Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рециклиране на носач

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рециклиране на носач

    Здравейте колеги може ли да се рециклира носач (има ли начин да стане в домашни условия ) или трябва да си ида при майстори и какви пари върви цялата процедура
    1.6 16v 96 г. 103 hp.
    България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
    Да мина да те взема...или да взема да те мина?

    #2
    Ако шарнира е заминал в което съм почти сигурен, просто не си струва, ще изкара много малко време, пък и е абсурд да го направиш в домашни условия, освен ако нямаш инструментите и знаеш какво правиш. Иначе тампоните могат да се сменят с малко повече мерак, но не съм виждал да се продават отделно.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Аз пък съм виждал тампони да се продават отделно, но както каза колегата няма смисъл да се занимаваш, ако шарнира е започнал да си заминава! На накои мета ги рециклират, но не си струва при положение, че читав носач за нашите коли струва 60-70лв. А за избиването и набиването на новите тампони нека споделят колеги, които са го правили. Без преса, или поне сериозно менгеме ми се струва тежка задачка.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        аз също бях голям навитак на рецилкирането, защото като си купувах нови караха по 15 000 и айде пак. дразни ме не толкова парите дето давам, а много начесто ми идва да ги сменям, преди лятото и после преди зимата пак, ебаси носачите. рециклирах едни носачи, единия го махнах на 6 000 км тампоните издадоха багажа, не ги бях сменял, иначе с епродават отделно. другия носач направи 15 000 и се разхлопа шарнира и него махнах. иначе ми взеха 20 лв за двата ама кел файда, като карат по толкова. препоръчвам ти да си вземеш от морга оригинални- познават се по знака на носача едно като моливче в триъгълник има на него, а шарнира и тампоните се познават лесно дали има живот в тях. е, най-добре нови си взми, но става дума за тънко да минеш. иначе хит ко препоръчва окап. засега 4-5 000 нямам проблем с тях. ноо оригиналните са мнодо добър избор, от морга за 50 лв предполагам ще ти дадат 2, а са много здрави.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Vladim написа:
          Аз пък съм виждал тампони да се продават отделно, но както каза колегата няма смисъл да се занимаваш, ако шарнира е започнал да си заминава! На накои мета ги рециклират, но не си струва при положение, че читав носач за нашите коли струва 60-70лв. А за избиването и набиването на новите тампони нека споделят колеги, които са го правили. Без преса, или поне сериозно менгеме ми се струва тежка задачка.
          От тия носачи дето струват по 60-70 лв независимо производителя им е излезло име на Фиатите,че имат слаби предници.Два пъти вече сменям само заден тампон,носача е на 140000 клм и не е мръднал шарнирния болт.Ако херметизиращия маншет е здрав,живота му е неограничен.Оргиналния заден тампон го смених за пръв път на 120000 клм,но тези от магазините са ментета и както носачите карат по 10000 клм.Тампоните на носача се сменяват само на преса.Не си струва да се сменя комплект носач с някое менте.По добро от оргинала няма.Въобще проблема на Фиатите у нас е отвратителното качество на резервните части.Същото важи и за термостатите,за гумените елементи и за какво ли не още.

          Коментар


            #6
            Всичко зависи както споменаха колегите по-горе от здравината на маншета който пази сферичния болт от пясък и вода.Тампоните се продават отделно и се сменят в домашни условия без преса и за около 15 минути на тампон.Важно е да се подведе добре тампона и да е успореден на носача защото ако не се спази това лесно превъртат и се късат новите тампони.Писал съм и в друга тема сега единия ми носач е този с знака с моливчето ,а другия е Ас метал на 70000 км.Другия Ас метал го свалих за смяна на преден тампон и шарнира е здрав и е като нов.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              благодаря на отзовалите се питах само информативно иначе съм се нагласил за Fast ot axm-auto с две години гаранция
              1.6 16v 96 г. 103 hp.
              България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
              Да мина да те взема...или да взема да те мина?

              Коментар


                #8
                Както ти каза и Торнадо ,ако си намериш АС метал -турски са ,но са много качествени .Слагай ги без да се замислиш.Магазина им е на Ботев срещу 2-ра градска .Успех
                MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                Коментар


                  #9
                  Днес си смених окачването на Мареата.Направо е друга кола. Ремоната струваше само 60лв. Разбира се това е защото имах разни жокери.4бр. тампони - 34лв.2бр. биалетки - 26лв.Ето и какво смених днес.1бр. Амортисьор.1бр. Пружина.2бр. Носачи.2бр. Биалетки.2бр. Задни амортесьори.Странно, но всичко без биалетките беше оригинално и изкара при мен точно 4г, което е доста впечатляващо.Биалетките ги смених преди 2г. Амортисьора се е развалил защото му се е прецакал предпазителя против прах.Странно, но едната пружина беше маркирана със сиво и жълто, а другата с зелено и лилаво - затова ги оеднаквих.

                  Коментар


                    #10
                    Маркировката не е ли точно, за да се различава лява от дясна?

                    Коментар


                      #11
                      Airfan написа:
                      Маркировката не е ли точно, за да се различава лява от дясна?
                      Ами то няма лява и дясна, както няма ляв и десен амортисьор и биалетка.Поне при Мареата е така.Означението би трябвало да е твърдостта.Поне така си мисля.

                      Коментар


                        #12
                        1115 написа:
                        Airfan написа:
                        Маркировката не е ли точно, за да се различава лява от дясна?
                        Ами то няма лява и дясна, както няма ляв и десен амортисьор и биалетка.Поне при Мареата е така.Означението би трябвало да е твърдостта.Поне така си мисля.
                        Прав си, обаче при много автомобили ги маркират, да не кажа, че на Реното ляв и десен амортисьор са в различни цветове - син и оранжев... Поне едно време беше така.

                        Коментар


                          #13
                          1115 написа:
                          Днес си смених окачването на Мареата.Направо е друга кола. Ремоната струваше само 60лв. Разбира се това е защото имах разни жокери.4бр. тампони - 34лв.2бр. биалетки - 26лв.Ето и какво смених днес.1бр. Амортисьор.1бр. Пружина.2бр. Носачи.2бр. Биалетки.2бр. Задни амортесьори.Странно, но всичко без биалетките беше оригинално и изкара при мен точно 4г, което е доста впечатляващо.Биалетките ги смених преди 2г. Амортисьора се е развалил защото му се е прецакал предпазителя против прах.Странно, но едната пружина беше маркирана със сиво и жълто, а другата с зелено и лилаво - затова ги оеднаквих.
                          не разбрах - носачите си сменил, но с какви и откъде ?

                          Коментар


                            #14
                            Е с едни с здрави шарнири.Тампоните се набиват и готово - носач за 18лв.

                            Коментар


                              #15
                              1115 написа:
                              Е с едни с здрави шарнири.Тампоните се набиват и готово - носач за 18лв.
                              Колега какви са тези носачи за 18 лв....и тампони,пусни снимки

                              Коментар

                              Working...
                              X