Така...имам компресор с пистолет за боядисване и да речем че ще си купя пълен комплект боя(разредител, втвърдител....лак) та как трябва да постъпя че да стане що годе добре боядисано не търся да стане професионално просто предния ми капак иска пребоядисване понеже камъчетата са го надрали....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Боядисване в домашни условия
Collapse
X
-
Re: Боядисване в домашни условия
mitkosoft написа:Така...имам компресор с пистолет за боядисване и да речем че ще си купя пълен комплект боя(разредител, втвърдител....лак) та как трябва да постъпя че да стане що годе добре боядисано не търся да стане професионално просто предния ми капак иска пребоядисване понеже камъчетата са го надрали....Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
-
Re: Боядисване в домашни условия
mitkosoft написа:Така...имам компресор с пистолет за боядисване и да речем че ще си купя пълен комплект боя(разредител, втвърдител....лак) та как трябва да постъпя че да стане що годе добре боядисано не търся да стане професионално просто предния ми капак иска пребоядисване понеже камъчетата са го надрали....FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
willow75bg написа:Трябва ти разредител,парцали и много търпение и нерви. Като го оплескаш няколко пъти ще го дадеш да ти го направят майсторите.Аз бях на същия хал преди време и се отказах.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Не обичам да се повтарям, но боядисването на автомобили е прецизна работа и за добри резултати се изисква много опит. Опитвам се да те предпазя от грешка и излишни разходи, но виждам, че си решил да опиташ... Моят съвет преди да боядисаш колата е да направиш опит на някаква гладка повърност, която си подготвил. Изисква се опит в движението на ръката, разстоянието, налягането на компресора, гъстотата на боята...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Всичко описано от колегите е правилно и препоръчително. Ако не си боядисвал, недей или поне пробвай с по евтина боя някъде. Почни да се опитваш от хоризонталните плоскости- така няма да улееш. Аз съм опитвал и съм боядисал няколко коли, но това е труден занаят и разбрах че не е за мен. Много е важно да полееш помещението или около колата обилно с вода. Така ще намалее значително прахоляка. Задължително е да имаш на компресора и филтър против кондеза. Много е гадно, като боядисаш детайла и в последния момент да попаднат капчици воден конденз.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Офф, колко още тънкости има, пистолета трябва да знаеш как да го настроиш, дали да е на точка или на метла, ако е на метла дали да е хоризонтална или вертикална, в зависимост от движението на ръката, колко да е въздуха и т.н. и т.н. А бе я вземи че дай брашното на майстор да ти опече питката да не я прегориш.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Аз пък бих те окуражил да се пробваш! Вземи един стар калник или дори парче ламарина и запрятай ръкави! Обезпраши доколкото можеш помещението - може да покриеш с найлон около мястото, където ще боядисваш и да намокриш пода. Детайла да е хоризонтален - на маса или на стол. Обикновено на кутиите с боя си пише колко е пропорцията на разредителя и боята. За лака е същото, само че с втвърдителя. А и да питаш там, където ги купуваш все ще ти кажат! Изчисти повърхността на детайла както си виждал - едра и после дребна шкурка. Миеш с вода и като изсъхне минаваш с един парцал с коресилин да обезмаслиш. Пробваш пистолета на вратата на гаража (класика :D ) как пръска и дали е много едра капката. Ако прецениш, че те устройва - пробваш на детайла. Равномерни движения наляво и дясно, като отпускаш спусъка след като струята вече е излязла извън детайла. Старай се да правиш корекцията в движенията на малко по-малко разстояние от ширината на струята, за да има припокриване и да не се налага да потретваш на едно и също място. Следва съхнене и втори слой. Лака успява да позамаже някои дефекти на боята. Работата с лакирането вече е по-трудна. Процедурата е същата - няколко слоя след съхнене. Ако резултата те задоволява - сваляй капака и действай! Ако не - поне си се пробвал. За пробата си вземи боя като твоята - хем да можеш да сравниш резултата, хем ако се наложи да ходиш на майстор да си имаш вече готова боя!Успех!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Аз ще използвам темата на колегата дано няма нищо против да питам нещо.На Бравото липсва лака на задния десен калник,предния ляв и малко от гредите над вратите.Възможно ли е автомобила да се пръсне само с лак като предварително се обработи разбира се с много ситна шкурка?Боя не липсва никъде и какво ще струва удоволствието?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Има купища причини да те откажат от тая идея, но все пак ако си решил твърдо: http://www.videopokraska.ru/?dir=videoА боядисването на елементите се прави в положението, в което се намират на автомобила - т.е. врата - вертикална, капак, таван - хоризонталенFiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар