Ами колата е на мой пряк роднина. Аз ще продължавам да си карам фиатчето, но понякога я карам и нея. Умишлено не споменах марката за да не каже някой, че съм отишъл в противниковия лагер. VW с три цилиндъра без турбо, но с климатик. Най-евтиния възможен вариант откъм двигател. Ето такова е: http://www.nikoyman.snimka.bg/album....7&pid=11641493
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвети при първонач. експлоат. и разработване на нов автомоб
Collapse
X
-
колега аз карам служебна трицилиндрова шкода със същия двигател като този 1,2 ,единствената разлика е,че на капака на двг-то не пише WV Това е високооборотна кола,няма как да я пазиш толкова много...всмисъл,тя преди 3000 об почти не върви,затова не се притеснявай толкова да я понатиснеш(ти или който там си кара колата),според мен просто не я вкарвайте в червената зона и няма да имате проблем...поне едната фабия,която скоро направи 10к километра така е карахме и но-проблемоex.Мареа ТД100
Коментар
-
Да 1,2 е наистина 60 к.с. Чак ми е чудно как тръгва на климатик. Дават го от 5 до 7 на сто бензин пък ши видим. В Русе има един интернет доставчик, дето си е оборудвал екипите за отстраняване на аварии с няколко такива калинки. В същност не е зле като за кола с цена близка до тази на дачиите. Меко вози в сравнение с моята.А тези от магазина казаха първа смяна на маслото на 10 000 км. Това не се ли прави малко по-раничко с първото масло?Имам и друг въпрос - този двигател е инжекцион нали? Като е на принудителен празен ход дава ли моментен разход 0, че няма бордови компютър?Отивам да разпитвам във форума на VW.
Коментар
-
Двигателя изобщо не е на 0 км! Той си е минал в завода не само стендовите изпитания, но и са му "навъртели" пак на този същия стенд необходимите за разработката километри с масло за разработване! После сменят маслото с нормално! Изобщо вече новия автомобил като продукт е готов за пълно натоварване! Вече е друг въпроса, ако двигателя е след основен ремонт в "гаража бай Иван-майстора".
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар