Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Teпература Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Teпература Мареа

    До къде трябва да стига стрелката за температурата на охл.течност за нормален режим на работа при Мареа 1,9 Тд лесно ли се сменя термостата и къде се намира и той ли е напъхан някъде където трябва да се ползват пинцети.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Re: Teпература Мареа

    При мен е едно деление под средата. Мерих температурата 80 градуса. В autodata пише , че трябва да е 78-82.А иначе смяната не е толкова трудна.
    ___________________
    Marea 1.9 TD 100 Weekend ELX

    Коментар


      #3
      ами аз защо си мисля че дизела държи близо 90 градуса нормална температура на работа??? А и не само мисля ами съм прав!
      Alfa Romeo 166 2,4 JTD
      Porsche 944 S2
      http://www.valmcrae.snimka.bg/
      http://vbox7.com/user:val_mcrae
      http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

      Коментар


        #4
        в немското ръководство пише, че термостата започва да отваря на 80 градуса и при 90 е напълно отворен
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Ок

          всеки се мъчи да дава акъл а никой не споменава деления на уреда за нормална работа и аз знам колко градуса трябва да бъде работната температура
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Re: Teпература Мареа

            mnaumov написа:
            При мен е едно деление под средата. Мерих температурата 80 градуса. В autodata пише , че трябва да е 78-82.А иначе смяната не е толкова трудна.
            Изненада... в Аутодата наистина е посочено 78-82 градуса за Marea 1.9 TD 100. За моя автомобил обаче е 88 градуса.
            FIAT Marea 1.9 JTD HLX

            Коментар


              #7
              Re: Ок

              Tornado написа:
              всеки се мъчи да дава акъл а никой не споменава деления на уреда за нормална работа и аз знам колко градуса трябва да бъде работната температура
              ами средата са 90 градусаи аз съм се чудил за деленията, но отговор не съм намерилмалко преди средата и средата е нормалната температура
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                Мерси

                Мерси sev явно термостат ще се сменя.не е нормално тази сутрин при -10 в Карлово колата да работи 20 мин и едва стрелката да стигне първата черта. И после всеки се чуди ама разхода ми на гориво е такъв и такъв ето я логиката тук.Ще купувам вернет сигурно и ще видя дали ще го сменям сам в този студ всичко което бутнеш по мотора се чупи.А и между другото докопах една книжка на Италиански там и дават около 6 литра охл.течност на 1,9 Тд мотора.Има и други полезни неща ако някой го интересува нещо като обеми на зареждане и други характеристики да заповяда ще помогна.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Re: Мерси

                  Tornado написа:
                  Мерси sev явно термостат ще се сменя.не е нормално тази сутрин при -10 в Карлово колата да работи 20 мин и едва стрелката да стигне първата черта
                  при мен с чисто нов термостат за около 4-5 километра стига до работна температуратова при около -5 градусавчера при около -9 пак почти за толково времена уреда аз много вяра му нямампипни тръбата която излиза от термостата към радиатора да видиш дали е топла, когато вече стрелката е започнала да се движи
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    Да ама

                    Ако беше алекото което карах до преди месец досега да съм си решил проблема,ама тук все още страх.Първо трябва да видя тръбите на парното трябва да станат горещи и също за малкия кръг и чак тогава започва да пуска по малко към радиатора.Ако може от някъде да изровим схемите на двата кръга на 1,9 мотора ще е перфектно.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      ЕтоПри теб трябва да е подобно
                      Прикачени файлове
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        Ама чакайте сега. Tornado пишеш,че след 20 мин работа колата не била загряла. Колеги не мисля че има дизел които при -10 ще загрее на празен ход. Tornado не сравнявай "новата" си кола с Алекото,което гори като замаяно на празен ход. Ето днес беше -12 сутринта и за 10 мин. стрелката на охл. течност не мръдна ама после като тръгнах и на 1-ия километър имах вече около 40 градуса. Така че колега не бързай да сменяш, има и други признаци за постоянно отворен термостат. Имаше бая теми по въпроса ето една от тях:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...t=3940&start=0
                        Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                        Lancia Y

                        Коментар


                          #13
                          Нека споделя и аз малко констатации с тур.дизелов двигател. При палене на студен двигател(сутрин)на -9 гр. и потегляне почти веднага, температурата достига до 50гр., след изминати над 2 км. и след това дори на 7км. стрелката на температурата се фиксира, малко над средата между първите две деления, т.е. около 65гр., ако се възприеме едно разграфяване, което срещнах по-рано във форума, а именно:първо делениена темп.скалата-50гр.,второ-80, трето -85 и средата- 90. Парното по принцип работи много добре, но съм забелязал, че колата достига до третото деление на скалата за температурата много рядко при дълго каране и то в градски режим(говоря за зимно време-януари месец). В извънградски цикъл, сега зимата поддържа температура малко над средата, между второ и трето деление. Никога не е достигала средата на скалата, а перката на радиатора се включва много малко след третото деление(веднъж през октомври- при доста по високи температури). Колкото до разхода нямам много точни наблюдения, но не съм забелязъл някакъв такъв фрапиращ. В крайна сметка май клоня към данните изложени в autodata. Но наистина на колата ще и трябва доста време да загрее(60-70гр.), ако работи на място в това време.

                          Коментар


                            #14
                            дапри теб май всичко е окпри дизелов двигател перката са включва на 86 градуса
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар

                            Working...
                            X