Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мощност на ФИАТ HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Как да няма кабели тези коли нямат Делко а кабели си имат Пуканията и гърмежите идват от скапани кабели и на двете, бензин и метан

    Коментар


      #17
      ама кои точно кабели? за какво са?

      Коментар


        #18
        По принцип така гърми и прекъсва от кабели на свещите независимо на какво карашА и да добавя може и да не запалиш от тях

        Коментар


          #19
          абе колега ldm2 ти каква кола караш да те питам и изобщо виждал ли си как е устроен 2.0 20V двигателя .... при него има дарчик на коляновия вал който е свързан с компа на колата и от който се изпраща сигнал за запалването на всяка бобина по отделно .... не бъркай излишно колегата baston нека си смени свещите на първо време щото е много вероятно от тях да идва проблема .... (впрочем 1 свещ струва 10-13лв зависи как я намериш) ... ето и снимка да видите как изглежда 1 от 5-те бобини намиращи се в двигателя впрочем само да вметна 1 такава бобина струва около 110-130лв.
          Прикачени файлове
          AUDI 1.8 20V TURBO
          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

          Коментар


            #20
            Добре ти каза да си взема 4-ри полюсни свещи,ама когато съм на метан не е ли по-добре еднополюсни или бъркам?

            Коментар


              #21
              .... при четириполюсните свещи има по-голям коеф. на полезно действие и се получава по пълно изгаряне на горивната смес в цилиндъра... така че не се притеснявай !
              AUDI 1.8 20V TURBO
              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

              Коментар


                #22
                Еми виждал съм само на Фиат пунто ХГТ и да така са, но към тях има закачени кабели нали така. Аз не знам тези кабели дали консуматив или не

                Коментар


                  #23
                  ами чесно казано незнам дали са консуматив ... ама досега не сам видял някой да ги сменява ... а и ако се прекъснат бобината няма да работи и колата ще работи с 1...2..3... и т.н. цилиндъра по малко зависи колко кабела са прекъснати
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #24
                    Благодаря колеги утре ще закарам колата да и видят свещите и после ще пиша дали е решен проблема

                    Коментар


                      #25
                      колеги смених си свещите. Почистен е дросел клапата и въздушният филтър и колата на бензин си върви перфектно, но на метан ми прекъсва и я закарах на метансервиз и ми смениха мембраната на метана. Сега върви по-добре и надявам се ми падне разхода от смяната,защото майсторите казаха,че оттам е изтичало газ и ми качва разхода. Колата обаче има леко придърпване на ниските обороти и дължа на лулите,които ми казаха че са за смяна. Надявавам се като ги сменя по натам и това ще се оправи и дано всичко е наред и не изкача нищо друго.

                      Коментар


                        #26
                        Трябва поне да благодариш на колегите които те насочиха къде може да е проблема... Апък не вервам некои да откаже и по4ерпка.!!!! Аиде безпроблемно и безавариино!!!!
                        Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                        KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                        Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                        Коментар


                          #27
                          Благодаря на всички, но дано по натам изчезне проблема окончателно със смяната на лулите. :D

                          Коментар

                          Working...
                          X