Както си карам бавно и се опитах да включа от втора на първа, се чу звук - нещо средно между чупене и късане. Скоросите влизат, а колата върви на първа супер бавно, колкото и газ да давам. Колата ми е ей тука - http://bgmaps.com/map.aspx?sid=49365...1&initsearch=1. Ако някой може да ми препоръча сервиз наблизо или поне може да дойде на място да определи със сигурност какъв е проблема, ще съм много благодарен и ще си платя за диагностиката
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител и/или друго?
Collapse
X
-
http://bgmaps.com/map.aspx?sid=5a164...1&initsearch=1 - ей тука е колата. Тия линкове явно работят по един ден. Колата се намира около Драгалевска 30 на bgmaps.com Все още търся сервиз, препоръчайте ми някой, защото в един от Стрелбище ми искат 60лв само, за да ми закарат колата до сервиза и 150лв за смяна на съединител. Аз ще намеря кой да ме изтегли до сервиз, интересува ме дали това е нормална цена или някъде може да е и по-евтино. Ако да - къде?
Коментар
-
Колеги, проблема ми се оказа много интересен, защото получих много различни предположения. Значи симптомите са следните. Скоросите влизат и на изгасена и на запалена кола. Като запаля, включа на скорост (която и да е), пускам съединителя и колата не помръдва, но и не пресецва и не гасне. Като дам повечко газ, над 4000 оборота, тръгва много бавно. Ясно, е че трябва да я види майстор, но ще ми е интересно да чуя повече мнения. Преположенията до сега са - жило (малко вероятно), съединител (доста вероятно), счупено каре и най-лошото от всички - скоростна кутия/диференциал.
Коментар
-
snake написа:Това, че успяваш да преместиш скоростния лост, според мен не означава със сигурност, че скоростите влизат. Защото, ако влизаха, щеше и да върви. А иначе нормално ли подава гориво, можеш ли да я форсираш ?
Коментар
-
Според мен, ако е дал фира съединител, колата няма да може да включва скоростите, особено пък при запален двигател. Нали затова е съединителят - да разделя двигателя от скоростната кутия. Имал съм проблем със счупена пружина на притискателния диск и теорията по въпроса я изпитах на практика - вярна е. Колегата казва нещо много интересно - че колата потегля бавно на много високи обороти. В тази връзка си мисля, че проблемът вероятно е след съединителя: в скоростите, диференциала или полуоска - получава се ефект като при автоматиците - инерционните сили задвижват системата. Макар, че при проблем в полуоската едва ли ще мръдне при каквито и да било обороти.Освен това си мисля, че ако проблемът е в тях, то при включена предавка, при загасен двигател, колата трябва да се мести лесно на бутане - нали няма какво да прави връзка между колелата и двигателя.Пробвай колега и пиши.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Може да е и каре. Едното ако е превъртяло колата няма да може да тръгне но ще си се форсира на скорост.Това можеш да го провериш като включиш на скорост, пробваш да тръгнеш и да видиш дали ти отчита и скоростомера освен оборотомера. Като е превъртяло карето, неговата полуоска се върти свободно и така заради диференциала не може да се завърти другото колело. Но тъй като датчика за скоростомера е на диференциала, а той си се върти ще ти отчита скорост.Същото става примерно на здрава кола като вдигнеш едното колело на крик и включиш на скорост - само то ще се върти, колата ще си стои на място, но ще ти отчита скорост.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ivchotr написа:Пробвай колега и пиши.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар