здравейте.преди време при смяната на ремъците на колата майстора установи че при един удар преди 2години ролката или шайбата на климатика се е подбила и пускала нишки на ремъка .по негов съвет трябваше да сменя ролката,но по мнение на хора от саита не е толкова нужно нямало да има проблем дори да се скъса ремъка.но от тогава до сега ремъка не беше сложен докато реша какво да правя.днес обаче след жегата реших да го сложа,но не отидох при него а в един случаен сервиз.малко след като сложиха ремъка останових че колата работи по различен начин,звука на мотора е различен и видях че колата работи на 1500 оборота,после рязко падат на 700-800 след малко пак така.възможно ли да е от ремъка ,да го е пренатегнал или и аз не знам,защото ми каза че ремъка е бил къс макар че тои си е за колата или просто си е случаиност и в такъв случай къде да търся проблема??колата е фиат браво 1.6
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с оборотите
Collapse
X
-
1-во това се получава когато при смяна на ремака белязките на валовете неса то4но на блока или главата по просто казано центровката се разминава с един заб демек няма синхрон м/у коляновия вал и разпределителните валове и губи центровка и дава искрата по касно а компутара се опитва да компенсира това 2-ро ако са някои дйамбази може да са ти гепили мотор4ето за ниските обороти и да са слойили някое прецакано 3-то грешки в компа както се полу4и при мен откачаш двата полуса на акомулатора за около 15-20 мин. и готовозапалиха двигателя и тогава той чу 4-римата да работят в перфектен синхрон, 1.6литровия 16клапанов Фиат Браво леко ръмжеше доволен от това че са го събудили
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар