Имам проблем със CITY режима.Когато колата е студена (например сутрин)сервото работи,А когато загрее става страшно.Волана неможе да се завърти.Дайте съвети.
Имам проблем със CITY режима.Когато колата е студена (например сутрин)сервото работи,А когато загрее става страшно.Волана неможе да се завърти.Дайте съвети.
Имам проблем със CITY режима.Когато колата е студена (например сутрин)сервото работи,А когато загрее става страшно.Волана неможе да се завърти.Дайте съвети.
А колата Пунто...Стило...нещо друго?
Боб имаш ли? Според моя става въпрос за Пунто, ама ми е стар и може да е Стило...
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Имам проблем със CITY режима.Когато колата е студена (например сутрин)сервото работи,А когато загрее става страшно.Волана неможе да се завърти.Дайте съвети.
Абе тези дизелов пунтовци все това им е болката а таблото се едно няма нищо общо с бензиновите защо един колега с бензиново не се е оплакал ако не се лъжа де .И км колегата като става твърд свети ли ти воланче в червено
Не се плаши, rosonercheto, от по-горните писания. Когато сервото не работи, отиди на една диагностика, за да стане ясно дали проблемът е в електромотора, датчика или контролера (най-малко вероятно). Прежали 30, може и да са станали 40 лв. и разбери къде ти е проблемът. Гледам си от София, може да отидеш при едно момче, известно във форума на Алфа-Ромео, Бобо се казва. Има нужната техника и като че разбира и има желание да се занимва с такива неща. По-добре от официалните сервизи.След като знаеш къде е проблемът, ще го мислим. Има доста хора с този проблем тук, във форума. Аз самия бях един от тях. В началото много лощо работи чувах, но се оказа, че не е страшно. Намери и прочети темите за това. В крайна сметка съм сигурен, че проблемът ти ще бъде решен с учудващо за теб към този момент малко пари и малко повече занимавка....Успех.П.С. Понеже в първия си пост пишеш за CITY, предполагам, че колата ти е с електромеханично серво. Ако не е така-все едно не си чел горното.
върно че се прави електрото на волана не винаги диогностиката показва какво му е трябва да се разглоби кората и да се провери аз например имам някой части и пробвам със смяна така най лесно става макар че са 3 модела и не се знае от кой ще е на самата кола понякога ремонта е 50 лв по някога и 350 не стигат
Абе тези дизелов пунтовци все това им е болката а таблото се едно няма нищо общо с бензиновите защо един колега с бензиново не се е оплакал ако не се лъжа де .И км колегата като става твърд свети ли ти воланче в червено
а колега не е че само на 1.9 се развяля на против повече на 1.2 то вярно че и те ги има повече 1.9 са много рятко срещани щото по начало са по скъпики този проблем го има и при новите Опели и други марки дори върте е направено малко като детска играчка
Коментар