днес смених ролките и ремъците - 4 ролки и 2 ремъкапреди 2 год купих колата и сега след 50 000 смених пак всичкопървоначално смених 3 ролки и 2 ремъкаизпуснах едната и не я бях сменялдвата ремъка бяха в добро състояние - Фленнор и дватаизпуснатата ролка - неподвижната на пистовия ремък явно е карала доста над 50 000км, но беше в отлично състояниеопъващата ролка на ангренажа /канадска/ също е в отлично състояниеостаналите две ролки от ангренажа и пистовия - Бреда бяха ва ръбаедната с хлабини и вероятно заминал сепаратор на лагера, а другата с доста отпуснал лагер точно преди хлабинитерадвам се, че смених всичко навремеследващия път ще направя смяната на 40 000 кмтова от мен - точно фактите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
впечатления след смяна на ролки и ремъци
Collapse
X
-
u_bo
-
то вече човек на марки не може да вярва, ама и аз каквото съм взел бреда все е било боклук. също и бирт. смених си оригиналния лагер на полуоската на 170 000 км, новия бирт изкара 5000 км и протече повече от онзи на 170 000. затова си взех скф, па дано е оригиналенLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo
pakumba написа:то вече човек на марки не може да вярва, ама и аз каквото съм взел бреда все е било боклук. също и бирт. смених си оригиналния лагер на полуоската на 170 000 км, новия бирт изкара 5000 км и протече повече от онзи на 170 000. затова си взех скф, па дано е оригинален
Коментар
-
pakumba написа:не вмз, скф сериозно ли ?Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
u_bo
alvanovo написа:pakumba написа:не вмз, скф сериозно ли ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар