Колеги,Да опиша първо ситуацията. Карам си аз в центъра, спри тръгни, познатото. Климатика беше изключен. По едно време, чакам на светофара и гледам как стрелката на температурата стремглаво се насочи към червения сектор. Мхм, викам си това ще да е от датчика на таблото (не прави добър контакт и постоянно играе). Вкарах му два юмрука (така се оправя), но стрелката не помръдна. Ясно, отчиташе правилно. Веднага друга бърза мисъл, включих климатика. Логиката - когато е включен трябва въпросната първа степен да сработва. Уви, стрелката си влезе в червеното, но добре, че хванах една дълга права и се охлади. Хаха после се сетих, че можеше и парното да пусна :DСпрях аз, оставих я да работи на празен ход с включен климатик, вдигам капака и виждам, че работи 2-рата степен на перката. Бачка си 30 сек. и вместо да премине на 1-ва, директно спира. Така 30-40 сек. и пак включва бързото въртене. Спрях климатика, перката и тя спря. Изчаках на празен ход, стрелката стигна до първата червена точка (предпоследното делене), но нищо не се включи. Потеглих, пак по въпросната права, двигателят се охлади. Паркирам пред нас всичко в нормата (климата е изключена). Пробвах пак на празен ход, когато стрелката стигна до първата точка над средата, цък 2-рата степен включи, поработи 20-30 сек. и перката спря.Чел съм доста за въпросния проблем. Останах с впечатление, че се състои в буксите долу, в ляво на радиатора. Мърдах ги, човърках ги, но резултат нулев (което нищо не значи).1-ва степен я няма, 2-рата при пуснат климатик работи, когато е спрян е спорно какво се случва. Предположения?Иии един въпрос... някой знае ли къде се намира датчика за температурата? На радиатора или някъде по главата? Браво 1.2 16V 1999 г., кодът на двигателя е 182В2000. А за точките и деленията, таблото е от тези с електронното дисплейче за изминатите километри.Хахаха да видим ще има ли мазохисти да ми изчетат романа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката на радиатора не включва 1-ва степен
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар