Отдавна се чудя защо оригиналния ремък на Типото го дават да се сменя на 90000км, а майстора който ми го сменя каза ела пак след 50000 Защо е тази разлика??? Толкова ли няма оригинални ремъци или такива, които да се доближават до тях или пък нашите майстори си връзват гащите??? В една тема бях чел, че за DAYKO давали 30000 пробег!!!!!! Кажете какво мислите по въпроса и кое е най-доброто за нашите автомобили???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Живот на ангренажния ремък
Collapse
X
-
Re: Живот на ангренажния ремък
brat_John написа:Отдавна се чудя защо оригиналния ремък на Типото го дават да се сменя на 90000км, а майстора който ми го сменя каза ела пак след 50000 Защо е тази разлика??? Толкова ли няма оригинални ремъци или такива, които да се доближават до тях или пък нашите майстори си връзват гащите??? В една тема бях чел, че за DAYKO давали 30000 пробег!!!!!! Кажете какво мислите по въпроса и кое е най-доброто за нашите автомобили???
-
С един приятел бяхме във Франция и тои си избра 1 Xantiq. Купува я и тръгва да я регистрира и на 20-ия километър прас-това от което всеки се страхува-ангр. ремък. Отидохме при 1 македонец да прави ремонта защото нали се сещате по техните сервизи какви са цените. Оказа се че колата е на 100 000 км и е била с оригиналния заводски ремък. Вие представяте ли си тез глупаци какви са невежи.10 години да караш и да не знаеш че трябва да сменяш ремък.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Lancia Y
Коментар
-
моя го смених на 105 000 км оригиналния,миналата зима (8:00ч сутринта)сядам цъкам на контакт,паля,сама изгасва ,тръгвам да въртя пак ама нъц върти като миксер,добре че нямаше никакви поражения,а и тогава бях с някакво минерално масло на лукойл мнооого гаднотака че митко е прав сменяй по рано от казаните (написаните) километри, а и не е скъп моя го купих за 17лв и 13 ролка,смяната е елементарна
Коментар
-
и аз моя на уното го смених на 128 хил км /на толкова взех колата тогава беше на 11год/ оригиналния се оказа като го напънах и го скъсах с ръце ебаси и късмета където съм имал макар че доколкото знам при фаер моторите няма последствия като се скъса ремъка ама все пак не искам да разбирам дали това е истина сменям си го на 45-50хил тва са 2-3год и нямам ядове засега :DTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Ето тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...ED%E0%E6%E5%EDбеше изписано доста по въпроса, но и аз в крайна сметка не можах да разбера, аджеба на колко хиляди километра да си сменя ремъка. Моят е "Дайко" и е вече на 30 000 и кусур. Решил съм да го сменя на 40 000 за да нямам главоболия.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
gdd55
tonov написа:А какво ще кажете за скъсан ремък на 10000 км? Верно че на форд, но едва ли има значение колата. Важното е че ремъка е купен в БГ, и е сменен в БГ. Така че ако не е ясен произхода въобще не го слагай.
Коментар
-
gdd55 написа:tonov написа:А какво ще кажете за скъсан ремък на 10000 км? Верно че на форд, но едва ли има значение колата. Важното е че ремъка е купен в БГ, и е сменен в БГ. Така че ако не е ясен произхода въобще не го слагай.FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар