Synthy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На колко хил. киломерта пробег се сменява ролки и ремък ???
Collapse
X
-
Synthy написа:dikanio написа:Колеги, разглеждайки сайта на axm-auto (въпреки че още не съм пазарувал от там, по него се ориентирам, защото няма друг толкова добре подреден български сайт за части за италиански автомобили), тотално се обърках (не че бях много наясно и преди това :D). Какво друго трябва ми трябва, освен ангрeнажния комплект? В смисъл какво влиза в него и какво друго е жизнено важно да се смени? Става въпрос за Браво с "легендарния" едноишес, естествено :DFiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
sugarboy написа:Хайде, да дам прясна-прясна информация относно цените. Снощи ми направиха пълно "ангренажно" обслужване в сервиза на Христо /Хит-ко, axm-auto/ в Ямбол. Какви 500 лева за части? Частите излязоха 196 лева с форумската отстъпка и 45 лева за труд - всичко 241 лева. Не се занимавай с други сервизи, хората там работят страшно бързо и коректно, а самият Христо е душа-човек, вече няколко пъти се убеждавам лично. Самият той ми препоръча от комплектите, които са в ценовата листа, DAYCO, но ти можеш и друг да си избереш. Следваща смяна - след 50 000 км, ми препоръча и написаха на кутията на ремъка. Така че, за да си нямаш главоболия, действай, човека го знаеш."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Какви ролки вървят в този комплект DAYCO? Доколкото знам праят хубави ремъци, но не знаех че правят и ролки. Аз сложих ремък GATES и ролки SKF на доста по-висока цена ми дойде всичко. Всъщност на цената на която идват същите и на axm-auto... затова и ми е интересно как се получава ниската цена на DAYCO. Дано не е с любезното съдействие на BREDA.
Коментар
-
абсурд 500 лв за части, ремъка взех най-скъпия в един скъп магазин беше 55 лв, ролките 2 броя една ина и една забравих каква бяха 120 и няколко лв. не ги взех от хит тогава и това са цени без отстъпки и такива неща. то друго по ангренажа няма. останалите 3 ремъка са общо около 40 лв и 2те ролки още 50 общо. тва са ценитеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Извинявам се, че вдигам стара тема, ама ми се стори по-добре, от това да отварям нова. Освен това, информацията си остава в една тема Тъй като не видях специално да е писано за JTD в темата...Та,трябва да сменям агренажният ремък, и съм малко объркан от цените в AXM. Значи агренажен комплект (ремък, неподвижна ролка (пластмасова) и обтяжна ролка) за браво 1.9JTD, на Dayco, излиза 253 лева. Ако ги закупя отделно, обаче, цената им излиза 190 лева , като само неподвижната ролка ще е на SKF, другото си е пак на Dayco.От къде такава разлика, пропускам ли нещо??Друг въпрос: Каква е разликата между, пластмасовата и металната неподвижна ролка. Разликата в цената е 15 лева, и ако металната е по-добре, да взема такава.Трет въпрос: Други ролки сменят ли се? Водна помпа?Благодаря предварително.
Коментар
-
И аз да ударя един въпрос. Понеже си сменям ремъка сам, как да разбера дали съм го обтегнал добре, дали е хлабав или е презатегнат? И трябва да разбера "на око", понеже нямам уред.Ами ролките как се разбира дали са за смяна? - не вият и май няма хлабини като ги размърдаш на ръка. Колата е Фиат Брава 1.4 бензин, с една обтяжна ролка и зацепена водна помпа от външната страна на ангренажния ремък.Парите свършват, но глупостите не!
Коментар
-
Аз сложих на мойта колица комплект SKF. Както при него, така и тези които свалих бяха пластмасови. Лагерите в ролките бяха поизносени, но на самата пластмаса й нямаше нищо. Водната помпа също я смених профилактично. На предишната кола спестих тази смяна, и след някой друг месец свалях всичко заради уплътнението й, което протече. Така че сам си прецени дали е нужно да даваш накой друг лев отгоре.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
Качествени (доколкото такива могат да се намерят) ролки и ремъци издържат без проблем 50 000км. като съм сигурен, че могат да изкарат и още толкова, но се сменят на тези километри, като вид превенция. Между другото в сервизни ръководства съм чел, че комплекти ремъци и ролки след оригиналните се сменят на 100 000км! Което веднага се свързва с въпроса дали това за 50-те хиляди е някакъв мит от миналото (както този, че дизелите не палят зимата), или просто тук никой не може да разчита на каествени части.А иначе не се палете толкова по разликата в цените. Сравнете мотор 1.4 и TD100 и ще видите, че за вторият частите излизат два пъти по-скъпо. Също така сравнете SKF и Breda например.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
alek6969 написа:И аз да ударя един въпрос. Понеже си сменям ремъка сам, как да разбера дали съм го обтегнал добре, дали е хлабав или е презатегнат? И трябва да разбера "на око", понеже нямам уред.Ами ролките как се разбира дали са за смяна? - не вият и май няма хлабини като ги размърдаш на ръка. Колата е Фиат Брава 1.4 бензин, с една обтяжна ролка и зацепена водна помпа от външната страна на ангренажния ремък.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
alek6969 написа:как да разбера дали съм го обтегнал добре, дали е хлабав или е презатегнат? И трябва да разбера "на око", понеже нямам уред.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар