Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвети при първонач. експлоат. и разработване на нов автомоб

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвети при първонач. експлоат. и разработване на нов автомоб

    Какви съвети и препоръки ще ми дадете за начин на управление и специфични неща, които не трябва да се правят с нова кола на нула километра от магазина?Това което знам аз, е че за да не задират твърде дълбоко сегментите на буталата в цилиндрите - отначало двигателя не се насилва до пълни обороти или пълна скорост - докато не се изминат поне 2000 км.Нещо друго има ли? Постепенно може ли да се увеличава - например при следващо каране стигнати 3000 оборота, на по-следващо при загрят двигател влизане за кратко до 3500 оборота и т.н. Колата е бензинова, но не е фиат. До колко километра да я пазим. Вече не издържам и ми се кара.Декември 2008-ма е произведена.Един човек ми каза, че за новите двигатели това не важало, но аз за всеки случай да попитам.
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    #2
    без зор докато е студеназлатно правило според някои хора - до 3000 оборота до 3000 кмспоред доста книжки не трябва де се кара с над 3/4 от максималните оборотиосвен това плавно ускоряванекаква е колата?ако е с турбо, трябва преди да загасиш да я оставяш по 1 мин да го охлади
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      в магазина не ти ли казаха как ???доколкото знам, новите коли са с разработен двигател, не трябва ти да го разработваш. Най-добре питай в магазина, да не стане беля и да ти падне гаранцията.И честито за колата много безаварийни км да имате )))
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        кой ще харчи време и пари за гориво и подобнитова не е Ферари все пак :D
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Абе на чисто нова Авенсис преди няколко години не беше разработен. Нещо софтуерно (предполагам) я ограничаваше до към 6000 навъртяни километра (по спомен) и тогава отведнъж отпуши и започна да набира значително повече.

          Коментар


            #6
            бе верно не е ферари, ама пък тук пасатите като ги купиха нови (3 броя) си дойдоха разработени.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Колега похвали се поне какво е колата, че е интересно
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8
                в службата имаме едни рендетадилърите твърдят че били разработени на стендна баба им хвърчилототова е абсурдноте спестяват пари за всеки болт, камо ли да дадавт пари за гориво и изгубеното време
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  Някои може и да ги разработват все пак са в гаранция.
                  Marea Weekend HLX Jtd 110

                  oO(_)____////____(_)Oo

                  Коментар


                    #10
                    Разработката на стенд става като се върти с ел. двигател за да се припаснат движещите се части, не е на запален двигател.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Колега, карай колата с плавно ускорение до към 2500-3000 оборота. Ако съм на твое място ще я карам така поне до 5000км. Ако е с турбо, както каза някой по-нагоре е хубаво преди да я изгасиш да поработи на празен ход 1-2 мин, това важи и за след разработването при по-екстремни изпълнения Дай повече информация за двигателя

                      Коментар


                        #12
                        Тука имаме една служебна фабия 1.4 три цилиндрова турбо дизел. Чисто нова беше много куца. Във Варна до съда направиха сграда с офиси и подземен гараж с голямо нагорнище като излизаш. В какъв филм се бях метнал на едно излизане от него не е истина... сичката газ на първа и тя не мърда и гасне даже със засилка доколкото позволява пространството не става - спира и гасне. Голям срам е да те бутат да излезеш. Като направи 2К и се отпуши. Нещо наистина я спъваше умишлено. Октавиите пак дизели нямат такова нещо, корсите (с 1.3 JTD) също си вървят добре отначало.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          NikMar написа:
                          Разработката на стенд става като се върти с ел. двигател за да се припаснат движещите се части, не е на запален двигател.
                          значи това като време е много малко, т.е. е един вид проверка за изправност а не същинско разработванеособено след като се прави на студен двигател
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #14
                            Sev написа:
                            NikMar написа:
                            Разработката на стенд става като се върти с ел. двигател за да се припаснат движещите се части, не е на запален двигател.
                            значи това като време е много малко, т.е. е един вид проверка за изправност а не същинско разработванеособено след като се прави на студен двигател
                            Зависи от фирмата, на масовите автомобили си прав, а за ферари например ги въртят доста време, целта е да се препаснат най-вече сегментите.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              Ферари ги въртят в реални условия в местността около завода , както и на домашната писта :D и то доста километри, ако не се лъжа бяха около 1000
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X