Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето при топла кола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето при топла кола

    Колеги този уикенд ходих до морето, да открия сезона и колата ме изненада неприятно. до сега в софия проблем с паленето не съм имал, знам че акумулатора е на доизживяване и мисля на есен да го сменя. от софия като тръгнахме спрях на пазарджик и колата беше топла, и като тругнах да паля да тругваме пак запали, но малк осе позачуди все едно нямам акумулатор. все пак продължихме, стигнахме нормално. на сл ден студена си запали без грешка, карах на къси разтояния и вс точно. в неделя тръгнах да се прибирам, пак пали наред и след 100км каране с 100-120 на климатик фарове сд и на перка спрях да зареди, тръгвам да паля няма никой. все едно няма акумулатор не иска да завърти. бутнаха ме и готово. това го направи още веднъж на следващото спиране. и аз шах. прибрах се оставих я пред блока и тука два дни си ходя на работа без проблем пали. и тия дни мисля да отида на такъв за алтернатори майстор щото това си е фал за извънградско ;( идеи какво може да е това. явно се проявява когато колата е натоварена мн от към консуматори, жега и бързо каране.
    Brava 103HP
    ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

    #2
    Най вероятно стартер,колега!!! И при мен е същия проблем,миналото лято го правеше и сега като се стопли пак започна, понякога пали на 5-6-ия път.Има доста теми написани за този проблем!!
    Fiat Brava 1.6 16v 97г.
    Citroen C4

    Коментар


      #3
      Аз пък от опит (с Браво 1.6/16) мога да ви кажа че това е от акумулатор. Запали колата, и пойарай докато загрее, като преди това вземи със себе си приятел с неговата кола. След като ти направи мизерията при загряла кола, смени твоя акумулатор с този на приятелят ти. Тогава ще си сигурен че е от стартера ако не запали. Но аз така щях да правя без причина стартер и доре че попаднах на свестни майстори, които ме светнаха че Бравото има симптоми на прее*ан стартер когато е почнал да му заминава акумулатора и е топло.
      Fiat Punto 1.1 '97

      Коментар


        #4
        Най добре е да си измериш заряда на акумулатора когато си включил всички консуматори,може да не зарежда като хората.Но най вероятно е акумулатор.

        Коментар


          #5
          willow75bg написа:
          Най добре е да си измериш заряда на акумулатора когато си включил всички консуматори,може да не зарежда като хората.Но най вероятно е акумулатор.
          По принцип акумулатора ми пада веднъж зимата и м ие ясно че е за смяна но си викам абе на есен ще го сменя. смятах че лятото няма да е проблем и с слаб акумулатор но явно не е така. ще ходя да го погледнат. ако се окаже че не зарежда като хората какво трябва да се прави на колата
          Brava 103HP
          ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

          Коментар


            #6
            Проблема е открит - логично акумулатор. Отидох в един сервиз на Сливница, обясних на майстора, той измери с някакъв уред заряда докато колата работеше и каза че зарежда. после изгасих пак сложи там нещо на акумулаторра и вика аве момче ти караш без акумулатор. после видя номера (сериен все едно) на батерията и се оказа че е от 2001г. и беше мн изненадан как може да изкара толкова дълго. а той даже е и с око. та ще се купува акумулатор :Dп.с. само не ми е ясно след като е изнемощял що студен пали а топъл не но как и да е
            Brava 103HP
            ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

            Коментар

            Working...
            X