До къде трябва да стига стрелката за температурата на охл.течност за нормален режим на работа при Мареа 1,9 Тд лесно ли се сменя термостата и къде се намира и той ли е напъхан някъде където трябва да се ползват пинцети.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Teпература Мареа
Collapse
X
-
ами аз защо си мисля че дизела държи близо 90 градуса нормална температура на работа??? А и не само мисля ами съм прав!Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Re: Teпература Мареа
mnaumov написа:При мен е едно деление под средата. Мерих температурата 80 градуса. В autodata пише , че трябва да е 78-82.А иначе смяната не е толкова трудна.FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Re: Ок
Tornado написа:всеки се мъчи да дава акъл а никой не споменава деления на уреда за нормална работа и аз знам колко градуса трябва да бъде работната температура
Коментар
-
Мерси
Мерси sev явно термостат ще се сменя.не е нормално тази сутрин при -10 в Карлово колата да работи 20 мин и едва стрелката да стигне първата черта. И после всеки се чуди ама разхода ми на гориво е такъв и такъв ето я логиката тук.Ще купувам вернет сигурно и ще видя дали ще го сменям сам в този студ всичко което бутнеш по мотора се чупи.А и между другото докопах една книжка на Италиански там и дават около 6 литра охл.течност на 1,9 Тд мотора.Има и други полезни неща ако някой го интересува нещо като обеми на зареждане и други характеристики да заповяда ще помогна.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Мерси
Tornado написа:Мерси sev явно термостат ще се сменя.не е нормално тази сутрин при -10 в Карлово колата да работи 20 мин и едва стрелката да стигне първата черта
Коментар
-
Да ама
Ако беше алекото което карах до преди месец досега да съм си решил проблема,ама тук все още страх.Първо трябва да видя тръбите на парното трябва да станат горещи и също за малкия кръг и чак тогава започва да пуска по малко към радиатора.Ако може от някъде да изровим схемите на двата кръга на 1,9 мотора ще е перфектно.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ама чакайте сега. Tornado пишеш,че след 20 мин работа колата не била загряла. Колеги не мисля че има дизел които при -10 ще загрее на празен ход. Tornado не сравнявай "новата" си кола с Алекото,което гори като замаяно на празен ход. Ето днес беше -12 сутринта и за 10 мин. стрелката на охл. течност не мръдна ама после като тръгнах и на 1-ия километър имах вече около 40 градуса. Така че колега не бързай да сменяш, има и други признаци за постоянно отворен термостат. Имаше бая теми по въпроса ето една от тях:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...t=3940&start=0Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Lancia Y
Коментар
-
Нека споделя и аз малко констатации с тур.дизелов двигател. При палене на студен двигател(сутрин)на -9 гр. и потегляне почти веднага, температурата достига до 50гр., след изминати над 2 км. и след това дори на 7км. стрелката на температурата се фиксира, малко над средата между първите две деления, т.е. около 65гр., ако се възприеме едно разграфяване, което срещнах по-рано във форума, а именно:първо делениена темп.скалата-50гр.,второ-80, трето -85 и средата- 90. Парното по принцип работи много добре, но съм забелязал, че колата достига до третото деление на скалата за температурата много рядко при дълго каране и то в градски режим(говоря за зимно време-януари месец). В извънградски цикъл, сега зимата поддържа температура малко над средата, между второ и трето деление. Никога не е достигала средата на скалата, а перката на радиатора се включва много малко след третото деление(веднъж през октомври- при доста по високи температури). Колкото до разхода нямам много точни наблюдения, но не съм забелязъл някакъв такъв фрапиращ. В крайна сметка май клоня към данните изложени в autodata. Но наистина на колата ще и трябва доста време да загрее(60-70гр.), ако работи на място в това време.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар