Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

на скорост без ръчна!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    на скорост без ръчна!?!

    Здравейте колеги от скоро време забелязвам, че като изгася бравото на лек наклон и го оставя на скорост без да дръпна ръчната колата не стои много добре на едно място . Това го забелязах преди няколко дни като седях в колата и чаках един познат. Седя си на изгасен двигател и колата е на 1ва и се чува едно отпускане на колата и леко се помръдва. Наклона не е някакъв голм минимален. Искам да попитам това имали общо със съединителя тъй като забелязах, че педала на съединителя е на по-високо ниво от този на спирачката, а до колкото знам трябва да са на едно ниво. Друго което съм срещал във форума, но немога да намеря темата е, че съединителя на бравото може да се регулира. Какво ще ми препоръчате да го натегна ли малко или да си го оставч така. Искам да отбележа също, че понякога скоростите влизат малко по-трудно, говоря за 1ва , 2ра и 3та основно, но понякога си влизат много добре, не мога да си обясна от какво се получава така уж еднакво си натискам съединителя . Всичко това се отнася за Браво 1,2 16VПоздрави и благодаря предварително!

    #2
    Re: на скорост без ръчна!?!

    coko написа:
    Здравейте колеги от скоро време забелязвам, че като изгася бравото на лек наклон и го оставя на скорост без да дръпна ръчната колата не стои много добре на едно място . Това го забелязах преди няколко дни като седях в колата и чаках един познат. Седя си на изгасен двигател и колата е на 1ва и се чува едно отпускане на колата и леко се помръдва. Наклона не е някакъв голм минимален. Искам да попитам това имали общо със съединителя тъй като забелязах, че педала на съединителя е на по-високо ниво от този на спирачката, а до колкото знам трябва да са на едно ниво. Друго което съм срещал във форума, но немога да намеря темата е, че съединителя на бравото може да се регулира. Какво ще ми препоръчате да го натегна ли малко или да си го оставч така. Искам да отбележа също, че понякога скоростите влизат малко по-трудно, говоря за 1ва , 2ра и 3та основно, но понякога си влизат много добре, не мога да си обясна от какво се получава така уж еднакво си натискам съединителя . Всичко това се отнася за Браво 1,2 16VПоздрави и благодаря предварително!
    има една врътка за натягане тя се вижда намирасе като застанеш с/у колата от дясно, м/у акумолатора и двигателя, и ти препоръчвам да си провериш маслото на скоростната кутия.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    Коментар


      #3
      Аз врътката я знам, но не знам колко е нормално да я навия , а как мога да си провера маслото на скоростната кутия предполагам трябва да го видя на канал и се намира доло някаде, но ако може малко повече инфо за него ще ми е полезно.Мерси пак

      Коментар


        #4
        coko написа:
        Това го забелязах преди няколко дни като седях в колата и чаках един познат. Седя си на изгасен двигател и колата е на 1ва и се чува едно отпускане на колата и леко се помръдва. Наклона не е някакъв голм минимален.
        Е зависи все пак, еднократно ли се е помръднала или изобщо не може да стои на наклон неподвижно ? Винаги ли го прави или е станало само един път ? Защото ако колата сама изключва от скорост, това може да е проблем със скоростната кутия.
        coko написа:
        Аз врътката я знам, но не знам колко е нормално да я навия ...
        Жилото на съединителя трябва да се регулира така, че педалът на съединителя да отделя в интервала между ламарината и 1/3 от хода на педала, т.е. в долната си третина. Това, че педалът на съединителя може да застане малко по-високо от този на спирачката, може да причини леко неудобство, докато му свикнеш. А и като покараш в жегите, той вероятно пак ще падне леко надолу. Всичко това е при положение, че жилото е здраво и съединителят не е за смяна.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #5
          Значи това го забелязах тогава, но сиг защото аз винаги дърпам ръчната като спирам, това ми е по навик . Колкото до съединителя той си отделя добре аз съм му свикнал вече . Колата обаче вчера я спрях на паркинга пред нас и не дръпнах ръчната (там е абсолятно равно) и като ч побутна отзад добре се лушка даже имам чуството, че ако я залюлея повече може да помръдне .

          Коментар


            #6
            coko написа:
            Значи това го забелязах тогава, но сиг защото аз винаги дърпам ръчната като спирам, това ми е по навик . Колкото до съединителя той си отделя добре аз съм му свикнал вече . Колата обаче вчера я спрях на паркинга пред нас и не дръпнах ръчната (там е абсолятно равно) и като ч побутна отзад добре се лушка даже имам чуството, че ако я залюлея повече може да помръдне .
            Е, чакай сега. Съвсем различно е когато колата е на ръчна, тогава тя не помръдва, колелата са блокирани. Оставянето само на скорост не е същото, съвсем нормално е да помръдва напред-назад, без обаче да успееш да я преместиш, особено пък ако е на първа или задна.П.П. Кола, оставена на втора пред гаража ми, сме успявали 4 човека да я избутаме.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #7
              Мерси много колега за информацията, ще я тествам на някое по-голям баир да видя отстани как е и ако има проблеми пак ще пиша . Но преди карах колата на басхтами на нея никога не съм дърпал ръчната, защото тя си и не ловеше много много , но тя е доста по-голяма от бравото (пасат комби) и може и затова да ми прави такова впечатление, но се удивих като почнах да помръдвам със колата когато беше на 1ва на лек наклон. Да речем и аз съм се помръднал тук там (търсех си едни документи в жапката) и да съм я залюлял, но се чуваше един леко скърцащ звук все едно отпускам бавно на свободна и натискам спирачката твърде често. Нещо и аз немога да обесня явно , ще тествам и ако има проблем и клип ще направя за да се види и вече да расъждаваме повече по въпросни казус . Отново много благодаря за мненията ще са ми от полза . Само не разбрах как да си проверя маслото на скоростната кутия

              Коментар


                #8
                Нивото на маслото в скоростната кутия трябва да е до горе, спрямо пробката Горещо ти препоръчвам ако спреш на наклон да тестваш - не гледай отстрани Стой вътре. А колата на басхтати каква казваш че е - пасат комби ? Шегичка... Виждал съм кола, която направо тръгна, оставена на скорост. И се блъсна в друга. Причината може да бъде лоша компресия в цилиндрите (по-скоро липса на такава), и да не може да задържи. За сравнение - моята кола онзи ден беше паркирана на лек наклон, и с крак върху гумата и много залюляване успях да я преместя с около 4-5 см надолу. Но пък ми се е случвало - изключително рядко обаче, когато е на наклон , също ми се е случвало колата да помръдне надолу по наклона, но в рамките на 3-5-10 см, и край.

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  За сравнение - моята кола онзи ден беше паркирана на лек наклон, и с крак върху гумата и много залюляване успях да я преместя с около 4-5 см надолу.
                  Съветвам те това по горе да не го правиш на автомобил с дизелов двигател.Защото има вероятност после да го гониш.Дизеловия двигател включително може да запали и в обратна посока тогава въздушния филтър става ауспух ,а ауспуха въздушен филтър с две думи голямо мазало.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Нивото на маслото в скоростната кутия трябва да е до горе, спрямо пробката Горещо ти препоръчвам ако спреш на наклон да тестваш - не гледай отстрани Стой вътре. А колата на басхтати каква казваш че е - пасат комби ? Шегичка... Виждал съм кола, която направо тръгна, оставена на скорост. И се блъсна в друга. Причината може да бъде лоша компресия в цилиндрите (по-скоро липса на такава), и да не може да задържи. За сравнение - моята кола онзи ден беше паркирана на лек наклон, и с крак върху гумата и много залюляване успях да я преместя с около 4-5 см надолу. Но пък ми се е случвало - изключително рядко обаче, когато е на наклон , също ми се е случвало колата да помръдне надолу по наклона, но в рамките на 3-5-10 см, и край.
                    ОК, ама каде е таз пробка , колкото до колата на бащами... за него си му е добре то е пасат ама 2ка 91г. върши си му работа . Колкото до тестването, ако реша да го снимам ще има човек в колата и човек който да снима, няма да си я оставя на произвола на съдбата . Тя и мойта не е мърдала с повече от 4-5см. , аз за това пиша да видя дали е нормално или не. Компресията на цилиндрите как мога да я проверя .

                    Коментар


                      #11
                      Tornado написа:
                      Съветвам те това по горе да не го правиш на автомобил с дизелов двигател.Защото има вероятност после да го гониш.Дизеловия двигател включително може да запали и в обратна посока тогава въздушния филтър става ауспух ,а ауспуха въздушен филтър с две думи голямо мазало.
                      Съвременните дали могат? Спомням си, че са ми разказвали за подобни случаи с МТЛБ в казармата, но все пак оттогава техниката трябва да е напреднала.
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #12
                        Lane Staley написа:
                        Tornado написа:
                        Съветвам те това по горе да не го правиш на автомобил с дизелов двигател.Защото има вероятност после да го гониш.Дизеловия двигател включително може да запали и в обратна посока тогава въздушния филтър става ауспух ,а ауспуха въздушен филтър с две думи голямо мазало.
                        Съвременните дали могат? Спомням си, че са ми разказвали за подобни случаи с МТЛБ в казармата, но все пак оттогава техниката трябва да е напреднала.
                        Виждал съм от тез старите Краз-ове с дървените кабини да запали докато едно бобкатче го побутваше товарейки го :D

                        Коментар


                          #13
                          Загуба на компресия както каза колегата,ходи да замерят компресията на цилиндрите.Това не е от съединител,нито от маслото на скоростите.
                          FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                          Коментар

                          Working...
                          X