Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се регулира и поставя ангренажен ремак на фиат уно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се регулира и поставя ангренажен ремак на фиат уно

    Как се поставя и регулира ангренажен ремак на фиат уно 1.7 дизел 1990г.Интересува ме как се поставя и регулира ангренажния ремак кои белези се гледат и някакви други тъкости при самото поставяне.Видях на шайбата на коляновйя вал има белег и белег на на корпуса.На шайбата на газоразпределителния вал има белег но не и белег на корпуса(поне аз не видях)каде се намира ако има такав.На ГНП има ли белези и каде се намират ако има,защото до сега не съм открил такива.Има ли някакви особенности при опъване на ремака и колко трябва да е опънат.До сега карах с ремък BOSH но изкара само 30000км.ако можете да ми препоръчате някоя свесна марка но да не е BOSH предварително благодаря на тези които ще ми помогнат :D :D :D

    #2
    виж потърси из аутодата и такива подобни програми, има схеми и въобще всичко, което ти трябва за този ремонт
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      На разпределителния вал има белег на забното колело който трябва да съвпада с един нарез който е на ламарината. Имаш белег на горивната помпа който трябва да съвпада с белег пак към ламарината, и още един белег на коляновия вал. За да всичко ОК трябва да наместиш и белезите на маховика. Има едно капаче което се маха и там също трябва да се намести белега. Ако всички белези отговарят превърти 1-2 пъти двигателя на ръка и ако всичко е ОК пали

      [Skype - FIAT_FREAK

      Коментар


        #4
        Re: Как се реголира и поставя ангренажен ремак на фиат уно

        koki_disel написа:
        Как се поставя и регулира ангренажен ремак на фиат уно 1.7 дизел 1990г.Интересува ме как се поставя и регулира ангренажния ремак кои белези се гледат и някакви други тъкости при самото поставяне.Видях на шайбата на коляновйя вал има белег и белег на на корпуса.На шайбата на газоразпределителния вал има белег но не и белег на корпуса(поне аз не видях)каде се намира ако има такав.На ГНП има ли белези и каде се намират ако има,защото до сега не съм открил такива.Има ли някакви особенности при опъване на ремака и колко трябва да е опънат.До сега карах с ремък BOSH но изкара само 30000км.ако можете да ми препоръчате някоя свесна марка но да не е BOSH предварително благодаря на тези които ще ми помогнат :D :D :D
        GATES, DAYCO, FLENOR - но за акьл при поставянето, не смея! Работата е много отговорна и не е за човек който не познава правилата, особенно при обтягането!

        Коментар


          #5
          pakumba84 написа:
          виж потърси из аутодата и такива подобни програми, има схеми и въобще всичко, което ти трябва за този ремонт
          ами какво е това аутодата сайт ли е не съм влизал до сега там как е точния адрес.П.С.Простете за невежеството но днес за сефте влизам тука и не съм запознат още с нещата

          Коментар


            #6
            autodata е програма (каталог) с технически данни за различни видиве автомобилитова трябва да е схемата която ти трябва от autodata
            Прикачени файлове
            PUNTO 1.1 94г.

            Коментар


              #7
              не съм много компетентен по ангренажите, но ми се струва, че това е за бензинов двигател. няма гнп
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                До тук добре разбрах какво е АУТО ДАТА и почти съм на ясно как да центровам ремъка но имам още малко вупроси:-колко трябва да е опънат ремъка -от каде да си намеря тази орограма(ако може да дадете линк) :D :D :D

                Коментар


                  #9
                  pakumba84 написа:
                  не съм много компетентен по ангренажите, но ми се струва, че това е за бензинов двигател. няма гнп
                  Белег номер 5 е на ГНП-то колега
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #10
                    Mury_Alfata написа:
                    pakumba84 написа:
                    не съм много компетентен по ангренажите, но ми се струва, че това е за бензинов двигател. няма гнп
                    Белег номер 5 е на ГНП-то колега
                    Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 съгласявам се
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Белезите ги видях и сигорно ще се справя но имам още един въпрос с колко килограма трябва да се стегне главата на двигателя за сега ми казаха да я стегна с 12кг. ако имате информация с колко требва да е точно моля акжете ми

                      Коментар


                        #12
                        pakumba84 написа:
                        не съм много компетентен по ангренажите, но ми се струва, че това е за бензинов двигател. няма гнп
                        човека пита за 1.7 дизел 1990г.
                        PUNTO 1.1 94г.

                        Коментар


                          #13
                          velko_sz написа:
                          pakumba84 написа:
                          не съм много компетентен по ангренажите, но ми се струва, че това е за бензинов двигател. няма гнп
                          човека пита за 1.7 дизел 1990г.
                          не можах да разбера това за какво го казваш? много добре знам, че колегата пита за дизелов двигател. нещо май не си ме разбрал
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Клеги оправих си проблема ппоставих си сам ремъка и спестих около 25лв. и сега UNO-то си е както требва но ми казаха,че трябва задалжително да сменя и ролките некой ако знае как се сменяжат да каже трябват ли некакви специялни инструменти като скоби и т.н. щото мисля пак аз да си ги сменям не ми се дават пари на вятара айде тва е от мен който знае нещо по въпроса да сподели

                            Коментар


                              #15
                              koki_disel написа:
                              Клеги оправих си проблема ппоставих си сам ремъка и спестих около 25лв. и сега UNO-то си е както требва но ми казаха,че трябва задалжително да сменя и ролките некой ако знае как се сменяжат да каже трябват ли некакви специялни инструменти като скоби и т.н. щото мисля пак аз да си ги сменям не ми се дават пари на вятара айде тва е от мен който знае нещо по въпроса да сподели
                              ами ако имаш предвид ролките на ангренажа като сменяше ремъка не ги ли провери на какъв хал са, ако вият значи са за смяна ако не, може и да не ги сменяш не е задължително особено ако са оригинални ,спокойно изкарват 2 смени на ремъка
                              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                              UNO 1.0 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X