Здравейте. Имам следния проблем - след ремонт на главата - припасване на клапани, смяна на гумички и гарнитура, след монтажа, при нормални хлабини, клапаните чукат като фуражомелка. Колата иначе пали от раз и е зацепен ремъка по отметките. На какво може да се дължи това и начин за оправяне. Колата е Фиат Темпра, 1992 г., двувалка, 1.8 пълна инжекция.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с главата на Фиат Темпра
Collapse
X
-
ами тои отговора е във въпроса. не може хем да са нормални хлабините, хем да чукат. вала как е? ако дори за 50 км е била с нерегулирани клапани да знаеш, че е е изяла вала и е надрала тарелката.според мен не може да тракат клапани от неправилно сложен ангренаж. сигърен ли си, че е от клапаните?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Реклама
Collapse
Коментар