Здравейте Колеги, ще помоля за разяснение...Чувал съм че духането от капачката за масло не е нормално и се дължи на изноесни сигменти...Та днес реших да проверя понеже за 8 000 километра маслото ми от максимума стигна до минимума. При запален двигател от капачката за масло подухва на импулси (пуф...пуф...пуф) горе доло така, а от щеката има лек вакум (всмукване)... не се вижда да излизат пушеци...Та нормално ли е всичко това или имам някакъв проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смуче от щеката, подухва от капачката?
Collapse
X
-
Зависи от карането и от маслото, но за 8К км. от макс. до мин. може и да е нормално. Каква е колата? По принцип духането от капачката и смученето от щеката са съвсем нормални неща, защото в картера се образува налягане от работата на помпата и от тръбата за картерните газове, която по принцип влиза в колекторните тръби, а от капачката си духа, дори може и с масло да те опръска :D Ела някой път на срещите http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...014&start=2685--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Re: Смуче от щеката, подухва от капачката?
teo2 написа:Здравейте Колеги, ще помоля за разяснение...Чувал съм че духането от капачката за масло не е нормално и се дължи на изноесни сигменти...Та днес реших да проверя понеже за 8 000 километра маслото ми от максимума стигна до минимума. При запален двигател от капачката за масло подухва на импулси (пуф...пуф...пуф) горе доло така, а от щеката има лек вакум (всмукване)... не се вижда да излизат пушеци...Та нормално ли е всичко това или имам някакъв проблемex.Мареа ТД100
Коментар
-
Този разход на масло може да се приеме за нормален. Освен това не е показател за сдухан мотор(в случая). От капачките винаги малко подухва, поради въртящите се детайли. Възможно е да харчи от масло с неправилен вискозитет или кофти масло. До скоро мой приятел с Рекстон харчеше за 10 000 ~ 2 литра масло. А това е маслото сипвано в представителството и официалния им сервиз. Щом му свърши гаранцията го зареди с друго, доста по скъпо, може би двойно по-скъпо, пълна синтетика и вече 3 смени не се налага да долива На ваше място бих сменил маслото с по-качествено и няма да пипам двигателя.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар