Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата гасне в движение и трудно пали след това

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата гасне в движение и трудно пали след това

    Колата взе да гасне в движеуние и след това трудно пали (а и напоследък трудно пали), на диагностика не излиза нищо въпреки че свети дюзата всеки път Преди 2-3 месеца имах същия проблем , но като смених датчика на коляновия вал се оправи, сега пак, днес направо ме подлуди, и направих следното извадих жицата на датчика от кожуха на агрен ремък да мине острани до ДВГ, забелязах триене на жицата с агренажа , няма май прекъсване но ми се струва че е от там проблема, като извадих жицата от кожуха извадих буксата и пак пуснах, колата запали от раз, и вървеше по добре, и до сега не изгаснала но само 2-3 км.
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    Същите симптоми ги прави и бобината. Сменял ли си свещи скоро?Ако свещите са стари .колата пак може да върви чудесно. но това натоварва бобината и отиваш на едни 140-160лв.Запали колата и намокри бобината и кабелите с вода.ако всичо е ок.колата ще продължи да работи без промяна.

    Браво 1,6 16V

    Коментар


      #3
      vladi_stoev написа:
      Същите симптоми ги прави и бобината. Сменял ли си свещи скоро?Ако свещите са стари .колата пак може да върви чудесно. но това натоварва бобината и отиваш на едни 140-160лв.Запали колата и намокри бобината и кабелите с вода.ако всичо е ок.колата ще продължи да работи без промяна.
      това с водата не те разбрах
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #4
        "пробив или високоволтова дъга от кабелите"
        БРАВА С КЛЮЧ
        Каква е максималната скорост при секса?
        - 68, защото при 69 се обръщате.

        Коментар


          #5
          Свещите са нови, но не е ли опасно да намокря бобината? Кабелите също са нови, Janmor сини, Освен некоя от бобините да е избила
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            Не мисля,че е бубина но можеш да си ги провериш.
            ex. punto elx 1.2i
            Lancia Libra 1.6

            Коментар


              #7
              Колкото до бобините, да вметна малко офтопик. Колата ми напоследък трудно палеше и за да открия проблема проверих всичко, ама всичко по запалителната система. Бобините ги мерих с мултицет и съпротивленията на намотките си беше съвсем в норма (кой да се сети да провери силата на искрата, както е описано в различните ръководства). И накрая се оказа че като ги меря бобините, те са си в норма, но едната дава много, ама много слаба искра.
              Fiat Punto 1.1 '97

              Коментар


                #8
                БОбина-повредена не може да се хване с мултицет, обикновено повредата е във вторичната намотка, хваща се само на осцилоскоп
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #9
                  Проблема продължава, сигурно ще сменям бобините
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    Проблема продължава, замерих съпротивлението на датчика на кол. вал показа 1250 ома а по аутодата трябва да е 650-750омадатчика е на 3 месеца, Замерих и бобините съпр м/у лулите е по норма 8-9 000 ома, но на захранващия кабел е 1,2 и на двете при поло же ние че по аутодадта дават 0,43-0,6ома
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #11
                      Колега, нали знаеш, че когато мериш тези съпротивления колата трябва да е студена имаче стойностите нямат нищо общо с реалността (това което е дадено в Аутодата с други думи). Сигурен съм че го знаеш, но аз да си кажа.
                      Fiat Punto 1.1 '97

                      Коментар


                        #12
                        Виж каква искра дават бубините,защото при мен уж си работиха,но като ударих едната свещ на корпус ескра почти нямаше.Значи бубината си работише но с много слаба искра.
                        ex. punto elx 1.2i
                        Lancia Libra 1.6

                        Коментар


                          #13
                          Сиурно и при мене е така, + това че едната бобини вечер искри при лулата. Иначе мерих датчиците ва студено , стария датчик дето ми викаха че е проблемен 620ома, новия 1020ома- при аутодата650-750за правилно работещ!
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар


                            #14
                            Върнах и стария датчик пак няма ефект, в един момент просто колата угасва изведнъж, по рано забиваше и едва тогава гаснеше сега отведнъш спира и гасне за секунда Shocked
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              #15
                              Колега, знам че имаш газ, но ако ти гасне и на бензин не е лошо да видиш и бенз. помпа. Аз бях така преди време, като свених датчик на кол. вал напразно, щото се оказа че като загрее колата особено в големите жеги помпата са скапва и колата гаснеше отраз в движение, като изстинеше след 2,3 часа все едно нищо не е било.
                              Фиат Пунто 1,2 HSD

                              Коментар

                              Working...
                              X