tipo33 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Направи си сам ролка. Нека BREDA да фалират!!!
Collapse
X
-
Нагряваш малко над 140 градуса и изкача. То за точно такава цел е измислено това лепило. А иначе темата я бях забравил но само да се стопли и ще реализирам моя вариант. В големия студ я смених пък и бях на път кога блокира. И ето няма 2 месеца и пак дава признаци за музикален талант.Аман вече от ментаци.
Коментар
-
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Направи ми ролки майсторе,нека Бреда да фалират !!
Здравейте Колеги,ето и нашето решение на проблема с ролките.Направени са от текстолит.Имахме една подобна плоскост.Баща ми има някви лагери от службата още от "онва" време,каза че са повече от стабилни.Стругаря свърши другото за две кила домашна ракийца.Доколкото разбрах са го направили запресовано и със зегерка за да стане сменяемо при нужда.Като финанси не ни струва нищо до тук,остава само да монтират и да пробвам как ще се държат на колата,но предполагам ,че няма да има ядове,все пак е просто лагер в обшивка.Ето и няколко снимки:Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Колега, много хубаво е станало. Тези лагери с металната капсуловка няма да издържат дълго-ще влезе вода и прах. Купи си японски лагер Koyo или NSK (около 6-8лв.) със същия номер и спецификация RS - означава че е с гумено-метална капсуловка, почти като семеринг. Монтирай го в текстолита, сложи от двете страни големи шайби с дебелина 1.5-2мм. и външен диаметър с 1мм по-малък от вътрешния на ролката, а между големите шайби и вътрешната гривна на лагера дистанционни шайби за да не опира в зегерката. Те ще пазят от прах и пясък. Ще минеш от 100 до 200к км без да пипнеш ролката повече. :D
Коментар
-
29.12.2018 или 70к по-късно...
И така, виждам че са минали над 5 годии и ~70к км от поставянето на самоделните ни ролки. Не знам дали "Бреда" все още са активни /най-вероятно са си/, но дойде ред за пълно обслужване на колата. Масла, ремъци, свещи, филтри..., а и "ролки" разбира се
Вчера ходих до местната дилърка на лагери-Баба Дора. Покрай празниците явно не е зареждала, защото изпод щанда успя да извади само един лагер "SKF" 6304. Това означава, че на първо време сменихме само лагера на ролката за ВП и алтернатор. За климатика ще остане по-натам, че и без друго трябва да ида до Gal76 да сменим и ангренажа.
Питах я за хубави лагери, СКФ, ФАГ, КОЙО, ТИМКЕН, НТН. След празниците да поръча от доставчиците си.
Българските "ВМЗ" бяха вече доста поизносени, но пък не съм им чул гласеца или да са създавали някакви ядове.
По предложенията на Колегата МАХ-2, не ми се занимаваше да доработвам. Само избиване и набиване на новия лагер. Вече е 2RS. Отдолу си има кора и като цяло там директно вода не ходи.
Цената на "SKF" до нея-15,50лв, "Фаг" из нета 12-13лв, нови ролки 2бр около 50-80лв спрямо производителя.
Еми това е.
Весело посрещане на новата година !!
LORETT 27,90 INA 38,80
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар