Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Живот на ангренажния ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Живот на ангренажния ремък

    Отдавна се чудя защо оригиналния ремък на Типото го дават да се сменя на 90000км, а майстора който ми го сменя каза ела пак след 50000 Защо е тази разлика??? Толкова ли няма оригинални ремъци или такива, които да се доближават до тях или пък нашите майстори си връзват гащите??? В една тема бях чел, че за DAYKO давали 30000 пробег!!!!!! Кажете какво мислите по въпроса и кое е най-доброто за нашите автомобили???
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    #2
    Re: Живот на ангренажния ремък

    brat_John написа:
    Отдавна се чудя защо оригиналния ремък на Типото го дават да се сменя на 90000км, а майстора който ми го сменя каза ела пак след 50000 Защо е тази разлика??? Толкова ли няма оригинални ремъци или такива, които да се доближават до тях или пък нашите майстори си връзват гащите??? В една тема бях чел, че за DAYKO давали 30000 пробег!!!!!! Кажете какво мислите по въпроса и кое е най-доброто за нашите автомобили???
    30000 мисля, че са доста малконо 50000 - 60000 е нормалноиначе са важни и годините, защото материала остарява
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      С един приятел бяхме във Франция и тои си избра 1 Xantiq. Купува я и тръгва да я регистрира и на 20-ия километър прас-това от което всеки се страхува-ангр. ремък. Отидохме при 1 македонец да прави ремонта защото нали се сещате по техните сервизи какви са цените. Оказа се че колата е на 100 000 км и е била с оригиналния заводски ремък. Вие представяте ли си тез глупаци какви са невежи.10 години да караш и да не знаеш че трябва да сменяш ремък.
      Alfa Romeo 166 2,4 JTD
      Lancia Y

      Коментар


        #4
        моя го смених на 105 000 км оригиналния,миналата зима (8:00ч сутринта)сядам цъкам на контакт,паля,сама изгасва ,тръгвам да въртя пак ама нъц върти като миксер,добре че нямаше никакви поражения,а и тогава бях с някакво минерално масло на лукойл мнооого гаднотака че митко е прав сменяй по рано от казаните (написаните) километри, а и не е скъп моя го купих за 17лв и 13 ролка,смяната е елементарна

        Коментар


          #5
          и аз моя на уното го смених на 128 хил км /на толкова взех колата тогава беше на 11год/ оригиналния се оказа като го напънах и го скъсах с ръце ебаси и късмета където съм имал макар че доколкото знам при фаер моторите няма последствия като се скъса ремъка ама все пак не искам да разбирам дали това е истина сменям си го на 45-50хил тва са 2-3год и нямам ядове засега :D
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Re: Живот на ангренажния ремък

            Инфо:За ангренажните ремъци "Gates"-/вносител в БГ-"ТЕХ-КО"/стандартното изпълнение-ресурс 50-60 000 км.;тези с индекс "XS" след номера-ресурс=оригиналното вграждане~100-120 000 км.
            Ex. Grande Punto Driver

            Коментар


              #7
              А какво ще кажете за скъсан ремък на 10000 км? Верно че на форд, но едва ли има значение колата. Важното е че ремъка е купен в БГ, и е сменен в БГ. Така че ако не е ясен произхода въобще не го слагай.
              FIAT Tipo 1,4mi - EX
              Alfa Romeo 146ti - EX
              Alfa Romeo 156 2,4JTD

              Коментар


                #8
                Ето тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...ED%E0%E6%E5%EDбеше изписано доста по въпроса, но и аз в крайна сметка не можах да разбера, аджеба на колко хиляди километра да си сменя ремъка. Моят е "Дайко" и е вече на 30 000 и кусур. Решил съм да го сменя на 40 000 за да нямам главоболия.
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #9
                  А на Брава,ако се спраска ремъка заминават клапаните?Аз смятам да си го купя от сервиз на фиат в Германия,за да съм спокоен.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    Заминават.
                    Don't drink and drive,
                    better smoke and fly!

                    Коментар


                      #11
                      tonov написа:
                      А какво ще кажете за скъсан ремък на 10000 км? Верно че на форд, но едва ли има значение колата. Важното е че ремъка е купен в БГ, и е сменен в БГ. Така че ако не е ясен произхода въобще не го слагай.
                      Форда, чул сам че дизеловоте им мотори /може и бензиновите не знам/ са с два агренажни ремака и ги касат като невидели така че нали

                      Коментар


                        #12
                        gdd55 написа:
                        tonov написа:
                        А какво ще кажете за скъсан ремък на 10000 км? Верно че на форд, но едва ли има значение колата. Важното е че ремъка е купен в БГ, и е сменен в БГ. Така че ако не е ясен произхода въобще не го слагай.
                        Форда, чул сам че дизеловоте им мотори /може и бензиновите не знам/ са с два агренажни ремака и ги касат като невидели така че нали
                        Ейййй, точно за дизел ставаше въпрос
                        FIAT Tipo 1,4mi - EX
                        Alfa Romeo 146ti - EX
                        Alfa Romeo 156 2,4JTD

                        Коментар

                        Working...
                        X