Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за крило на задна врата на Браво.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за крило на задна врата на Браво.

    Ако има някой колега който може да помогне за тази операция ще съм много доволен.Закупих си крило за Бравото и ще го поставям ,но доколкото знам се захваща в двата си края за вратата и посредата за стъклото.Стъклото не мисля да го пробивам защото е опасно ,но мисля да пробия вратата в двата края ,а средата да залепя със силикон.Ако има желаещ моля да ми оразмери на снимка на врата или пък и без снимка ами на един правоъгълник точно къде са отворите не ,че няма да успея да го центрирам и без размерите ,но все пак да бъде точно.Благодаря предварително.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    По-добре отрежи болтовете на крилото. Нагласяш го и бележиш. След това вземаш Tectane или някакъв друг такъв силикон, и нанасяш по цялата контактна повърхност. Може да го подлепиш с хартиено тиксо, за да не се мърда и оставяш колата за 3-4 часа, без да я караш.

    Коментар


      #3
      Моето му отрязах болтовете и го залепих с обикновен прозрачен силикон по цялата дължина и точково - на местата където бяха болтовете....за сега половин година не е мръднало
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #4
        и аз щях да предлагам варианта със силикона. естетвено качесвен и здрав. няма лошо да мацнеш и малко епоксидна смола на 3-4 места някъде, ей така да има подсигуровка, че ако изхвърчи тва кроло при 160 а и все пак натиска цялата задница на бравока
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Така вече видях ,че крилото се държи само на стъклото и не ми са необходими никакви размери.Явно ще се лепи с нещо.Относно болтовете те не са и болтове ,а шпилки не се режат а се развиват от крилото.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Защо не пробваш с монтажен силикон, незнам с какви разцветки раполагат аз съм вижадл сив, само че ако решиш да го махаш някой ден или крилито ще счупиш или ще откъснеш ламарината, много яко държи.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Дали да не опитам да пробия стъклото.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                по-добре недей. да няма после обява "купувам стъкло за браво". дупка в стъкларска фирма в обикновено флоат стъкло струва 9лв по спомени. а това закаленото двуслойно стъкло ... отделно технологията мисля включва постоянно заливане със специални течности спомагащи пробиването, а това няма как да го направиш в "полеви условия". трябва на машина.лепни си го и готово.
                Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
                Moonsteppers - All over the world and beyond ...

                Коментар


                  #9
                  Консултирай се с колегата ilkor - той е с крило, което е лепено, а не е монтирано във фабрично пробито стъкло. Обаче има проблем с дължината на чистачката - опира му горе, и го е оправил Имай го предвид, да не би и при теб чистачката да е по-дълга, и да пречи крилото.

                  Коментар


                    #10
                    Я колегата ilkor да сподели как е направил така че задната чистачка да не закача в крилцето.Моито крило и то е лепено, или е чупено стъклото или цялата врата е сменяна , нямам представа.И ми закачаше чистачката , и аз и резнах малко връхчето, ама пак закача по някога и спира във вертикално положение. Ама повече ме е страх да я режа. Оги има ли дълги и къси чистачки за бравото и по какво може да се познаят?Поздрави
                    Bravo JTD 105 '98

                    Коментар


                      #11
                      Ха....и при мен леко опира, но не е болка за умиране...минава препятствието и продължава
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #12
                        mr. Nikoi написа:
                        Оги има ли дълги и къси чистачки за бравото и по какво може да се познаят?Поздрави
                        Много силно се съмнявам - за да има различни чистачки, би трябвало д има и различни стъкла.

                        Коментар


                          #13
                          Общо взето най-удачният вариант е да се залепи със силикон, но май проблема с опирането на чистачката Го има при всички допълнително поставяни анти крила.
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            #14
                            При мене го няма тоя проблем с чистачката,а пък е лепено крилото. Виждал съм го при фабричен спойлер на ХГТ. Обикновено проблема е в твърдото перо,което не позволява чистачката да прилепне в най-горната точка на стъклото а стои изправена и затова закача
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              "pi4_s_bravo: Обикновено проблема е в твърдото перо,което не позволява чистачката да прилепне в най-горната точка на стъклото а стои изправена и затова закача "Може и от това да е.Един пич ми беше казал че след като сменил неговата чистачка с нова (от магазина), била спряла да закача.
                              Bravo JTD 105 '98

                              Коментар

                              Working...
                              X