Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

счупих картер ,ох чудо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    счупих картер ,ох чудо

    счупих картера бях в коловоз и един съвсем леко набъбнал камък почти ми откърти пробката този проблем по 1 или друг начин ще го оправя ами вижте тези снимки трябва да сваля тръбата на ауспуха която има лека цепнатина може би от удара може би от преди това трябва ли да се завари тази цепнатина(точно където е цепнатината съм го проследил с жълт цвят) и може ли да направи някакъв проблем тя (от самото и начало до средата може би) за да може да излезе картера и като се пробвах да развия болтовете и без да искам се опарих на това което съм очертал в червено каква е тази букса за какво служи и нормално ли е да вдига там висока температура двигателя не е пален от 24 часа все пак двигателя е без масло не е пален 100% на третата снимка ако може да помогне е буксата на тази тръбаЛЕГЕНДА:Жълт : пукнатината на тръбата на ауспуха Зелено: кабела буксата (някой ми беше споменал че е ламбда нз не му разбирам)Червено: топлото (горещото място)
    Прикачени файлове
    Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

    http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

    #2
    Добре дошъл в групата на пробитите картери.Развиваш ламбдата внимателно и носиш двуцевката да се завари с телоподаващ заваръчен апарат.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=0Ламбда сондата на този автомобил има подгрев и дали е възможно този подгрев да работи постоянно?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Добре дошъл в групата на пробитите картери.Развиваш ламбдата внимателно и носиш двуцевката да се завари с телоподаващ заваръчен апарат.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=0Ламбда сондата на този автомобил има подгрев и дали е възможно този подгрев да работи постоянно?
      съжалявам за некомпетентноста ми , но на кое каза "двуцевката" и нз как точно но ще се помъча да развия ламбдата
      Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

      http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

      Коментар


        #4
        Колегата е имал в предвид сдвуената тръба след колекторните тръби преди катализатора, на нея е завита и ламбда сондата.п.с. Моята двуцевка пък я заваряха че беше пробита/прегоряла на две места но смятам в скоро време направо да я подменя макар и с ползвана такава, нямам особено доверие на такива временни решения.
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #5
          ще имам много проблеми със свалянето на тръбата и реших да взема да го залепя с поксипол гледах на една опаковка пише пластично заваряване ... дали ще е здраво
          Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

          http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

          Коментар


            #6
            Zlatev написа:
            ще имам много проблеми със свалянето на тръбата и реших да взема да го залепя с поксипол гледах на една опаковка пише пластично заваряване ... дали ще е здраво
            а дано, ама надали там става доста горещо

            Коментар


              #7
              Мен също ме съмнява да се разминеш без заварка а само с това което си решил.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #8
                нека се съмне пък ще му мислим как да развиваме болченцата
                Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

                http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

                Коментар


                  #9
                  Zlatev написа:
                  ще имам много проблеми със свалянето на тръбата и реших да взема да го залепя с поксипол гледах на една опаковка пише пластично заваряване ... дали ще е здраво
                  Няма да стане! Поксипола е до 70гр. работна температура, като за кратко може да понесе 120гр. Дори с течен метал да го направиж(така наречената студена заварка) пак нестава заради вибрациите. Трябва си истинска заварка!
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    гледах из другите теми за течните гарнитури (силиконовите) те как се слагат в смисъл върху старата или мястото се почиства и се намазва на долната част на картера я обяснете малко ,че нищо не знам
                    Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

                    http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

                    Коментар


                      #11
                      Zlatev написа:
                      гледах из другите теми за течните гарнитури (силиконовите) те как се слагат в смисъл върху старата или мястото се почиства и се намазва на долната част на картера я обяснете малко ,че нищо не знам
                      Изчистваш стария силикон добре.Обезмасляваш може и с ацетон и нанасяш и на двете повърхности ако имаш желание.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Tornado написа:
                        Zlatev написа:
                        гледах из другите теми за течните гарнитури (силиконовите) те как се слагат в смисъл върху старата или мястото се почиства и се намазва на долната част на картера я обяснете малко ,че нищо не знам
                        Изчистваш стария силикон добре.Обезмасляваш може и с ацетон и нанасяш и на двете повърхности ако имаш желание.
                        като го нанеса колко време имам да ги съединя 2-те части на картера преди да е изсъхнало и някой слагал ли е такъв силикон да сподели опита, имал ли е затруднения
                        Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

                        http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

                        Коментар


                          #13
                          Купуваш такъв силиконhttp://www.autoservice.az/imagespr/0...pgЧистиш, обезмасляваш нанасяш на едната повърхност и залепяш. Колко време... това не е капчица, не съхне за секунди. Да кажем 5-10мин. По принцип някой казват, че може веднага да са налива маслото и да караш, но е хубаво да се изчака 2-3 часа преди да се налее маслото според мен.

                          Коментар


                            #14
                            Ето го и него.След като нанесеш навсякъде може да изчакаш 15-20 минути или да го насочиш картера захванеш с 4 болта в краищата и след това вече стягаш.Според това колко време ще ти отнеме за насочването и захващането ще определиш колко да чакаш защото има един пиниз понеже смукатела на маслената помпа пречи за монтажа.Протренирай преди това два три пъти насочване и поставяне на картера преди да нанесеш силикона.
                            Прикачени файлове
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              Ето го и него.След като нанесеш навсякъде може да изчакаш 15-20 минути или да го насочиш картера захванеш с 4 болта в краищата и след това вече стягаш.Според това колко време ще ти отнеме за насочването и захващането ще определиш колко да чакаш защото има един пиниз понеже смукатела на маслената помпа пречи за монтажа.Протренирай преди това два три пъти насочване и поставяне на картера преди да нанесеш силикона.
                              Колко трябва да е дебела линията от силикона 1 приятел ме посъветва да измия старата гарнитура да я сложа и върху нея да слагам силикон така става ли или и той мн сънува да на мен ми пречеше една ламаринка да смъкна картера висеше на нея щото смукателната помпа там пречеше и трябваше така както си е закачен картера да бъркам в него и да развия болченцата който държат ламарината за картера ,че чак тогава да смъкна картера ...дали разбрахте нещо...
                              Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

                              http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

                              Коментар

                              Working...
                              X