Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мога да си изгася колата с ръчката на мигача!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мога да си изгася колата с ръчката на мигача!

    Ето моя проблем:Автомобил Браво, 1.8ГТ, 1997г. Отскоро си гасне без видима причина. Само когато е в покой, в движение още не е гаснала. Преди това имах (и още имам) проблем с мигача-като го включа и съм на фарове последните почват да премигват (и изгасват понякога и пак светват). Преми малко си поиграх с ръчката на мигачите -мърдайки я насам-натам успях да изгася колата. Важно е да се отбележи, че в този случай остана да свети таблото, а при неумишленото гасене не светеше нищо на таблото (повечето пъти, понякога оставаше да светят иконките на акумулатор, дюзи и масло).Та се чудя:-за жичкаджия ли съм-мога ли да си разглобя сам кората под комилото и кво да гледамМоля за мнения и предложения! Благодаря!Тук е подходящото място за тази тема.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

    #2
    Корите около волана се свалят лесно, но трябва да се внимава да не се изпочупят щифтовете, които влизат един в друг на горната и долната кора. Трябват ти хубави инструменти - гедоре с шестограми. Внимавай и с лентовият кабел на еърбега Прегледай за оголени кабели, почисти си механизните на кутията с лостчетата за светлините и чистачките, като трябва да си много внимателен, защото белите пластмасови детайли са нагорели и се чупят лесно!!!

    Коментар


      #3
      Humppa написа:
      Корите около волана се свалят лесно, но трябва да се внимава да не се изпочупят щифтовете, които влизат един в друг на горната и долната кора. Трябват ти хубави инструменти - гедоре с шестограми. Внимавай и с лентовият кабел на еърбега Прегледай за оголени кабели, почисти си механизните на кутията с лостчетата за светлините и чистачките, като трябва да си много внимателен, защото белите пластмасови детайли са нагорели и се чупят лесно!!!
      Гедоре? Аз виждам само едни кръстати болчетаА като се свали кората-има ли нужда още нещо да се развива?
      Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

      Коментар


        #4
        Гедорето трябва за 2та болта, които държат волана, или не, еърбега държаха. Воланът се държи от голяма гайка 24 ли беше, по-голяма ли... Това по спомен...Сваляш 2-те кори, след това трябва да свалиш еърбега с помощта на гедорето с шестограмите, след това разкачваш кабелите на еърбега и волана и псуваш като се развие лентовият кабел, след това сваляш волана и чак тогава кутията с превключвателите и лостчетата

        Коментар


          #5
          yonkok написа:
          Humppa написа:
          Корите около волана се свалят лесно, но трябва да се внимава да не се изпочупят щифтовете, които влизат един в друг на горната и долната кора. Трябват ти хубави инструменти - гедоре с шестограми. Внимавай и с лентовият кабел на еърбега Прегледай за оголени кабели, почисти си механизните на кутията с лостчетата за светлините и чистачките, като трябва да си много внимателен, защото белите пластмасови детайли са нагорели и се чупят лесно!!!
          Гедоре? Аз виждам само едни кръстати болчетаА като се свали кората-има ли нужда още нещо да се развива?
          Най вероятно имаш слаба връзка на някоя от буксите и ще се наложи да смениш целия блок с лостчетата,аз съм имал подобен проблем обаче на мен само фаровете ми гаснеха,смених два блока докато видя че имам слаба връзка на една от буксите
          forza la FIAT
          http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo

          Коментар


            #6
            Humppa написа:
            Гедорето трябва за 2та болта, които държат волана, или не, еърбега държаха. Воланът се държи от голяма гайка 24 ли беше, по-голяма ли... Това по спомен...Сваляш 2-те кори, след това трябва да свалиш еърбега с помощта на гедорето с шестограмите, след това разкачваш кабелите на еърбега и волана и псуваш като се развие лентовият кабел, след това сваляш волана и чак тогава кутията с превключвателите и лостчетата
            Аааа, благодаря ти, аз само до кората мисля че ще се справя. Тва с еърбега няма да го направя...Препоръчайте ми майстор, моля.
            Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

            Коментар


              #7
              Не е толкова страшен този ремонт. Но аз имам един познат, който има магазин за инструменти и от него взех хубави гедории и битове, че се оправих!

              Коментар


                #8
                Humppa написа:
                Не е толкова страшен този ремонт. Но аз имам един познат, който има магазин за инструменти и от него взех хубави гедории и битове, че се оправих!
                Тъкмо изгасих с ръчка за мигач и сега въобще не дава на контакт....Според мен този комплект ръчки около волана даде фира..сега ще търся ръководство за сваляне на волан.Хеееееелп!!! F1!!!! Не намирам инкъде упътване за сваляне на воланНамерих на Хейнес.
                Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

                Коментар


                  #9
                  Интересното в цялата работа е че кабелите на мигачите (и другите ръчки) не са свързани с контактния ключ. Радиото ми работи, но контактния ключ-не? Дали някой бушон се чудя?Такааа. Развих болчетата на гърба на волана и махнах бибитката и:1-ва изненада: Това нещо Еърбек го няма, липсва, или е невидимо2-ра изненада: Гайката на волана е скрита в някакво метално гнездо-шайба и никакъв достъп до него ...Някакви идеи как се проицедира?
                  Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

                  Коментар

                  Working...
                  X