Генерацията от 3 гърнета след катализатора на моята мареа не е в най-доброто си състояние, особено задното гърне: множество заварки и кръпки, непрекъснато изпушва отнякъде, в общи линии е за смяна. Точно сега обаче не ми се дават 200 лв. за ново гърне. Знам, че една от причините за преждевременната повреда и скъсяване живота на ламбда-сондата е нехерметичност в изпускателната система. Това важи ли за споменатата генерация от гърнета след катализатора или се отнася само за двуцевката преди ламбда-сондата ? Ламда-сондата ми е Bosch, съвсем нова и ме е страх да не я прецакам сега през лятото, когато ще навъртя доста километри.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли да се повреди ламбда-сондата от пробити гърнета ?
Collapse
X
-
Според мен нищо няма да и стане. Освен може би че няма да мери вярно ако има пропуски по пътя до нея, след нея според мен няма чак такова значение. Друг интересен факт, който съм установил с Визата, е че до към 80 градуса температура на мотора ЕКУ-то въобще и не я гледа сондата, въпреки че е с подгряване и т.н. Това за мойто си ЕКУ де, Бош моноинжекцион. Онзи ден закачах едно Пунто 1.1 та и при него се наблюдава подобно нещо.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
-
Rokambol написа:Мисля, че влияе всяка неплътност и след нея. Ламбдата се следи от ЕКУ след ~40°С.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар