Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединител или не?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И още една молба! Може, ли някой да изпрати снимка как точно влиза жилото откъм съединителя, тъй като на моя "manual" снимката не е много ясна!Благодаря!

    Коментар


      #17
      iliencho написа:
      Здравейте, пак!Отидох в сервиза на Fiat ( 4ти км) и смениха жилото с : "RICAMBI ORIGINALI" C015 (това пише на опаковката) - 120 лв....Такъв мек педал на съединител не съм пипал - направо паднах! Пича даже каза, че принципно трябва и по- мек да бъде, но аз съм повече от доволен..И още съединителя ми има още живот!!!Проблемът остава със "хората" от DUNEV MOTOR SPORT, които не желаят да ми върнат парите.
      Имал си пари - дал си.Сигурен съм че съединителя ти не е по мек от моя с късото жило за 20 лв.А това на 4 ти км не е официалния сервиз на фиат а един сервиз в който дерат кожи
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #18
        Колега 6том ти отделя съесинитела толкова ниско знаи че всеки един момент може да те остажи на пътя.Това ми се случи и на мене преди няколко месеца педала просто си остана долу.Маистора като го отвори аксиалния лагер беше разтопен.Така че моя савет е не се бави ами го смени.

        Коментар


          #19
          pavel_ написа:
          Колега 6том ти отделя съесинитела толкова ниско знаи че всеки един момент може да те остажи на пътя.Това ми се случи и на мене преди няколко месеца педала просто си остана долу.Маистора като го отвори аксиалния лагер беше разтопен.Така че моя савет е не се бави ами го смени.
          Не вкарвай човека в такива филми само с предположения да сменя съединител дето струва поне 300 лв+ 100 лв труд поне. Отделя ниско когато не е регулиран а в процеса на износване почва да отделя все по нагоре, затова на някои нормални коли като форд на педала има тресчотка която го поддържа винаги на едно ниво.При теб докато се разтопи аксиалния лагер е било голямо виене и тракане предполагам.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #20
            Прав си че виеше много но и педала беш започнал да отделя ниско а и тои казжа че го е карал на сервис и са му сложили друго жило и са го регулирали.Освен тези в сервиза да са аматиори и да не са го регулирали правилно, а и има не6то друго когато феродовия диск вече е мн износен пак съединитела започва да отделя долу.

            Коментар


              #21
              Привет на всички колеги и маниаци,и аз имам подобен проблем но маи по-сериозен,и не със жилото а със самия съединител.И имам нужда от съвет ако някои има някакво инфо или опит.Става въпрос за Мареа уикенд 1.9 ЖТД;когато я купих преди година боксуваше съединителя,смених го(уж комплект!!!диск,притискател и лагер)но след смяната пак си имаше извесно боксуване и предърпване.Карам вече така 50 000км но нещата вече доста загрубяха,почна да боксува много,преди на тези места на които карах на 4-та предавка сега карам едвалине на 2-ра.Отидох при приятел монтиьор и тои ми каза че триабва да сменя целиа (МАХОВИК)всичко за да станат нещата.Понеже тези модели били’цитирам’ по-специални,обаче като направих сметка излезе че трява да бръкна (985.00лв)само за маховик.Стори ми се малко много’ако мога така да се израза.Та молбата ми беше ?ако некои е имал подобен проблем или има информациq или съвет ще съм благодарен безвъзмездно
              Marea jtd

              Коментар


                #22
                Здравейте , аз имам следният проблем със съединителя на Брава 1,4 12 . При натискане на педала , усилието е малко в повече ,като се чува стържене на ниски обороти . На по-висока скорост , това не го чувам , като е възможно също да се чува при превключване , но от скоростта да не го чувам .Моля Ви за кратък консулт , това от жилото ли е или ми е заминал съединителят .

                Коментар


                  #23
                  А при счупена пластмаса на педала, без да е скъсано жилото, налаги ли се смяна на жило? Съединителят ми е твърд, но той си е твърд откакто съм взел колата, отделя си високо...
                  Стояха зверчета
                  Около плета
                  В тях стреляха
                  И те умираха

                  Коментар

                  Working...
                  X