Преди две седмици смених външно каре. Според продавача в магазина на АХМ карето събирало 90мл. грес. Купих от магазина две тубички по 70мл. грес. Нахаках в маншона една цяла и малка част от втората. Сега обаче греста се опитва да излиза всячески! :D Първо се бе откачила малката скоба на маншона, викам си явно съм опънал много машнона при монтажа и сега, като се е свил и скобата се е изхлузила. Стегнах скобата по-здраво, но след едно ходене до Пловдив и обратно днес забелязах, че джанатата от вътрешна страна е омазана с грес... На пръв поглед голямата скоба бе на мястото си, а си спомням, че я стегнах доста добре. Тези дни, като намеря време ще вдигна колата да видя за, какво иде реч. Та питането ми е, колко грес всъщност се слага в маншона? Защото още изсипвайки от тубичката ми се стори, че 90мл. е прекалено много...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Греста в карето...
Collapse
X
-
u_bo
///// написа:.. И освен това вече продават едни скоби от тънка ламарина - допълнително отдават и те!
Коментар
-
И аз мисля, че не е нужно карето да плува в грес. А освен това и новият маншон ми се стори доста твърд. Лесно е изхвърлил греста. Днес свалих колелото и падна голямо чистене.... Голямата скоба си бе на мястото. Почистих, позатегнах скобата и толкоз. Ще купя нова скоба, че тази заприлича на нищо и тогава може да пробам да вкарам още малко грес, а и дотогава маншона ще е поомекналFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар