Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дръжката за скоростния лост на Fiat Bravo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дръжката за скоростния лост на Fiat Bravo

    Здравейте,колеги искам да ви попитам как се маха оригиналната дражка на скоростният лост на Fiat Bravo,понеже е захабена много и е грозна.Как да я махна за да я подмена ? Дарпа ли се,отвива ли се за да се махне? Благодаряви предварително !

    #2
    Ами мисля,че желязото има две чопчета.Значи хващаш топката и я завърташ в една отдвете посоки на 90 градуса и дърпаш.
    FIAT BRAVA 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Мерси колега,утре ще пробвам дали ще се махне.

      Коментар


        #4
        Дърпа се нагоре с леко разклащане през това време наляво-надясно-наляво-надясно и става номера.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          pi4_s_bravo написа:
          Дърпа се нагоре с леко разклащане през това време наляво-надясно-наляво-надясно и става номера.
          "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
          "What do you do to help save the world?"

          Коментар


            #6
            pi4_s_bravo написа:
            Дърпа се нагоре с леко разклащане през това време наляво-надясно-наляво-надясно и става номера.
            Така я извадих на Бравата и на една Мареа.
            Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
            ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
            ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
            ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

            Коментар


              #7
              pi4_s_bravo написа:
              Дърпа се нагоре с леко разклащане през това време наляво-надясно-наляво-надясно и става номера.
              И аз така.
              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

              Коментар


                #8
                Ако става въпрос за самата топка, точно така се вади.
                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                Коментар


                  #9
                  batproho написа:
                  Ако става въпрос за самата топка, точно така се вади.
                  Самата "топка" се вади заедно с кожения маншон под нея. После, ако искаш можеш да я отделиш от него.
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Да зная как се вади топката, коженият маншон първо се освобождава самата му рамка долу, но все пак с разклащане се вади и самата топка, поне при мен беше така .
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за съветите колеги

                      Коментар


                        #12
                        махна ли я и какво сложи?
                        ex.Мареа ТД100

                        Коментар


                          #13
                          batproho написа:
                          Да зная как се вади топката, коженият маншон първо се освобождава самата му рамка долу, но все пак с разклащане се вади и самата топка, поне при мен беше така .
                          На дръжката на лоста има пръстенче,което защипва маншона.Самото пръстенче се отваря като гривна.В единия край има "пъпчица",в другия отвор за да влезе пъпчицата.Аз я отворих с леко обръщане на нокътя на палеца ...
                          Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                          ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                          ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                          ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                          Коментар

                          Working...
                          X