равно) и като ч побутна отзад добре се лушка даже имам чуството, че ако я залюлея повече може да помръдне .Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Мерси много колега за информацията, ще я тествам на някое по-голям баир да видя отстани как е и ако има проблеми пак ще пиша . Но преди карах колата на басхтами на нея никога не съм дърпал ръчната, защото тя си и не ловеше много много , но тя е доста по-голяма от бравото (пасат комби) и може и затова да ми прави такова впечатление, но се удивих като почнах да помръдвам със колата когато беше на 1ва на лек наклон. Да речем и аз съм се помръднал тук там (търсех си едни документи в жапката) и да съм я залюлял, но се чуваше един леко скърцащ звук все едно отпускам бавно на свободна и натискам спирачката твърде често. Нещо и аз немога да обесня явно , ще тествам и ако има проблем и клип ще направя за да се види и вече да расъждаваме повече по въпросни казус . Отново много благодаря за мненията ще са ми от полза . Само не разбрах как да си проверя маслото на скоростната кутия
Коментар
-
Нивото на маслото в скоростната кутия трябва да е до горе, спрямо пробката Горещо ти препоръчвам ако спреш на наклон да тестваш - не гледай отстрани Стой вътре. А колата на басхтати каква казваш че е - пасат комби ? Шегичка... Виждал съм кола, която направо тръгна, оставена на скорост. И се блъсна в друга. Причината може да бъде лоша компресия в цилиндрите (по-скоро липса на такава), и да не може да задържи. За сравнение - моята кола онзи ден беше паркирана на лек наклон, и с крак върху гумата и много залюляване успях да я преместя с около 4-5 см надолу. Но пък ми се е случвало - изключително рядко обаче, когато е на наклон , също ми се е случвало колата да помръдне надолу по наклона, но в рамките на 3-5-10 см, и край.
Коментар
-
ogi28b написа:За сравнение - моята кола онзи ден беше паркирана на лек наклон, и с крак върху гумата и много залюляване успях да я преместя с около 4-5 см надолу.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ogi28b написа:Нивото на маслото в скоростната кутия трябва да е до горе, спрямо пробката Горещо ти препоръчвам ако спреш на наклон да тестваш - не гледай отстрани Стой вътре. А колата на басхтати каква казваш че е - пасат комби ? Шегичка... Виждал съм кола, която направо тръгна, оставена на скорост. И се блъсна в друга. Причината може да бъде лоша компресия в цилиндрите (по-скоро липса на такава), и да не може да задържи. За сравнение - моята кола онзи ден беше паркирана на лек наклон, и с крак върху гумата и много залюляване успях да я преместя с около 4-5 см надолу. Но пък ми се е случвало - изключително рядко обаче, когато е на наклон , също ми се е случвало колата да помръдне надолу по наклона, но в рамките на 3-5-10 см, и край.
Коментар
-
Tornado написа:Съветвам те това по горе да не го правиш на автомобил с дизелов двигател.Защото има вероятност после да го гониш.Дизеловия двигател включително може да запали и в обратна посока тогава въздушния филтър става ауспух ,а ауспуха въздушен филтър с две думи голямо мазало.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Lane Staley написа:Tornado написа:Съветвам те това по горе да не го правиш на автомобил с дизелов двигател.Защото има вероятност после да го гониш.Дизеловия двигател включително може да запали и в обратна посока тогава въздушния филтър става ауспух ,а ауспуха въздушен филтър с две думи голямо мазало.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар