120 000 няма проблемкато смених ремъка беше перфектенсега си го носВ за резерва, а разни BOSCH ремъци се късат до 5 000 км(измислените) Турските са добри и деянат толко 120 000, смених го защото ролката почна да издава странен звук ХРХРХРХРХРРРХХХ ОТКЛОНЕНИЕТО МЕЖДУ ДВЕТЕ ДЪЛГИ ТОЧКИ КАТО ГО НАТИСНЕШ С ПРЪСТ ТРЯБВА ДА Е 05-08ММ ПОД 1СМ, НО ТОВА НЕ Е КРИТЕРИЙ ЗА СМЯНА
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На колко хил. киломерта пробег се сменява ролки и ремък ???
Collapse
X
-
На старите ми коли - корейски, смяна на ремъците на 100хил. км., а ролките на 200 без никакви притеснения, ама там частите са японски или корейски - ментета няма. Сега имам и две италианки - майсторът ми е добър и препоръчва смяна на 60-70хил., за всеки случайFiat Croma 2.4 Mjet 200hp
Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
Alfa Romeo 147 JTD - бивша
Коментар
-
Сменям между 50 и 60к и ремък и ролки и на ангренажа и на пистовия.Преблема в скъсания ремък не винаги е в некачествен такъв.На Мареата само веднъж си позволих да сменя ремък без ролки на пистовия.При което чисто нов ремък за 10к се превърна в грозно изглеждащ ремък с бабуни по него,поради кривина в ролката.Успях да сменя всичко отново преди да му изплюе ремъка.Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
-
Приказки, приказки и нищо съществено. Ако е с 8 клапана- внимавай. Ремъка фабрично е прекалено слаб. С оригинална ролка /аз ползвам СКФ/ и гейтс ремък- на 50 к. беше доста износено. А му дават на 60 000 да се сменя. Това при положение, че няма никакви течове особено на масло при ремъка! Ако има такъв или са ти сложени разни чайна части- много внимавай. Слаб е и лесно се къса. За жалост по- широк не се предлага /15 мм. е/, а има място. Ако си с 16 кл. там ремъците са по- широки. Но пак важи правилото за маслото и марката. Хубаво е на 2- 3 смени на масло преглед през капачето. Към края на пробега му- на всяка. При съмнение- свалят се корите и се оглежда. Иначе ремъка е 10 лв. ролката е 30- не си струва риска. п.п. Да не споменаваме други марки и мотори. Много зависи от типа на ремъка и натоварването му. Някои наистина се сменят на 120 000, но при 1.6 8 кл. положението не е така.
Коментар
-
Колега, ще трябва още веднъж да се вкл. с риск да съм досаден. При новите коли- последните преди отново да се мине към вериги, ремъците са доста по- широки, по товароносими и за голям пробег. Естествено не е случайно- цели се да изкара удължената гаранция на новите модели При тебе пробег с оригинален ремък и нови ролки спокойно ще е и над 120 к. Естествено без капка масло- тогава нещата не важат. Ще пусна линк към структурата на този тип ремъци. Но за машинните- автомобилните да факто са същите, някои имат и допълнително усилване на нишките. Но по правило нарочно не дават подробности- само брой зъби и модел ДВГ,даже рядко се упоменава дали е метричен или инчов. http://www.gates.com/index.cfm?location_id=534п.п. 1.6 8 кл. мотор е с много калпав ремък за мене. Тесен е, а мотора не е чак толкова лек за задвижване горе. Опитали са се чрез сгъстяване на зъбите и усилване на структурата да компенсират ширината, но напълно неуспешно. Аз познавам доста хора със скъсани такива ремъци, естествено колите им отиват за скраб- и без това са антики. Всъщност на този мотор освен течовете на масло няма други недостатъци- още е годен за експлоатация сред доста по- мощните коли. Изровил съм де що има каталози, но няма по- широк с тази стъпка и дължина- за това редовно преглеждане и смяна. Куриозното при този мотор е, че аксесоарната ролка на СКФ е 3 пъти по- скъпа от ангренажната. Но за вънка има и по- евтини компромиси.
Коментар
-
Moliv написа:При първата смяна на ремък(при покупката на Марийка), след 200 км каране ремъка прескочи и хоп 2000лв. за ремонт на двигател(извън гаранцията), така че сменям ремък на не по малко от 100 000км. Да не пропусна да похваля сервиза - BOSH Service Плевен!Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар