Колата взе да гасне в движеуние и след това трудно пали (а и напоследък трудно пали), на диагностика не излиза нищо въпреки че свети дюзата всеки път Преди 2-3 месеца имах същия проблем , но като смених датчика на коляновия вал се оправи, сега пак, днес направо ме подлуди, и направих следното извадих жицата на датчика от кожуха на агрен ремък да мине острани до ДВГ, забелязах триене на жицата с агренажа , няма май прекъсване но ми се струва че е от там проблема, като извадих жицата от кожуха извадих буксата и пак пуснах, колата запали от раз, и вървеше по добре, и до сега не изгаснала но само 2-3 км.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата гасне в движение и трудно пали след това
Collapse
X
-
Колата гасне в движение и трудно пали след това
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004Етикети: –
-
vladi_stoev написа:Същите симптоми ги прави и бобината. Сменял ли си свещи скоро?Ако свещите са стари .колата пак може да върви чудесно. но това натоварва бобината и отиваш на едни 140-160лв.Запали колата и намокри бобината и кабелите с вода.ако всичо е ок.колата ще продължи да работи без промяна.Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Свещите са нови, но не е ли опасно да намокря бобината? Кабелите също са нови, Janmor сини, Освен некоя от бобините да е избилаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Колкото до бобините, да вметна малко офтопик. Колата ми напоследък трудно палеше и за да открия проблема проверих всичко, ама всичко по запалителната система. Бобините ги мерих с мултицет и съпротивленията на намотките си беше съвсем в норма (кой да се сети да провери силата на искрата, както е описано в различните ръководства). И накрая се оказа че като ги меря бобините, те са си в норма, но едната дава много, ама много слаба искра.Fiat Punto 1.1 '97
Коментар
-
БОбина-повредена не може да се хване с мултицет, обикновено повредата е във вторичната намотка, хваща се само на осцилоскопPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Проблема продължава, сигурно ще сменям бобинитеPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Проблема продължава, замерих съпротивлението на датчика на кол. вал показа 1250 ома а по аутодата трябва да е 650-750омадатчика е на 3 месеца, Замерих и бобините съпр м/у лулите е по норма 8-9 000 ома, но на захранващия кабел е 1,2 и на двете при поло же ние че по аутодадта дават 0,43-0,6омаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Сиурно и при мене е така, + това че едната бобини вечер искри при лулата. Иначе мерих датчиците ва студено , стария датчик дето ми викаха че е проблемен 620ома, новия 1020ома- при аутодата650-750за правилно работещ!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Върнах и стария датчик пак няма ефект, в един момент просто колата угасва изведнъж, по рано забиваше и едва тогава гаснеше сега отведнъш спира и гасне за секунда ShockedPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Колега, знам че имаш газ, но ако ти гасне и на бензин не е лошо да видиш и бенз. помпа. Аз бях така преди време, като свених датчик на кол. вал напразно, щото се оказа че като загрее колата особено в големите жеги помпата са скапва и колата гаснеше отраз в движение, като изстинеше след 2,3 часа все едно нищо не е било.Фиат Пунто 1,2 HSD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар