Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да смажа перката на радиатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да смажа перката на радиатора?

    От два дни стрчскам хората с изнервящо "хъркане" щом се включи перката за охлаждане на радиатора.Ако някой знае как се смазва ще съм му много благодарен,ако ми каже,че да не я свалям напразно и да се окаже, че пак няма да успея да я смажа.

    Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

    #2
    Re: Как да смажа перката на радиатора?

    mitenceto89 написа:
    От два дни стрчскам хората с изнервящо "хъркане" щом се включи перката за охлаждане на радиатора.Ако някой знае как се смазва ще съм му много благодарен,ако ми каже,че да не я свалям напразно и да се окаже, че пак няма да успея да я смажа.
    може да си я поизцапал и от дисбаланса да става - огледай я и я измий добре

    Коментар


      #3
      Re: Как да смажа перката на радиатора?

      mitenceto89 написа:
      От два дни стрчскам хората с изнервящо "хъркане" щом се включи перката за охлаждане на радиатора.Ако някой знае как се смазва ще съм му много благодарен,ако ми каже,че да не я свалям напразно и да се окаже, че пак няма да успея да я смажа.
      Ако шумът ти идва от вентилатора, няма какво да се чудиш - свали го и го смажи. Свалянето става от 4 болта, не е сложно - може да измъкнеш цялото тяло на вентилатора отдолу под колата (ако нямаш кора обаче, ако пък случайно имаш - трябва да пробваш да го изтеглиш отгоре).Оглеждаш го, смазваш ако е необходимо, проверяваш и клемите и ги смазваш и тях с контактен спрей и така си направил пълна профилактика.
      Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

      Коментар


        #4
        Сега се връщам от сервиза на Хит-ко и там момчетата ми казаха, че трябвало да взема друга перка.Нямало как да се смаже.Но мисля първо да я сваля и да пробвам някак да я ремонтирам и тогава да вземам друга.Ако някой знае нещо повече ще съм благодарен и на него

        Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

        Коментар


          #5
          Прави са пичовете! Вентилатора е с търкалящи лагери, които на всичкото отгоре за развалцовани в алуминиевата отливка.

          Коментар


            #6
            миналото лято имъх същия проблемв сервиза ми смениха предното лагерче на оста на роторане е скъповентилатора по принцип не е разглобяем, имало няккави алуминиеви планки, които се огъвалии така ес разглобявално побързай да го смениш този лагер, защото има вероятност да ти се износи оста - от там да превърта
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #7
              Утре ще е в бокса да видим какво ще можем да направим по въпроса

              Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

              Коментар


                #8
                кола

                НЕ се смазва перката не може да се извади сменя се цялото моторче не е скъпо втора употреба при пробвалсъм на Пунтото не става самата пласмаса на перката е набита в оста после като е зглобено моторчето дори и с нагрябване нищо не стана има модели на други коли има зегерка и се вади самата перка ама не и тук
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Сега смазах перката и спря да скърца и да вие.Ще видим дали ще издържи дълго .

                  Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

                  Коментар

                  Working...
                  X