Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

как удуших ламята

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    как удуших ламята

    момчета на път съм да направя революция в настройката на агу-то,или как преоткрих топлата вода не се примирих с това 2.00 кубикови мотори да горят колкото моя и след доста ровене в архива на дира за агу и консултация с един приятел монтьор реших да действам , като си казах че по зле едва ли ще я направя. 1. ЦЕНТРОВКА на запалването:на загряла кола разхлабвам делкото, вдигам оборотите на около 2500 (с една отверка зачекнах привода на дроселната клапа) и започвам да давам по малко аванс и да слушам мотора, по някое време започват да се появяват детонаций,връщам малко делкото и леко затягам болта. 2.настройка на газ:започвам да завивам леко от тройника докато оборотите на празен ход почват да падат, а като подам газ не иска да се изфорсира , но работи устойчиво на празен ход.Тогава започвам да развивам с по 1/4 оборот и да се мъча да я форсирам рязко,на втората 1/4вече се форсираше добре, айде и от мен още 1/4 ,тогава от изпарителя започвам да търся максималните обороти на празен ход, като много леко ги подминавам в посока завиване. (аз съм с двойник и нямам отделан реглаж на втора клапа) 3.пак отвивам болта на делкото,пак оборотите на 2500 и отново почвам да го въртя,само че този път не търсих детонаций, а масималните обороти, намирам ги и стягам болта. цялата настройка я направих на студен въздух, предполагам че като се стопли времето , ще правя нова. РЕЗУЛТАТИ: 1.мотора стана тих като ектродвигател, върви колата много добре 2.пали от раз, на бензин също работи задоволително ,ако я напъна се получават детонаций, на празен ход и с малко натоварва го понася тоз голям аванс(да я запаля, да загрее и ако се наложи бавно да ме закара до газстанцията) 3.работи с около 20%-25% по завит тройник и върви по-добре от преди, разхода е под 9/100 градско (при засичането още не беше завалял снега) колата е карана по същия начин и засичането е по същия начин когато резултата беше 13/100, ако някой ми го беше казал преди 2 седмици щях да кажа че е невъзможно..... става дума за фиат типо 1.4 кабуратор газта е от лукоил,в пловдив ,срещу захарна фабрика, преди тази настройка пак от там-13/100, въздушен филтър - филтрон на около 500 км но предполагам че няма значение това защото стария го смених на около 2000км, ама разхода пак си остана висок(добре че не го изхвърлих) по думите на моя приятел така се прави настройка за съотвения двигател за конкретното гориво и състоянието в което се намира и че на никой елкон няма да направят центровка по такъв начин, а само ще я настроят по белезите, най-много да дадат още 5 градуса напред за газ , защото така трябвало.... за да не станат излагаци го пробвахме и един опел кадет1.6 моно инжекцион и на една астра 1.4 , кадета даде същия разход,ама астрата не слезе под 10.5/100 щото нейния водач много я резачка ха сега познайте дали ще си купя вече кола дето няма делко, при тези обстоятелства с разхода да да го лъхат дизелите темата е за напреднали , ако нещо не е ясно ще пояснявам в движение
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    #2
    и аз ще пробвам да го направя това,защото толкова много майстори пипаха по изпарителят и запалването и се си харчи 14

    Коментар


      #3
      То добре т’ва дет си си решил проблема, само мога да ти завиждам ... и т’ва чудно, че разхода си го добутал до под 10... ’ма можеш ли да кажеш по тези точки 1-3 някакви аргументи... в смисъл кое защо го правиш... щото например аз не ща да си прецакам бензина и да работи колко’т да се довлека до некой лукоил... така че явно делкото няма да го барам. Тогава от всичко дето си обяснил остава т.2 - малко неясно и мъгляво обяснение за реглаж на изпарител и тройник(двойник), за което аз съм доста скептично настроен, защото всеки модел изпарител си има различен начин за настройка...
      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
      --- в сърцето завинаги... ---
      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

      Коментар


        #4
        здрасти, така ,малко май набързо в ентусиазма си съм писъл и някои неща не станаха ясни.по първото даване на аванса - направих го за да може на намаля дебита от тройника, със стандартната центровка при толкова завит тройник изобщо не искаше да върви ,да не говорим че не иска да запали изобщо .по реглажа на испарителя не видях да съм направил нещо нестандартно-при работещ мотор завиваш по малко тройника докато двигателя почва да глъхне и не иска да се изфорсира като даваш газ,после почваш да развърташ по малко като след всяко развъртане подаваш рязко газ , така докато мотора се изфорсира добре, и още малко отвиваш и това е долу горе за тройника,после от винта на изпарителя намираш максималните обороти и го заибаваш там.после пак се налага да се прави центровка на запалването-разхлабвам болта на делкото, вдигам 2500 оборота , и почваш да въртиш делкото в едната или другата посока така че да намериш максималните обороти и стягаш тамима голяма връзка м/у аванса,качеството на горивната смес и температурата на околния въздух-судено-гори бавно-топло -бързопреди това центровката я бях правил със стробоскоп -10 градуса при 850 оборота с изваден шлаух на вакумния регулатор, тогава нямах газ и на бензин беше пушка-около6/100 дълго,9.5-10.5/100 градско.на газ бутнах аванса 5 градуса на пред -лятото7/100 и 11/100ама като хвана студа 10/100 на 13-14/100 това за аванса го знаех , пък ми се намира и стробоскоп в случай че не успея да си върна старата центровка ама не исках да го приема, като си мислех да не би аз да съм по-гявол от инжинерите на фиат.идеята на по-бедната смес е това че в кюнеца ще отиде част от кислорода , а не неизгорял пропан-бутан, тя пък от своя страна гори по-бавно и и дадох време да изгори-колко време - толкова , колкотоси ’’поиска мотора’’-масималните обороти.това на 2500 оборота защото сменям предавките в града м/у2000-3000 та затова по средатадано не съм ви объркал повече, ама разхода не ми е под10 а под 9не искам да да ви казвам колко е че да не ви дразня.
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          #5
          и аз ги направих тея неща днес,та щя я изпробвам другата седмица да видя колко харчи

          Коментар


            #6
            момчета,сега правя трето засичане и в тоз кучи студ съм на около11/100, долу горе разход колкото ми даваше на бензин, е не върви като на бензин, ама съм доволен
            типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
            хюндай акцент 1.5 CNG
            киа каренс +метан

            Коментар


              #7
              направих ги и аз тея неща,свали от 14 на около 12 ма набира с мъки,като изпреварвам някой съм като форд дизел-пускам ляв мигач и веднага десен да се прибера Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_09

              Коментар

              Working...
              X