Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Греста в карето...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Греста в карето...

    Преди две седмици смених външно каре. Според продавача в магазина на АХМ карето събирало 90мл. грес. Купих от магазина две тубички по 70мл. грес. Нахаках в маншона една цяла и малка част от втората. Сега обаче греста се опитва да излиза всячески! :D Първо се бе откачила малката скоба на маншона, викам си явно съм опънал много машнона при монтажа и сега, като се е свил и скобата се е изхлузила. Стегнах скобата по-здраво, но след едно ходене до Пловдив и обратно днес забелязах, че джанатата от вътрешна страна е омазана с грес... На пръв поглед голямата скоба бе на мястото си, а си спомням, че я стегнах доста добре. Тези дни, като намеря време ще вдигна колата да видя за, какво иде реч. Та питането ми е, колко грес всъщност се слага в маншона? Защото още изсипвайки от тубичката ми се стори, че 90мл. е прекалено много...
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    #2
    Карето сухо (без грес) ли беше в опаковката?

    Коментар


      #3
      ///// написа:
      Карето сухо (без грес) ли беше в опаковката?
      Не беше сухо, а оклепано Имаше пластмасова капачка в долната си част.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Аз излях тубичка и половина, без почти никакво чистене на карето а в него имаше грес със сигурбносст. Да не би маншона да не е поставен така, че да поема завоте, и да се е изхлузил от скобите?

        Коментар


          #5
          след като измия карето вкарвам грес само в карето и не излиза после от маншона
          пунто 1,7тд

          Коментар


            #6
            При карета, които се продават с грес тя е точно дозирана. Не трябва да се прекалява с поставянето на повече, защото ефекта е точно такъв. Другото, което може да се получи е скъсването на маншона.
            Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

            Коментар


              #7
              Греста само в карето е достатъчна! Колкото е окомплектована резервната част - толкова! За запас примерно още малко от тубичката в маншона! Но опаковка и половина допълнително е много! Затова е избила! И освен това вече продават едни скоби от тънка ламарина - допълнително отдават и те!

              Коментар


                #8
                ///// написа:
                .. И освен това вече продават едни скоби от тънка ламарина - допълнително отдават и те!
                не разбрах - искаш да кажеш че не държат добре тези скоби ли?

                Коментар


                  #9
                  Точно така - и моите пускат по малко!

                  Коментар


                    #10
                    И аз мисля, че не е нужно карето да плува в грес. А освен това и новият маншон ми се стори доста твърд. Лесно е изхвърлил греста. Днес свалих колелото и падна голямо чистене.... Голямата скоба си бе на мястото. Почистих, позатегнах скобата и толкоз. Ще купя нова скоба, че тази заприлича на нищо и тогава може да пробам да вкарам още малко грес, а и дотогава маншона ще е поомекнал
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар

                    Working...
                    X