Предисторията е дълга и ще я спестя. Отвреме на време се вкючваше лампичката на инжекциона и колата гаснеше в движение. Смениха свещите и уж се оправи, но временно. След месец пак почна да гасне, пак смених свещи и донякъде се оправи. Но сега пак проблем. Вчера докато сменях термостата запалих да изкарам колата от гаража и още на петата секунда след като запалих светна лампата на инжекциона и колата изгасна. Както и да е след това запалих и смених термостата. След смяната оставих колата да работи, докато загрее. При температура на антифриза около 70 градуса, лампата на инжекциона светна за секунда, колата се почуди дали да изгасне, но лампата изгасна и колата продължи да работи. След 2-3 мин обаче си изгасна сама. Запалих я и направих следния тест, при който почти винаги колата гасне. Значи педала на газта има един свободен ход около 2 мм след който вече става по-твърд. Почнах леко да почуквам педала, като най-много милиметър да натискам след свободния ход. Това е при напълно загряла кола. Нито се чува промяна в оборотите, нито стрелката на оборотомера мърда. Така почуквам леко педала 7-8 пъти и колата почва да се дави и гасне. Ако натискам по-силно педала, така че да се чуе промяна в оборотите колата не гасне. Мисля си, че и придърпването и гасненето на втора когато я карам бавно и не натискам силно педала се получава пак по същата причина. Просто педала в най-горно положение ми прави някакви номера и не ми се ходи за пореден път в сервиз, да я закачат на компютър и да кажат "Нищо и няма, карай си я". Сега чета в Аутодата за свободния ход от 0.7-0.9мм горе при жилото под чистачките и мисля, че там може да се окаже проблема. Някакви други идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Брава - гаснене на свободна и на втора
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар