счупих картера бях в коловоз и един съвсем леко набъбнал камък почти ми откърти пробката този проблем по 1 или друг начин ще го оправя ами вижте тези снимки трябва да сваля тръбата на ауспуха която има лека цепнатина може би от удара може би от преди това трябва ли да се завари тази цепнатина(точно където е цепнатината съм го проследил с жълт цвят) и може ли да направи някакъв проблем тя (от самото и начало до средата може би) за да може да излезе картера и като се пробвах да развия болтовете и без да искам се опарих на това което съм очертал в червено каква е тази букса за какво служи и нормално ли е да вдига там висока температура двигателя не е пален от 24 часа все пак двигателя е без масло не е пален 100% на третата снимка ако може да помогне е буксата на тази тръбаЛЕГЕНДА:Жълт : пукнатината на тръбата на ауспуха Зелено: кабела буксата (някой ми беше споменал че е ламбда нз не му разбирам)Червено: топлото (горещото място)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
счупих картер ,ох чудо
Collapse
X
-
Добре дошъл в групата на пробитите картери.Развиваш ламбдата внимателно и носиш двуцевката да се завари с телоподаващ заваръчен апарат.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=0Ламбда сондата на този автомобил има подгрев и дали е възможно този подгрев да работи постоянно?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Tornado написа:Добре дошъл в групата на пробитите картери.Развиваш ламбдата внимателно и носиш двуцевката да се завари с телоподаващ заваръчен апарат.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=0Ламбда сондата на този автомобил има подгрев и дали е възможно този подгрев да работи постоянно?
Коментар
-
Колегата е имал в предвид сдвуената тръба след колекторните тръби преди катализатора, на нея е завита и ламбда сондата.п.с. Моята двуцевка пък я заваряха че беше пробита/прегоряла на две места но смятам в скоро време направо да я подменя макар и с ползвана такава, нямам особено доверие на такива временни решения.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
u_bo
Zlatev написа:ще имам много проблеми със свалянето на тръбата и реших да взема да го залепя с поксипол гледах на една опаковка пише пластично заваряване ... дали ще е здраво
Коментар
-
Мен също ме съмнява да се разминеш без заварка а само с това което си решил.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Zlatev написа:ще имам много проблеми със свалянето на тръбата и реших да взема да го залепя с поксипол гледах на една опаковка пише пластично заваряване ... дали ще е здравоPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Zlatev написа:гледах из другите теми за течните гарнитури (силиконовите) те как се слагат в смисъл върху старата или мястото се почиства и се намазва на долната част на картера я обяснете малко ,че нищо не знамFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Zlatev написа:гледах из другите теми за течните гарнитури (силиконовите) те как се слагат в смисъл върху старата или мястото се почиства и се намазва на долната част на картера я обяснете малко ,че нищо не знам
Коментар
-
Купуваш такъв силиконhttp://www.autoservice.az/imagespr/0...pgЧистиш, обезмасляваш нанасяш на едната повърхност и залепяш. Колко време... това не е капчица, не съхне за секунди. Да кажем 5-10мин. По принцип някой казват, че може веднага да са налива маслото и да караш, но е хубаво да се изчака 2-3 часа преди да се налее маслото според мен.
Коментар
-
Ето го и него.След като нанесеш навсякъде може да изчакаш 15-20 минути или да го насочиш картера захванеш с 4 болта в краищата и след това вече стягаш.Според това колко време ще ти отнеме за насочването и захващането ще определиш колко да чакаш защото има един пиниз понеже смукатела на маслената помпа пречи за монтажа.Протренирай преди това два три пъти насочване и поставяне на картера преди да нанесеш силикона.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Ето го и него.След като нанесеш навсякъде може да изчакаш 15-20 минути или да го насочиш картера захванеш с 4 болта в краищата и след това вече стягаш.Според това колко време ще ти отнеме за насочването и захващането ще определиш колко да чакаш защото има един пиниз понеже смукатела на маслената помпа пречи за монтажа.Протренирай преди това два три пъти насочване и поставяне на картера преди да нанесеш силикона.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар