Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

bravo 1.8 гт работи като дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    bravo 1.8 гт работи като дизел

    колата като загрее работи като дизел някакви идеи за това,мотора е 1.8 16v
    Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

    #2
    Колега, не че нещо, ама уточни точният модел на мотора, досега от другата тема останах с впечатление че е двигател от Баркета - 1.8 16В 130 к.с. . Може би няма никакви съществени разлики, но все пак ... Сега който и да чете ще си мисли че е ообикновения - 1.8 113 / 115 к.с. Та ако е 130 - уточни го.

    Коментар


      #3
      Предполагам:повдигачи,повреден разпределителен вал или ...Иначе има едни пичове на "Хладилника" ул.Сребърна дето могат да помогнат,занимават се само с глави.
      БРАВА С КЛЮЧ
      Каква е максималната скорост при секса?
      - 68, защото при 69 се обръщате.

      Коментар


        #4
        и аз незнам вече какъв двигател е дали има вариатор или няма в най скоро време ще провера и ще се разбере. Та предеи 2 дни смених гърнето средно и задно и свещите обаче около свещите пълно с масло и незнам от каде а и колата значително по малко върви дали е от свещите или от генерацията защото старта ми генерация беше с прави траби и задно гърне а сега си е оригинално
        Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

        Коментар


          #5
          flex87 написа:
          и аз незнам вече какъв двигател е дали има вариатор или няма в най скоро време ще провера и ще се разбере. Та предеи 2 дни смених гърнето средно и задно и свещите обаче около свещите пълно с масло и незнам от каде а и колата значително по малко върви дали е от свещите или от генерацията защото старта ми генерация беше с прави траби и задно гърне а сега си е оригинално
          -има ’О’ пръстени на капака - на дупките за свещите - маслото е от там- какви свещи сложи ? ? ?

          Коментар


            #6
            еми тея кадето ги свалих бяха фиат с два диода а тея кадето ги сложих са денсо и са с един така ги давали ама маи пак ще ги свалими ще сложа оригиналните си
            Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

            Коментар


              #7
              1.8 Баркета, май беше с вариатор. Ако е така, той ти е проблема, най-вероятно.
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #8
                Обаче колегата flex87 упорито не иска да каже каква кола кара :D Кажи модела ние щи кажем дали е с вариатор :P
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #9
                  Щом колата работи като дизел, ама как го описваш като М-джет, ЖТД или ВАГ дизел, ако е последното работата не е добре, иначе направо сменяй свещите с подгряващи и сменяй горивото и чакай разхода да падне наполовина Сега сериозно откога започнаха проблемите, сменял ли си масло и ако не на колко км. е това и най-важното кажи каква е колата.
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар


                    #10
                    та значи първо за маслото е на около 7 хиляди а иначе и аз незнам вече каква е мисля че е с вариатор но никой не вярва а иначе звука е като на някой нов дизел не трака а работи като тди а това на снимката е талона който показва че колата е 96 киловата което прави 130
                    Прикачени файлове
                    Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

                    Коментар


                      #11
                      flex87 написа:
                      еми тея кадето ги свалих бяха фиат с два диода а тея кадето ги сложих са денсо и са с един така ги давали ама маи пак ще ги свалими ще сложа оригиналните си
                      електроди им се вика, не диоди :D За тракането отиди при някой специалист да ти я преслуша и да разбере защо и откъде идва тракането.И не я карай докато не се разбере защо трака.От онази снимка в другата ти тема е видно че нямаш вариатор, а това че така са я записали в талона само значи, че блока на мотора е от моделите с вариатор а фактически главата е без.
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #12
                        Колата ти е Bravo 1.8GT 16V с мотор 182А2.000, който е 113кс, освен ако не е подменян в последствие. С този поне е излязла от завода ’95 година.От друга страна номера на двигателя ти е от Баркета 1.8 16V 131кс с вариатор. Нещо е сменяно там, дано да е направено кадърно.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          и аз незнам вече но в най-скоро време ще го провера какво е това браво и ще пиша тема за това
                          Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

                          Коментар

                          Working...
                          X