Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На колко хил. киломерта пробег се сменява ролки и ремък ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    120 000 няма проблемкато смених ремъка беше перфектенсега си го носВ за резерва, а разни BOSCH ремъци се късат до 5 000 км(измислените) Турските са добри и деянат толко 120 000, смених го защото ролката почна да издава странен звук ХРХРХРХРХРРРХХХ ОТКЛОНЕНИЕТО МЕЖДУ ДВЕТЕ ДЪЛГИ ТОЧКИ КАТО ГО НАТИСНЕШ С ПРЪСТ ТРЯБВА ДА Е 05-08ММ ПОД 1СМ, НО ТОВА НЕ Е КРИТЕРИЙ ЗА СМЯНА
    karam fiat 1992 tempra karburator
    0889340995

    Коментар


      #47
      На старите ми коли - корейски, смяна на ремъците на 100хил. км., а ролките на 200 без никакви притеснения, ама там частите са японски или корейски - ментета няма. Сега имам и две италианки - майсторът ми е добър и препоръчва смяна на 60-70хил., за всеки случай
      Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
      Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
      Alfa Romeo 147 JTD - бивша

      Коментар


        #48
        52хил. к. => странен шум от мотора => напред към сервиза => стоп след 100 м. => дърпане до сервиза => лошата новина за ударени клапани => казват ти колко ще струва ремонта.Кой кога ще сменя сам си решава
        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

        Коментар


          #49
          Аз гледам още преди да направи 50хил. и да съм го сменил ремака а ролките на 100хил.

          Коментар


            #50
            Сменям между 50 и 60к и ремък и ролки и на ангренажа и на пистовия.Преблема в скъсания ремък не винаги е в некачествен такъв.На Мареата само веднъж си позволих да сменя ремък без ролки на пистовия.При което чисто нов ремък за 10к се превърна в грозно изглеждащ ремък с бабуни по него,поради кривина в ролката.Успях да сменя всичко отново преди да му изплюе ремъка.
            Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
            I am in love with my cars

            Коментар


              #51
              Приказки, приказки и нищо съществено. Ако е с 8 клапана- внимавай. Ремъка фабрично е прекалено слаб. С оригинална ролка /аз ползвам СКФ/ и гейтс ремък- на 50 к. беше доста износено. А му дават на 60 000 да се сменя. Това при положение, че няма никакви течове особено на масло при ремъка! Ако има такъв или са ти сложени разни чайна части- много внимавай. Слаб е и лесно се къса. За жалост по- широк не се предлага /15 мм. е/, а има място. Ако си с 16 кл. там ремъците са по- широки. Но пак важи правилото за маслото и марката. Хубаво е на 2- 3 смени на масло преглед през капачето. Към края на пробега му- на всяка. При съмнение- свалят се корите и се оглежда. Иначе ремъка е 10 лв. ролката е 30- не си струва риска. п.п. Да не споменаваме други марки и мотори. Много зависи от типа на ремъка и натоварването му. Някои наистина се сменят на 120 000, но при 1.6 8 кл. положението не е така.

              Коментар


                #52
                To това хубаво е 30 лв, ама на стилото ремъка оригинален е бая повече В книжката го дават на 150 хиляди км да се сменя или 3 години в натоварен градски цикъл или всеки 5 години. Така, че според книжката по-скоро на време трябва да се сменя ремъка... аз го смених моя на 80 90 хиляди

                Коментар


                  #53
                  Колега, ще трябва още веднъж да се вкл. с риск да съм досаден. При новите коли- последните преди отново да се мине към вериги, ремъците са доста по- широки, по товароносими и за голям пробег. Естествено не е случайно- цели се да изкара удължената гаранция на новите модели При тебе пробег с оригинален ремък и нови ролки спокойно ще е и над 120 к. Естествено без капка масло- тогава нещата не важат. Ще пусна линк към структурата на този тип ремъци. Но за машинните- автомобилните да факто са същите, някои имат и допълнително усилване на нишките. Но по правило нарочно не дават подробности- само брой зъби и модел ДВГ,даже рядко се упоменава дали е метричен или инчов. http://www.gates.com/index.cfm?location_id=534п.п. 1.6 8 кл. мотор е с много калпав ремък за мене. Тесен е, а мотора не е чак толкова лек за задвижване горе. Опитали са се чрез сгъстяване на зъбите и усилване на структурата да компенсират ширината, но напълно неуспешно. Аз познавам доста хора със скъсани такива ремъци, естествено колите им отиват за скраб- и без това са антики. Всъщност на този мотор освен течовете на масло няма други недостатъци- още е годен за експлоатация сред доста по- мощните коли. Изровил съм де що има каталози, но няма по- широк с тази стъпка и дължина- за това редовно преглеждане и смяна. Куриозното при този мотор е, че аксесоарната ролка на СКФ е 3 пъти по- скъпа от ангренажната. Но за вънка има и по- евтини компромиси.

                  Коментар


                    #54
                    При първата смяна на ремък(при покупката на Марийка), след 200 км каране ремъка прескочи и хоп 2000лв. за ремонт на двигател(извън гаранцията), така че сменям ремък на не по малко от 100 000км. Да не пропусна да похваля сервиза - BOSH Service Плевен!
                    Fiat - Marea - 1.6, 16V, ELX

                    http://www.facebook.com/technopolisbg

                    Коментар


                      #55
                      Moliv написа:
                      При първата смяна на ремък(при покупката на Марийка), след 200 км каране ремъка прескочи и хоп 2000лв. за ремонт на двигател(извън гаранцията), така че сменям ремък на не по малко от 100 000км. Да не пропусна да похваля сервиза - BOSH Service Плевен!
                      Какво ти смениха за тия 2000 лв?!?!?! Ударил си максимум 2 цилиндъра. Това води до 4/8 клапана, 2 бутала. Сменил си сигменти. Това е в утежнения вариант. И какво още? Наистина искам да разбера как е формирана тази цена от 2000 лв. Да не си пребоядисал и колата между другото? Не знам дали ги хвалиш Бош, но те сигурно те хвалят и ще те помнят дълго време. :D
                      Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.

                      Коментар

                      Working...
                      X