Момчета да ви попитам нещо.Толкова много коли съм имал за тия вече38години шофьорлък но сега забелязвам голяма разлика в натискането на съединителя на Пунтото.При всички карани досега автомобили като натискам с крак съединителя то той си потъва плавно надоло а при Пунтото като натискам усещам голямо съпротивление и изведнаж потъне надоло педала.Педала е свързан с жило към лоста на съединителя.Жилото е добре.Дали така е направен самия съединител при тоя модел.И друго нещо.Забелязах че се налага да го натискам до края само когато трябва да включа на първа скорост а после другите ги включвам без проблем само като натисна леко педала без да го натискам докрая.Може пък така да е направено при тоя модел .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител
Collapse
X
-
Re: Съединител
коцев написа:Пунтото като натискам усещам голямо съпротивление и изведнаж потъне надоло педала.Педала е свързан с жило към лоста на съединителя.Жилото е добре.Дали така е направен самия съединител при тоя модел.И друго нещо.Забелязах че се налага да го натискам до края само когато трябва да включа на първа скорост а после другите ги включвам без проблем само като натисна леко педала без да го натискам докрая.Може пък така да е направено при тоя модел .Ex. Grande Punto Driver
-
За втулките на вилката съм сигурен че са добре защото има все пак леко движение на вилката във втулките даже и с ръка като я придърпвам прави много леко ход около 2 см и чак тогава трябва голямо усилие за да продължи отделянето.Имах Форд фиеста дизел и на него имах тоя проблем с вилката.Наложи се да свалим скоростната кутия и с голям зор избихме вилката почистихме втулките смазахме ги и като набихме вилката то тя тогава започна да се движи много лесно. А преди на което и положение да я дръпнеше жилото то тя оставаше там и не се връщаше и съединителя оставаше натиснат.Според мен ако феродовия и притискателния диск са заминали то трябва да ми прибуксуват а тоя проблем го нямам.Първо ще пробвам да натисна педала на друго Пунто да видя и там как е и да си правя извод вече накъде ще е причината.Веско двата педала са на еднакво положение и няма нужда от натягане на жилото.Първа и задна ги включвам без да хъркат съединителя си отделя добре само това че трябва много голямо усилие да приложа за да отдели и после нали ви казвам превключвам другите скорости без да натискам съединителя до края а само леко допра крака си до педала.
Коментар
-
коцев написа:Първа и задна ги включвам без да хъркат съединителя си отделя добре само това че трябва много голямо усилие да приложа за да отдели и после нали ви казвам превключвам другите скорости без да натискам съединителя до края а само леко допра крака си до педала.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Здравейте момчета.Веско пробвал съм във време на движение без съединител да превключа но не става така леко както когато леко натисна педала.По принцип скоростите на пунтото се превключват много лесно и съм направо очарован.Нека се позатопли времето ще откача жилото и ще проверя дали то не заяда или пък вилката прави нещо. Още веднаж ви благодаря и честит Заразан
Коментар
-
Сега се сетих, че на старата си кола като смазах жилото и съединителя омекна потресаващо. Но това с натискането му докрай за първа и задна и по-малко за останалите ми е непознато...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Аз имам същото Пунто и същия проблем!В началото не му обръщах внимание, но сега вече наистина първа и задна влизат вече малко по трудно и при свободен ход на двигателя на място се чува леко тракане,което като натисна съединителя до долу изчезва!Поинтересувах се по проблема и ми казаха,че е вече за смяна-но нищо не е вечноSKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
Capoeira написа:Колата е Типо 1.4Пробелма е че преди 6 месеца го регулирах защото пък ми беше много ниско оделянето сега пък ми е много високо.. обаче забравих трябва да нетегна жилото или да го отпусна от гайката която го дързи за лоста на скоростната кутияEx. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар