Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на предно дясно ел.стъкло [смазване]

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Vladim написа:
    Tornado написа:
    В какъв смисъл колега?Намекваш ,че се губи част от напрежението и затова моторчето е толкова лениво ли?
    И аз имам подозрение, че се губи ток, но... първо трябва да сме сигурни, че моторчето не се тормози поради спеклата се грес и след това да търсим електрически проблеми. Иначе наистина шофьорският бутон е свързан с този на пасажерската врата. Според мен почистването на бутоните ще оправи положението, но само ако моторът не се тормози излишно, т.е. ако е смазан добре с нова грес. Преди доста време спорихме по темата с Илко. Той спомена, че според него контактите на кабелите правят по-големи мизерии от самите бутони, т.е. там има повече утечки...
    Тогава преди да започна каквото и да било чистене и смазване ще подам ток директно от акумулатора на моторчето да видим разликата.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      В момента се занимавам с бутона за управление на пасажерското стъкло при Браво ,но този който е при водача.ПОложението не е никак розово защото самия бутон вътре е изпълнене с едни такива пъпки както при релетата и същите са доста нагорели.Нагорели са и пластините които се присъединяват към буксата от инсталацията.Явно на стъклото което не се управлява от модул проблема идва от бутоните ,а тези управлявани с модула нямат грижи както при Мареата ми.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Колега Atanas71 браво на теб.Много полезно и приятно си го направил с тези снимки.
        фиат мареа 1.6 16v 97г

        Коментар


          #19
          Tornado написа:
          В момента се занимавам с бутона за управление на пасажерското стъкло при Браво ,но този който е при водача.ПОложението не е никак розово защото самия бутон вътре е изпълнене с едни такива пъпки както при релетата и същите са доста нагорели.Нагорели са и пластините които се присъединяват към буксата от инсталацията.Явно на стъклото което не се управлява от модул проблема идва от бутоните ,а тези управлявани с модула нямат грижи както при Мареата ми.
          Може ли да направиш някоя и друга снимка? Мерси
          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

          Коментар


            #20
            Lane Staley написа:
            Tornado написа:
            В момента се занимавам с бутона за управление на пасажерското стъкло при Браво ,но този който е при водача.ПОложението не е никак розово защото самия бутон вътре е изпълнене с едни такива пъпки както при релетата и същите са доста нагорели.Нагорели са и пластините които се присъединяват към буксата от инсталацията.Явно на стъклото което не се управлява от модул проблема идва от бутоните ,а тези управлявани с модула нямат грижи както при Мареата ми.
            Може ли да направиш някоя и друга снимка? Мерси
            Ще опитам утре на светлото ,че сега няма да стане нищо.Трябва да навра апарата близо до пластините и мисля ,че няма да станат снимките.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Tornado написа:
              В момента се занимавам с бутона за управление на пасажерското стъкло при Браво ,но този който е при водача.ПОложението не е никак розово защото самия бутон вътре е изпълнене с едни такива пъпки както при релетата и същите са доста нагорели.Нагорели са и пластините които се присъединяват към буксата от инсталацията.Явно на стъклото което не се управлява от модул проблема идва от бутоните ,а тези управлявани с модула нямат грижи както при Мареата ми.
              da, това показва и моя опит, като положението е същото и с другия бутон - на дясната врата.който не вярва че проблема е от бутона - има лесен опит - вади десния бутон и го разкача - тогава спира да работи и левия(шоферски ) бутонследователно - тока минава през нормално затворените контакти (пъпки) на левия бутон.след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различни

              Коментар


                #22
                [quote="u_bo"]
                Tornado написа:
                след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различни
                Как?
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  [quote="Tornado"]
                  u_bo написа:
                  Tornado написа:
                  след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различни
                  Как?
                  Ами пуска се от самолета по време на полета Много интересна тема сте заформили пичове! В интерес на истината, колкото и машинки на стъклата на браво/а, мареа да съм работил - винаги са били сухи! Наистина е добре профилактично да се прегресирват някои възли! Особена нужда от почистване и прегресиране имат лагерите на задните носачи!

                  Коментар


                    #24
                    Tornado написа:
                    u_bo написа:
                    след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различни
                    Как?
                    шлайфат се с вълнен парцал. до огледален блясък.

                    Коментар


                      #25
                      И да обобщя - значи - дясното ел. стъкло няма да работи ако е откачена буксата на който и да е от двата бутона (на шофьорската или пътническата врата)! ТЕСТВАНО на brava 1.9D SX! Респективно, ако има лоша връзка в кой да е конектор или повреда в който и да е в бутоните - дясното стъкло няма да работи!

                      Коментар


                        #26
                        ///// написа:
                        ....Респективно, ако има лоша връзка в кой да е конектор или повреда в който и да е в бутоните - дясното стъкло няма да работи!
                        Тук ми позволи да не се съглася... Когато има лоша връзка, или зацапани контакти на бутоните ще има утечки и нагрявания, които смучат от тока на мотора и поради тази причина той се движи по-бавно. А иначе схемата наистина е такава, левият бутон за пасажерския джам е свързан с десния, който пък отива към мотора. Ако има повреда в левият бутон десният ще работи без проблем, но не и обратното!
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #27
                          Vladim написа:
                          ///// написа:
                          ....Респективно, ако има лоша връзка в кой да е конектор или повреда в който и да е в бутоните - дясното стъкло няма да работи!
                          Тук ми позволи да не се съглася... Когато има лоша връзка, или зацапани контакти на бутоните ще има утечки и нагрявания, които смучат от тока на мотора и поради тази причина той се движи по-бавно. А иначе схемата наистина е такава, левият бутон за пасажерския джам е свързан с десния, който пък отива към мотора. Ако има повреда в левият бутон десният ще работи без проблем, но не и обратното!
                          Говориш, но не си го тествал, нали? Просто откачи буксата от бутона за дясното стъкло която е на шофьорската врата и пробвай да движиш стъклото само от бутона на пасажерската врата!

                          Коментар


                            #28
                            ///// написа:
                            Говориш, но не си го тествал, нали? Просто откачи буксата от бутона за дясното стъкло която е на шофьорската врата и пробвай да движиш стъклото само от бутона на пасажерската врата!
                            Поразгледах схемите и се оказа, че наистина двата бутона са зависими един от друг. Тук си прав и аз се поправям. Но не и за това, че ако има лоша връзка бутоните няма да работят!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #29
                              [quote="/////"]
                              Tornado написа:
                              u_bo написа:
                              Tornado написа:
                              след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различни
                              Как?
                              Ами пуска се от самолета по време на полета Много интересна тема сте заформили пичове! В интерес на истината, колкото и машинки на стъклата на браво/а, мареа да съм работил - винаги са били сухи! Наистина е добре профилактично да се прегресирват някои възли! Особена нужда от почистване и прегресиране имат лагерите на задните носачи!
                              я сподели з алагерите- има ли някакъв вариант да ги гресирам "отвън", т.е. без д асвалям нищо повече от гумата... не ми се вярва ама се надам
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #30
                                pakumba написа:
                                я сподели з алагерите- има ли някакъв вариант да ги гресирам "отвън", т.е. без д асвалям нищо повече от гумата... не ми се вярва ама се надам
                                Няма вариант отвън да се гресират! А моите ги разглобих, почистих и с нова грес! Може би ако се монтират някакви гресьорки...

                                Коментар

                                Working...
                                X