Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвети при първонач. експлоат. и разработване на нов автомоб

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ами колата е на мой пряк роднина. Аз ще продължавам да си карам фиатчето, но понякога я карам и нея. Умишлено не споменах марката за да не каже някой, че съм отишъл в противниковия лагер. VW с три цилиндъра без турбо, но с климатик. Най-евтиния възможен вариант откъм двигател. Ето такова е: http://www.nikoyman.snimka.bg/album....7&pid=11641493
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #17
      колега аз карам служебна трицилиндрова шкода със същия двигател като този 1,2 ,единствената разлика е,че на капака на двг-то не пише WV Това е високооборотна кола,няма как да я пазиш толкова много...всмисъл,тя преди 3000 об почти не върви,затова не се притеснявай толкова да я понатиснеш(ти или който там си кара колата),според мен просто не я вкарвайте в червената зона и няма да имате проблем...поне едната фабия,която скоро направи 10к километра така е карахме и но-проблемо
      ex.Мареа ТД100

      Коментар


        #18
        Да 1,2 е наистина 60 к.с. Чак ми е чудно как тръгва на климатик. Дават го от 5 до 7 на сто бензин пък ши видим. В Русе има един интернет доставчик, дето си е оборудвал екипите за отстраняване на аварии с няколко такива калинки. В същност не е зле като за кола с цена близка до тази на дачиите. Меко вози в сравнение с моята.А тези от магазина казаха първа смяна на маслото на 10 000 км. Това не се ли прави малко по-раничко с първото масло?Имам и друг въпрос - този двигател е инжекцион нали? Като е на принудителен празен ход дава ли моментен разход 0, че няма бордови компютър?Отивам да разпитвам във форума на VW.
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          #19
          Двигателя изобщо не е на 0 км! Той си е минал в завода не само стендовите изпитания, но и са му "навъртели" пак на този същия стенд необходимите за разработката километри с масло за разработване! После сменят маслото с нормално! Изобщо вече новия автомобил като продукт е готов за пълно натоварване! Вече е друг въпроса, ако двигателя е след основен ремонт в "гаража бай Иван-майстора".

          Коментар


            #20
            Ахааа, това обяснява всичко. Аз ще мина да ги питам и в магазина дали е така наистина.
            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

            Коментар


              #21
              естествено че е инжекционпри ППХ разхода е 0в службата имаме 4 такива шкоди 1,2 12 клапанагледайте редовно маслото, че като падне нивото и понякога почва едно тракане :D ...това за разработването - дайде някакъм материал да четем, че не мога да го повярвам
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар

              Working...
              X