Какви съвети и препоръки ще ми дадете за начин на управление и специфични неща, които не трябва да се правят с нова кола на нула километра от магазина?Това което знам аз, е че за да не задират твърде дълбоко сегментите на буталата в цилиндрите - отначало двигателя не се насилва до пълни обороти или пълна скорост - докато не се изминат поне 2000 км.Нещо друго има ли? Постепенно може ли да се увеличава - например при следващо каране стигнати 3000 оборота, на по-следващо при загрят двигател влизане за кратко до 3500 оборота и т.н. Колата е бензинова, но не е фиат. До колко километра да я пазим. Вече не издържам и ми се кара.Декември 2008-ма е произведена.Един човек ми каза, че за новите двигатели това не важало, но аз за всеки случай да попитам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвети при първонач. експлоат. и разработване на нов автомоб
Collapse
X
-
в магазина не ти ли казаха как ???доколкото знам, новите коли са с разработен двигател, не трябва ти да го разработваш. Най-добре питай в магазина, да не стане беля и да ти падне гаранцията.И честито за колата много безаварийни км да имате )))"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Разработката на стенд става като се върти с ел. двигател за да се припаснат движещите се части, не е на запален двигател.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Колега, карай колата с плавно ускорение до към 2500-3000 оборота. Ако съм на твое място ще я карам така поне до 5000км. Ако е с турбо, както каза някой по-нагоре е хубаво преди да я изгасиш да поработи на празен ход 1-2 мин, това важи и за след разработването при по-екстремни изпълнения Дай повече информация за двигателя
Коментар
-
Тука имаме една служебна фабия 1.4 три цилиндрова турбо дизел. Чисто нова беше много куца. Във Варна до съда направиха сграда с офиси и подземен гараж с голямо нагорнище като излизаш. В какъв филм се бях метнал на едно излизане от него не е истина... сичката газ на първа и тя не мърда и гасне даже със засилка доколкото позволява пространството не става - спира и гасне. Голям срам е да те бутат да излезеш. Като направи 2К и се отпуши. Нещо наистина я спъваше умишлено. Октавиите пак дизели нямат такова нещо, корсите (с 1.3 JTD) също си вървят добре отначало.
Коментар
-
Sev написа:NikMar написа:Разработката на стенд става като се върти с ел. двигател за да се припаснат движещите се части, не е на запален двигател.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар