Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спукана двуцевка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спукана двуцевка

    Здравейте колеги след сблъсък с родните пътища колата пак трябва да влезе в бокса но сега идва проблема след щателен оглед от мен и приятелитеми се оказа че съм спукал двуцевката и същото така и колекторните тръби (само една от тях е леко пукната) интересуваме каде заваряват чугун и дали самата двуцевка е чугун или метал(желязо) и дали има нещо по специално при свалянето на колекторните тръби до катализатора колата от подписа
    1.6 16v 96 г. 103 hp.
    България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
    Да мина да те взема...или да взема да те мина?

    #2
    особенното е, че трябва да си купиш нови гарнитури обикновенно и гайките трябва да са бронзови/медни. не си играй да забаряваш нищо според мен, а си купи 2 употреба, май по-евтино ще ти излезе
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      добре де ала никой ли незнае какъв материял е ? днес пробвах с магнита-лови ала знам ли много чоркове има около него ?
      1.6 16v 96 г. 103 hp.
      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

      Коментар


        #4
        Двуцевката е най малкия проблем да се завари на СО. По проблемно е колектора ако е само пукнат и то на кое място а и зависи точно какъв е чугуна може пак да се ползва СО. Поне да се замаже работата. И да не изпуска не говоря за идеалната заварка. Но там само с проба става на материала.
        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


        http://vbox7.com/play:124bedab

        Коментар


          #5
          lov написа:
          Двуцевката е най малкия проблем да се завари на СО. По проблемно е колектора ако е само пукнат и то на кое място а и зависи точно какъв е чугуна може пак да се ползва СО. Поне да се замаже работата. И да не изпуска не говоря за идеалната заварка. Но там само с проба става на материала.
          да разбирам че двуцевката е метална ? колектора е спукан на едната крайна тръба от горе (като погледнеш колата отгоре се вижда една малка пукнатинаа самото сваляне има ли нещо по особенно като например че трябва да е топла или студена колата болтовече специални ли са сменяват ли се .............
          1.6 16v 96 г. 103 hp.
          България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
          Да мина да те взема...или да взема да те мина?

          Коментар


            #6
            и двете според мен са чугун. няма нищо особенно освен това, което ти писах в първия си пост
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Двуцевката е чугун, завяряха ми я на СО защото имаше пукнатина. Обаче гайките които я хващат към шпилките на колектора направо нямаха развиване. Просто на късмет не се счупи някоя шпилка и тогава филм. А и трите болта които хващаха двуцевката към гърнето се скъсаха. Бяха омекнали като кашкавал
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                благодаря колеги надявам се в неделя всичко да мине ток и жица
                1.6 16v 96 г. 103 hp.
                България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                Коментар


                  #9
                  lov написа:
                  Двуцевката е най малкия проблем да се завари на СО. По проблемно е колектора ако е само пукнат и то на кое място а и зависи точно какъв е чугуна може пак да се ползва СО. Поне да се замаже работата. И да не изпуска не говоря за идеалната заварка. Но там само с проба става на материала.
                  колекторите са чугуненина мен ми ги завариха с аргон, като преди това нагряха отливкататова снава миналата година и досега държи успешноще заваря и старата отливка, защото си намерих друга, която заваряваха тръбата след тях, където е хваната ламда сондата е стоманена разбира се
                  Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                  Коментар


                    #10
                    решението е като купих втора употребва за 40 лева от колега във форума rally_86 много точен колега
                    1.6 16v 96 г. 103 hp.
                    България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                    Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                    Коментар

                    Working...
                    X