Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за инжекторите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за инжекторите?

    Здравейте!Понеже колата не е при мен и не мога да видя устройството,а се замислих по въпросат как са монтирани инжекторите,искам да задам следният въпрос:Към всеки инжектор отива гориво по някакъв горивопровод.Има ли вариант това гориво като отиде до инжектора да се върне назад.В смисъл има ли циркулация на горивото около самият инжектор или не?Благодаряп.с. Въпросът го зададох ,за да мога да си обясня евентуално как става "охлаждането" на инжекторите при каране на газ с включена бензинова помпа.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Става вапрос за БРАВА 1,6,16В,90 коня.Значи практически има някакво охлаждане от горивото.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Значи ако си карам на газс изключена помпа и паля на бензин няма да имам ядове,защото в темата за газ пишеше,че можели да прегреят(спекат),ако се спряла бензиновата помпа и тем подобни неща.Съжалявам,че може би поизместих малко темата.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        dudulia написа:
        Значи ако си карам на газс изключена помпа и паля на бензин няма да имам ядове,защото в темата за газ пишеше,че можели да прегреят(спекат),ако се спряла бензиновата помпа и тем подобни неща.Съжалявам,че може би поизместих малко темата.
        Не се притеснявай изобщо, тоя инжекцион BRC който си купил би трябвало да е е с автоматичен ключ по температура (поне моя е такъв). Това означава, че след запалване си караш на бензин около 3-4 км при студена кола, докато вдигне 70 градуса, след което ключа ти обръща автоматично на газ.Това ти гарантира редовна работана инжекторите и от там се намалява и риска за запушване. По принцип рия проблеми със запушването идват при обикновените газови, поставени на коли пълна инжекция, когато е с ръчен ключ и лятно време човек си пали на газ директно и инжекторите не бачкат примерно два-три месеца и така...
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          Много благодаря!Ще нагърча майстора да изключи и помпата,пък каквото ще да става
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            Внимавай. Може ECU-то да отчете грешка. Все пак помпата е важно нещо за двигателя и евентуалното и спиране би трябвало да се регистрира някъде.
            PUNTO Selecta

            Коментар


              #7
              Сега емулатор за бензиновата помпа ли ще трябва да мисля,за да предпазя ЕЦУ-то от грешка?Бях изключил,че може да възникне такъв момент.
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #8
                Благодаря!Значи ще прекъсна без проблем.
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  zgabrovski написа:
                  dudulia написа:
                  Значи ако си карам на газс изключена помпа и паля на бензин няма да имам ядове,защото в темата за газ пишеше,че можели да прегреят(спекат),ако се спряла бензиновата помпа и тем подобни неща.Съжалявам,че може би поизместих малко темата.
                  Не се притеснявай изобщо, тоя инжекцион BRC който си купил би трябвало да е е с автоматичен ключ по температура (поне моя е такъв). Това означава, че след запалване си караш на бензин около 3-4 км при студена кола, докато вдигне 70 градуса, след което ключа ти обръща автоматично на газ.Това ти гарантира редовна работана инжекторите и от там се намалява и риска за запушване. По принцип рия проблеми със запушването идват при обикновените газови, поставени на коли пълна инжекция, когато е с ръчен ключ и лятно време човек си пали на газ директно и инжекторите не бачкат примерно два-три месеца и така...
                  Къде може да се намира датчика на този ключ. Бях на сервиз за смяна на съединителя. И след това започна да се включва на газ само като затопли двигателя и спря да постои на място за около 10-15 мин. След като тръгна минава на газ и след време минава пак на бензин (според мен този датчик изстива). Тоест някъде се "клати" по двигателя.

                  Коментар

                  Working...
                  X