Здравейте колеги може ли да се рециклира носач (има ли начин да стане в домашни условия ) или трябва да си ида при майстори и какви пари върви цялата процедура
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рециклиране на носач
Collapse
X
-
Ако шарнира е заминал в което съм почти сигурен, просто не си струва, ще изкара много малко време, пък и е абсурд да го направиш в домашни условия, освен ако нямаш инструментите и знаеш какво правиш. Иначе тампоните могат да се сменят с малко повече мерак, но не съм виждал да се продават отделно.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Аз пък съм виждал тампони да се продават отделно, но както каза колегата няма смисъл да се занимаваш, ако шарнира е започнал да си заминава! На накои мета ги рециклират, но не си струва при положение, че читав носач за нашите коли струва 60-70лв. А за избиването и набиването на новите тампони нека споделят колеги, които са го правили. Без преса, или поне сериозно менгеме ми се струва тежка задачка.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
аз също бях голям навитак на рецилкирането, защото като си купувах нови караха по 15 000 и айде пак. дразни ме не толкова парите дето давам, а много начесто ми идва да ги сменям, преди лятото и после преди зимата пак, ебаси носачите. рециклирах едни носачи, единия го махнах на 6 000 км тампоните издадоха багажа, не ги бях сменял, иначе с епродават отделно. другия носач направи 15 000 и се разхлопа шарнира и него махнах. иначе ми взеха 20 лв за двата ама кел файда, като карат по толкова. препоръчвам ти да си вземеш от морга оригинални- познават се по знака на носача едно като моливче в триъгълник има на него, а шарнира и тампоните се познават лесно дали има живот в тях. е, най-добре нови си взми, но става дума за тънко да минеш. иначе хит ко препоръчва окап. засега 4-5 000 нямам проблем с тях. ноо оригиналните са мнодо добър избор, от морга за 50 лв предполагам ще ти дадат 2, а са много здрави.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Vladim написа:Аз пък съм виждал тампони да се продават отделно, но както каза колегата няма смисъл да се занимаваш, ако шарнира е започнал да си заминава! На накои мета ги рециклират, но не си струва при положение, че читав носач за нашите коли струва 60-70лв. А за избиването и набиването на новите тампони нека споделят колеги, които са го правили. Без преса, или поне сериозно менгеме ми се струва тежка задачка.
Коментар
-
Всичко зависи както споменаха колегите по-горе от здравината на маншета който пази сферичния болт от пясък и вода.Тампоните се продават отделно и се сменят в домашни условия без преса и за около 15 минути на тампон.Важно е да се подведе добре тампона и да е успореден на носача защото ако не се спази това лесно превъртат и се късат новите тампони.Писал съм и в друга тема сега единия ми носач е този с знака с моливчето ,а другия е Ас метал на 70000 км.Другия Ас метал го свалих за смяна на преден тампон и шарнира е здрав и е като нов.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
благодаря на отзовалите се питах само информативно иначе съм се нагласил за Fast ot axm-auto с две години гаранция1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
Както ти каза и Торнадо ,ако си намериш АС метал -турски са ,но са много качествени .Слагай ги без да се замислиш.Магазина им е на Ботев срещу 2-ра градска .УспехMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Днес си смених окачването на Мареата.Направо е друга кола. Ремоната струваше само 60лв. Разбира се това е защото имах разни жокери.4бр. тампони - 34лв.2бр. биалетки - 26лв.Ето и какво смених днес.1бр. Амортисьор.1бр. Пружина.2бр. Носачи.2бр. Биалетки.2бр. Задни амортесьори.Странно, но всичко без биалетките беше оригинално и изкара при мен точно 4г, което е доста впечатляващо.Биалетките ги смених преди 2г. Амортисьора се е развалил защото му се е прецакал предпазителя против прах.Странно, но едната пружина беше маркирана със сиво и жълто, а другата с зелено и лилаво - затова ги оеднаквих.
Коментар
-
1115 написа:Airfan написа:Маркировката не е ли точно, за да се различава лява от дясна?
Коментар
-
u_bo
1115 написа:Днес си смених окачването на Мареата.Направо е друга кола. Ремоната струваше само 60лв. Разбира се това е защото имах разни жокери.4бр. тампони - 34лв.2бр. биалетки - 26лв.Ето и какво смених днес.1бр. Амортисьор.1бр. Пружина.2бр. Носачи.2бр. Биалетки.2бр. Задни амортесьори.Странно, но всичко без биалетките беше оригинално и изкара при мен точно 4г, което е доста впечатляващо.Биалетките ги смених преди 2г. Амортисьора се е развалил защото му се е прецакал предпазителя против прах.Странно, но едната пружина беше маркирана със сиво и жълто, а другата с зелено и лилаво - затова ги оеднаквих.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар