Цялата работа започна така: забелязах че при подаване на газ двигателя не вдига обороти веднага, а първо се чуди и след това започва да ускорява , първо се насочих към TPS потенциометъра, свалих кутията на въздушния филтър и започнах да преглеждам връзките и маркучите и на какво се натъкнах: виж снимка N2 този сцепен маркуч влиза тук виж снимка N3 и тук виж снимка N4 - в MAP сензора - при проблем в МАП сензора може да има повишен разход, но и динамиката да падне забележимо - при рязко подаване на газ, двигателя заглъхва за момент и това се усеща - при мен точно това се получава, а какво се получава при проблем СЦЕПЕН МАРКУЧ към МАП сензора. В момента съм го заменил със друг но е по широк и проблемите почти остават същите има ли значение този маркуч ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса - за MAP сензора !!! - Решение !
Collapse
X
-
този маркуч не води ли към МАП или се бъркам, оправи го важен еPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
на мене ми се цепи така зеднага светна инж. оправи го иначе МАП няма да дава верни данни!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Вътрешният диаметър на този маркуч (към МАР сензора) по спецификация от производителя (Фиат) трябва да е 2 до 3 мм. Това ще рече, че можеш да си купиш маркуч за обратната нафта от почти всеки магазин за авточасти и си готов. Мен лично много ме съмнява, че вътрешноят диаметър на маркуча може да доведе до проблеми с работата на двигателя. И моят маркуч се беше счепил там където и твоя (докато сменявах свещите) и когато го сменявах колата ми беше закачена за ВИЗА. Е с два маркуча с различни вътрешни диаметри пробвах (единият 2мм, другият 3мм) и разлика в показанията на МАР-а нямаше. Другото фрапиращо е, че по спецификация на производителя, дължината на този маркуч трябва да е 70см. Е на мен оригиналният ми беше около 35см. и след като сложих новия (по спецификация) и той провисна като черво, го отрязах на 35см. и колата заспа. Държа да отбележа, че следях показанието на МАР-а и при различните дължини на маркуча и пак нямаше разлика.А това което си оградил до ТПС-а и не знаеш какво е е стъпковото моторче за празния ход. Ако някой ден решиш да го чистиш, първо си дръпни от нет-а ръководството на Хайнес за твоята кола и следвай инструкциите които са описани там МНОГО СТРИКТНО. Защото се оказва че ако само го извадиш и го забършеш и монтираш обратно, идват проблеми, дори преди това да не е имало такива.Fiat Punto 1.1 '97
Коментар
-
Колеги проблема е решен - след подмяната на сцепения маркуч пак имаше проблем с оборотите - разкачих клемата на акумулатора и го включих след 2 часа стартирах двигателя и всчко си беше нормално, между другото дължината на маркуча който сложих е 40 см. диаметър 3 мм.Fiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар