Колеги този уикенд ходих до морето, да открия сезона и колата ме изненада неприятно. до сега в софия проблем с паленето не съм имал, знам че акумулатора е на доизживяване и мисля на есен да го сменя. от софия като тръгнахме спрях на пазарджик и колата беше топла, и като тругнах да паля да тругваме пак запали, но малк осе позачуди все едно нямам акумулатор. все пак продължихме, стигнахме нормално. на сл ден студена си запали без грешка, карах на къси разтояния и вс точно. в неделя тръгнах да се прибирам, пак пали наред и след 100км каране с 100-120 на климатик фарове сд и на перка спрях да зареди, тръгвам да паля няма никой. все едно няма акумулатор не иска да завърти. бутнаха ме и готово. това го направи още веднъж на следващото спиране. и аз шах. прибрах се оставих я пред блока и тука два дни си ходя на работа без проблем пали. и тия дни мисля да отида на такъв за алтернатори майстор щото това си е фал за извънградско ;( идеи какво може да е това. явно се проявява когато колата е натоварена мн от към консуматори, жега и бързо каране.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето при топла кола
Collapse
X
-
Аз пък от опит (с Браво 1.6/16) мога да ви кажа че това е от акумулатор. Запали колата, и пойарай докато загрее, като преди това вземи със себе си приятел с неговата кола. След като ти направи мизерията при загряла кола, смени твоя акумулатор с този на приятелят ти. Тогава ще си сигурен че е от стартера ако не запали. Но аз така щях да правя без причина стартер и доре че попаднах на свестни майстори, които ме светнаха че Бравото има симптоми на прее*ан стартер когато е почнал да му заминава акумулатора и е топло.Fiat Punto 1.1 '97
Коментар
-
willow75bg написа:Най добре е да си измериш заряда на акумулатора когато си включил всички консуматори,може да не зарежда като хората.Но най вероятно е акумулатор.Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Проблема е открит - логично акумулатор. Отидох в един сервиз на Сливница, обясних на майстора, той измери с някакъв уред заряда докато колата работеше и каза че зарежда. после изгасих пак сложи там нещо на акумулаторра и вика аве момче ти караш без акумулатор. после видя номера (сериен все едно) на батерията и се оказа че е от 2001г. и беше мн изненадан как може да изкара толкова дълго. а той даже е и с око. та ще се купува акумулатор :Dп.с. само не ми е ясно след като е изнемощял що студен пали а топъл не но как и да еBrava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар