Здравейте колеги след сблъсък с родните пътища колата пак трябва да влезе в бокса но сега идва проблема след щателен оглед от мен и приятелитеми се оказа че съм спукал двуцевката и същото така и колекторните тръби (само една от тях е леко пукната) интересуваме каде заваряват чугун и дали самата двуцевка е чугун или метал(желязо) и дали има нещо по специално при свалянето на колекторните тръби до катализатора колата от подписа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спукана двуцевка
Collapse
X
-
добре де ала никой ли незнае какъв материял е ? днес пробвах с магнита-лови ала знам ли много чоркове има около него ?1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
lov написа:Двуцевката е най малкия проблем да се завари на СО. По проблемно е колектора ако е само пукнат и то на кое място а и зависи точно какъв е чугуна може пак да се ползва СО. Поне да се замаже работата. И да не изпуска не говоря за идеалната заварка. Но там само с проба става на материала.1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
Двуцевката е чугун, завяряха ми я на СО защото имаше пукнатина. Обаче гайките които я хващат към шпилките на колектора направо нямаха развиване. Просто на късмет не се счупи някоя шпилка и тогава филм. А и трите болта които хващаха двуцевката към гърнето се скъсаха. Бяха омекнали като кашкавалFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
lov написа:Двуцевката е най малкия проблем да се завари на СО. По проблемно е колектора ако е само пукнат и то на кое място а и зависи точно какъв е чугуна може пак да се ползва СО. Поне да се замаже работата. И да не изпуска не говоря за идеалната заварка. Но там само с проба става на материала.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар