Знаете ли какъв лагер има в ролката за пистовия ремък при Мареа 1,9 ЖТД-105?В почивните дни ще сменям ремъка и искам да си купя лагера утре понеже в почивните дни няма откъде.Някои,ако има стара нека да погледне,ще ми бъде от голяма полза.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Направи си сам ролка. Нека BREDA да фалират!!!
Collapse
X
-
willow75bg написа:Знаете ли какъв лагер има в ролката за пистовия ремък при Мареа 1,9 ЖТД-105?В почивните дни ще сменям ремъка и искам да си купя лагера утре понеже в почивните дни няма откъде.Някои,ако има стара нека да погледне,ще ми бъде от голяма полза.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
willow75bg написа:Знаете ли какъв лагер има в ролката за пистовия ремък при Мареа 1,9 ЖТД-105?В почивните дни ще сменям ремъка и искам да си купя лагера утре понеже в почивните дни няма откъде.Някои,ако има стара нека да погледне,ще ми бъде от голяма полза.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
Кое не му е реномираното на това което сме направили? Пластмасата ли? Лагера ли ? Е да побългарихме го, защото има едни търговци дето казват - земи си ей тва и ще изкара хххххх км. А като не изкара, какво правиме? А и винаги са ми интересени разните му дистрибутори - взимайте само от нас ... Що пък от вас като може и от представителя. Съжалявам за по грубия тон.
Коментар
-
willow75bg написа:Става въпрос за неподвижната ролка на пистовия ремък.Интересува ме номера на лагера/на колегата пуснал темата е 6304 2RS/,не искам цялата ролка.Ще опитам да сменя само лагера,ако е възможно.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
При пластмасовите ролки по някой път лагера е лепен и няма вадене без да счупиш ролката. Единят вариант е стругар да направи отново същата ролка от метал и само да си набиеш лагера, другият вариант е да се купи лагер с външният размер на ролката и да се направи втулката на вътрешният диаметър. Не мисля, че си заслужава обаче всичките операции ако една ролка струва 30-50лв и ще изкара 50к км и нагоре. Аз съм правил на рендето такава преработка защото там ролката струваше 168лвРолка от Аскона за 15лв и един стругар само ми направи нов болт с диаметъра на ролката и всичко заспа, изкара 60к и се разтрака и я смених с пластмасова от някакво BMW за 30лв. Вариантите са много, въпроса е дали си заслужава.
Коментар
-
От известно време ме тормози проблема с щурците (свирещия пистов ремък с прилежащите му ролки) и прочее. След инспекция на ролките и ремъка реших да сменя само ремъка, взех CONTITECH 6 пистов (при смяната се оказа че алтернатора е от FIAT [по всяка вероятност] и ролката му е със 6 канала а стария ремък беше 7 пистов [какъвто е редно да бъде]... Абе италянска немарливост) и за известно време свиренето изчезна. Сега се появи отново и като гледам няма да изчезне от самосебе си, затова се налага смяна и на ролката/ролките.
Кратка справка в онлайн магазина на AXM поохлади ентусиазма ми, защото "РОЛКА ВЪНШНА НЕПОДВИЖНА" (позиция 3 на схемата):
е на цени от 70.20 лв (BREDA) до 119.90 лв (!!!) (INA)a "РОЛКА ВЪНША ОБТЯЖНА К-Т" (позиция 1 на схемата)::
е на цени от 69,00 лв (BREDA) до 78,00 лв (FIAT)Бях попадал на тази тема и преди, сега я издирих нарочно и моля за малко обяснения Slavi_Lancia и всички знаещи.o Мога ли да определя 100%-ово коя е свирещата ролка или да подменям и двете ? o Процедурата, описана от Slavi_Lancia за коя ролка се отнася ? o Възможна ли е и за двете ролки ? o Имате ли представа и бихте ли споделили каталожния номер/номера (или размери) на заместващите лагери, за да мога да ги купя предварително (както беше писал един колега), а не след разглобяването на автомобила ?
::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
-
Колега sclera_bg, не бих ти препоръчал да се занимаваш с "направи си сам ролка"!Ролките ти са пластмасови, а и обтяжната е добре да се подмени заедно с обтягащият механизъм под нея. Все пак това е вид пружина имаща определен живот... А защо на пластмасовите ролки е трудна работа да им се смени лагера... колегите по-горе добре са описали.Моят съвет е да се свържеш с представител на SKF и най-малкото да провериш цените. Купувал съм лагери от там, далеч по-евтини от обявените е цитирания от теб сайт!
Пиши на лични, ако искаш координати.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
темата се отнася за паразитната ролка. при нас на 1,6 тя е обтяжна, но не на пружина, а фиксирана. по принцип на повечето може да им се смени само лагера, но зависи за къде става дума. ако е за климатик например- няма проблем, за алтернатор бих сменил лагера ако е много скъпа.като гледам на обтяжната също няма д ати е проблем да смениш само лагераLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Когато сменях ангренажните части и на мен ми направи впечатление, че тази ролка е ремонтопригодна със стандартен лагер. Става въпрос обаче за ролката, която купих от български магазин (ААуто). Пазя си сменената ролка и ако имам време ще я снимам и ще я кача тук.Тя като че ли не подлежеше на ремонт.Наистина цената на тази част не ми се връзваше никак като я видях купена от магазина.Fiat Marea 1.8i
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар