Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скорости

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скорости

    mariobg написа:
    Колега в грешка си. Скоростната ти кутия събира точно 1.4 литра. Провери си в книжката. Така че си долял, точно половината количество. А щом е така що не се огледаш по вътрешните манщони, щото 700 грама не е малко!
    Книжката, която ми дадоха като купих колата нова през 89-та ли имаш предвид? Сериозно, знам че доста масло е липсвало, ама нямах представа че е точно половината, срам, срам .... Кои са тия вътрешни маншони за които говориш? Забелязах и друго - преди ми виеше лагера на съединителя на студена кола, мислех че е за смяна (той сигурно си е), но днес като запалих - няма такъв звук... Извод - проверявайте си маслото в скоростите от време на време ...
    Mitko написа:
    Още нещо за скоростите. При Типо/Темпра имат лошия дефект да се разбият шарнирчетата на механизма който свързва лоста на скоростите със скоростната кутия. Симптомите са различни - трудно влиза някоя скорост или пък се изключва сама.
    Те са три лостчета, тях ли имаш предвид? Веднъж останах на 4-ти километър без скорости, после се оказа, че е заминало едното лостче - смених го, 22 лв. някъде, сигурно може и по-евтино да се намери, а забелязах че на другитедве шарнирчетата са им тръгнали също, така че и тях скоро да ги чакам... Много е тъпо да ти остане скоростния лост в ръката в движение, вярвайте ми....

    #2
    emdless4 написа:
    ...А щом е така що не се огледаш по вътрешните манщони, щото 700 грама не е малко!
    .... Кои са тия вътрешни маншони за които говориш? .[/quote]Да се намеся и аз "компетентно" в мъжкия ви разговор вътрешните са тези от скоростната кутия към двете полуоски - дето пазят да не изтече маслото от кутията
    TEMPRA 1.6 i.e. S

    Коментар


      #3

      Коментар


        #4
        Ето и моето мнение.Дванадесета кола карам и при всички е било проблем превключването от повисока скорост на първа във време на движение.За мен първа скорост служи само за потеляне от място.Затова при теб лесно я включваш при потегляне но във време на движение макар и едвам да се движи колата ще ти е трудно и ще се чува това хъркане.За да се убедиш в това пробвай да включиш и задна скорост когато колата ти се намира на наклон и я пуснеш по инерция назад и ще видиш че пак трудно ще включиш и ще хъркат скоростите.Това нещо се избягва с междинна газ но трябва да си много опитен.
        Фиат Панда 1.2 2006година
        Синджира си идва ,а козата я няма...

        Коментар


          #5
          mariobg написа:
          Евала "Z-че" Точно за тях говоря. Нямаше ме няколко дни, но гледам ти си се справила с въпроса към мен.
          Пак заповядай Въпреки, че в интерес на истината разчитам повече на интуиция, отколкото на знания, ама и това е нещо....
          TEMPRA 1.6 i.e. S

          Коментар


            #6
            #.....Няма кола която да не изхърка ако се включи задна в движение. Задна няма синхронизатор, докато 1-ва все пак има.......#Mitko, защо пък задната няма синхронизатор, а І-та има- каква е логиката, защото и двете да нямат- има логика и по нея ги правят!!!І-а скорост ВСЕ ПАК няма синхронизатор- поне в пове4ето кутии!!
            Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000

            Коментар


              #7
              Аз имам малко по различен проблем. Не ми включва 2-та на Puntoto дакато е студена колата. Някой може ли да ми даде някакъв съвет. Казаха ми че може да е от маслото в скоростната кутия-трябвало да смени. Възможно ли е да е това?
              Fiat Punto 1,1 '96 Италианската сила

              Коментар


                #8
                Здравейте колеги ! И аз да се намеся в разговора...защото при мен става обратното. Когато колата е в абсолютен покой, на светофара примерно, първа се включва със сила, а когато съвсев лекичко се завъртят гумите /да речем че съм спрял на лек наклов и отпусна спирачката/ тогава си влиза като горещ нож в масло. Абе явно си имат малки кусури "италианките", но съм убеден че при наличието на време и опитем майстор всичко може да се вкара в нормите...!!!

                Коментар


                  #9
                  Здравейте колеги! Отскоро се регистрирах, но редовно следя форума, та да кажа нещо и аз. Задна НЯМА синхронизатор, защото се включва по друг начин от останалите предавки, затова задна трябва да се включва само при спряла кола. ВСИЧКИ останали предавки са синхронизирани, първа няма синхронизатор само при старите модели коли (примерно москвич 408 ) но тук все пак говорим за нещо по-съвременно, нали? Между другото и на моя Фиат 1-ва влиза в движение само с междинна газ, така мога да я включа и при 40 км/ч, но дали е нужно?OgyLalov, при тебе проблема може да е в съединителя. Моята правеше така и се оказа, че не отделя напълно съединителя. При леко движение, както пишеш, синхронизатора все пак успява да компенсира донякъде и не ти хърка 1-ва. А с другите скорости как е?
                  FIAT Tipo 1,4mi - EX
                  Alfa Romeo 146ti - EX
                  Alfa Romeo 156 2,4JTD

                  Коментар


                    #10
                    До Kalata

                    Аз имам същия проблем и тъй като, след като я купих лятото, й бях налял SAE 80W- минерално- както го пише някъде, си помислих, 4е е от него. Смених го скоро с TUTELA ZC/75 SYNTH- както го пише другаде!!! И тъкмо се кефех, 4е фклю4ва по-добре и нямам ве4е проблеми, когато тази сутрин при напълно студена кола ми изхърка пак втората...!!! Просто не иска да вклю4и, ако не сам внимателен и не бързам- сякаш втората скорост е по-дълга! Когато загрее колата проблема напълно из4езва!!!
                    Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000

                    Коментар


                      #11
                      До Косьо

                      Значи колега да не се надявам, че като сменя маслото ще се оправят нещата. Аз вече и свикнах. Просто сутрин първите 2-3 км след 1ва направо си включвам 3та и готово. Тя поне си влиза без проблем по всяко време.
                      Fiat Punto 1,1 '96 Италианската сила

                      Коментар


                        #12
                        Re: Скорости-Пунто

                        kalata написа:
                        Значи колега да не се надявам, че като сменя маслото ще се оправят нещата. .
                        Нормално е да се оправят !!!-ако това е причината Освен това може съединителя да не отделя добре,или маслото да е малко като количество-проверено ли е ?Не говоря за по-сериозни неща,като износен синхронизатор-което си е за сервиз...Успех !
                        Ex. Grande Punto Driver

                        Коментар


                          #13
                          a taka

                          Скоростната кутия на Темпра е със синхронизатори на всички колела без задна ,а и когато всичко е изправно включва супер .Наи-лошото е че почти никои не обръща внимание на това дали има масло в кутията а когата кутията го подсети е ясна работата че ще има проблеми
                          -------------------------------
                          0898506763

                          Коментар

                          Working...
                          X