Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Момчета проблем... бравото работи на 3 цилиндъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Момчета проблем... бравото работи на 3 цилиндъра

    Пътувах от София до велико Търново в неделя когато валя снега. По време на пътя проблеми нямаше. Снега беше от тоя ситния и сухия. На влизане в търново видях, че червената лампа на инжекциона светна. Спрях и като се заслушах разбрах, че мотора работи на 3 цилиндъра. Отворих капака и какво да видя... всичко беше покрито със сняг. Ама много сняг и навсякъде. Работата стана ясна. Нещо се е намокрило. Оставих я да работи за да се разтопи и да изсъхне. После загасих и я оставих така в гаража и се прибрах. През деня я палих ама пак работеше на 3 цилиндъра. Подсуших всичко и установих че 2-ри цилиндър не работи. Смених лулата, свеща, нова бобина... не и не. Мерих компресията на цилиндъра 14 атмосфери. Не е и от него. Ток има ама не бачка. Лампата си свети и цилиндъра не тръгва. Какво му е бе мамка му... какво да направя?Идеите ми свършиха.

    #2
    да не би да влиза течност и да мокри свеща?
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      Той нали е сменил свещите и е подсушил.. поне за малко е трябвало да работи както трябва двигателя.
      FIAT Marea 1.9 JTD HLX

      Коментар


        #4
        Провери инжектора. Може там да е проблема. Щом е сменена свеща и бобината проблемът трябва да е или от кабела или от инжектора. Всъщност как смени лулата? Поне при мен, а и при всички които аз съм виждал, кабелите не позволяват тази операция!?
        PUNTO Selecta

        Коментар


          #5
          щом казваш, че има ток проблема остава да е в инжекциона търси там
          PUNTO 1.1 94г.

          Коментар


            #6
            Re: Момчета проблем... бравото работи на 3 цилиндъра

            The Secret Lover написа:
            Пътувах от София до велико Търново в неделя когато валя снега. По време на пътя проблеми нямаше. Снега беше от тоя ситния и сухия. На влизане в търново видях, че червената лампа на инжекциона светна. Спрях и като се заслушах разбрах, че мотора работи на 3 цилиндъра. Отворих капака и какво да видя... всичко беше покрито със сняг. Ама много сняг и навсякъде. Работата стана ясна. Нещо се е намокрило. Оставих я да работи за да се разтопи и да изсъхне. После загасих и я оставих така в гаража и се прибрах. През деня я палих ама пак работеше на 3 цилиндъра. Подсуших всичко и установих че 2-ри цилиндър не работи. Смених лулата, свеща, нова бобина... не и не. Мерих компресията на цилиндъра 14 атмосфери. Не е и от него. Ток има ама не бачка. Лампата си свети и цилиндъра не тръгва. Какво му е бе мамка му... какво да направя?Идеите ми свършиха.
            Явно е от инжектора, просто размени инжектора на неработещия цилиндър със съседния, ако тръгне този цилиндър, от инжектора е :D
            Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

            Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

            Коментар


              #7
              момчета от инжектора е. изгорял е. днес цял ден по майстори ходя. грешката в ECUто е: инжектор на 3 цилиндър не работи.оставих я в сервиз на опел да я правят щото в наше село в сервиза на фиат не чуват много петлите.намерили са ми инжектор от ударено Браво за 70 лева. ще ти изчистят с ултразвук всичките и това е. работата сас смяната и чистенето ще е около 100 лева.а лулата не съм я сменял, смених целия кабел но не се изразих правилно.и много ми е чудно как изведнъж изгора тоя инжектор. казаха ми че аз съм първия с изгорал инжектор. може ли от снега и водата да изгори?

              Коментар

              Working...
              X